Sutte-termometer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

Pige2009

Kia2013 skriver:

Sidder lige og leder efter nogle af de sidste ting vi mangler til lillepigen... og fandt så på Matas' hjemmeside et termomet-sæt med både et alm. termometer og så et "suttetermometer" - er der nogen der har erfaring med det og har brugt det, eller er det ikke pengene værd og skal jeg bare holde mig til et helt almindeligt termometer?

Køb et ganske almindeligt analtermometer, da de er mest præcise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vores termometer er fra apoteket og et baby/børnetermometer med blød bøjelig spids og superhurtig måling...

Vi gjorde det at vi sørgede for han fik vist hvad det var der skulle ske... viste ham termometeret og han har også fået lov at holde det og tage det ud af hylsteret selv osv... så han blev fortrolig med det.. så idag når der skal tages temperatur så siger jeg det bare og viser ham termomteret og så ligger han stille i den tid det lige tager at tage temperaturen...

det bipper et par lave bip når det har målt færdigt... og det er opdelt i 2 farver så man ved hvor langt det skal ind...

Anmeld

24. april 2013

stm2812

Kia2013 skriver:

Sidder lige og leder efter nogle af de sidste ting vi mangler til lillepigen... og fandt så på Matas' hjemmeside et termomet-sæt med både et alm. termometer og så et "suttetermometer" - er der nogen der har erfaring med det og har brugt det, eller er det ikke pengene værd og skal jeg bare holde mig til et helt almindeligt termometer?

Vi havde købt et og det er simpelthen noget værre lort....! det vil jeg bestemt ikke anbefale dig

Vi synes i hvert fald det var spild af penge

Anmeld

24. april 2013

Nemesis

et suttetermometer er spild af penge.

har købt dette:
http://heartpro.dk/%2Fheartpro%2Ftermometre%2F-mic rolife-nc-100%2Fc-23%2Fc-75%2Fp-138

Ved et godt tilbud så gav 300 kr.

http://sondagsavisen.dk/2012/08/~/media/0A2178114F 694AA68B7951039957027C.ashx

Der er det 2. i test efter et alm. termometer.

Men nu har jeg også børn på 6 og 3 og der er anal ikke just sagen.

Anmeld

24. april 2013

Mother-love

Jeg ville klart holde mig til et alm. Termometer til måsen.
Vi har dog et til øret fordi Isabella har tendens til feberkramper så det er den hurtigste måde at måle på. Men den er ikke ligeså præcis som den til måsen.
Men synes på mange måde den til øret er rar at have fordi det tager ikke andet end få sek. Og måle. Vi bruger den mest til bare om hun har feber. Hvor den til måsen så skal du til at have tøj og ble af og på med vaseline osv. Vi bruger kun den til numsen hvis vi f.eks skal vide den præcise temperatur til lægen eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.