Sutte-termometer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
14 svar
17 synes godt om
24. april 2013

Victoria2013

Sidder lige og leder efter nogle af de sidste ting vi mangler til lillepigen... og fandt så på Matas' hjemmeside et termomet-sæt med både et alm. termometer og så et "suttetermometer" - er der nogen der har erfaring med det og har brugt det, eller er det ikke pengene værd og skal jeg bare holde mig til et helt almindeligt termometer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Maja88

Kia2013 skriver:

Sidder lige og leder efter nogle af de sidste ting vi mangler til lillepigen... og fandt så på Matas' hjemmeside et termomet-sæt med både et alm. termometer og så et "suttetermometer" - er der nogen der har erfaring med det og har brugt det, eller er det ikke pengene værd og skal jeg bare holde mig til et helt almindeligt termometer?

Har ikke erfaring med suttetermometeret.. men har godt set dem..

Men vi har et blødt baby termomter og de er meget hurtigere til at måle temp end  et hårdt voksen.

Anmeld

24. april 2013

Gittemor09

Kia2013 skriver:

jeg havde på et tidspunkt sådan et...

mage til L***... man skulle sørge for de suttede på sutten hele tiden, med lukket mund... ellers ville det ikke måle...

nej, så hellere det gode gammeldags til numsen det er overstået på ingen tid

Anmeld

24. april 2013

modesty

Kia2013 skriver:

Hold dig til det almindelige. Termometer i numsen er det eneste der måler korrekt.

Anmeld

24. april 2013

Victoria2013

Havde det godt lidt på fornemmelsen, men altid godt lige at høre andres erfaringer... så køber vi bare et helt almindeligt termometer

Anmeld

24. april 2013

frk andreasen

min viste 37 grader uanset om så han havde 39 el 40 i feber så jeg sys den var mega dårlig. hn gad heller ikke have den i munden den sut så det gjorde det ik bedre

Anmeld

24. april 2013

spj

Hvis det er sættet fra avent du mener, så har vi det. Sutten brugte vi dag vores datter var helt lille. Den kræver dog at du har en baby der er glad for sutten, da den skal være i munden et stykke tid. Vores søn har aldrig brugt den. Han har brugt det almindelige.
Nu har jeg nemlig lært at bruge det almindelige termometer (synes simpelthen det var så grænseoverskridende at skulle stikke det op i numsen og var vildt bange for at gøre det forkert).

Jeg synes det almindelige er rigtig godt, fordi spidsen er lavet af gummi og dermed bøjelig, så man ikke laver skade på barnet.

Vi har så købt et øretermometer nu, fordi vores datter ikke vil havde taget temperatur i numsen og jeg synes det er alt for grænseoverskridende når hun kæmper sådan imod. Det er vi super glade for. Tror det er fra obh.

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Kia2013 skriver:

Havde det godt lidt på fornemmelsen, men altid godt lige at høre andres erfaringer... så køber vi bare et helt almindeligt termometer

Jeg ville dog købe et baby termometer

Anmeld

24. april 2013

Victoria2013

Maja88 skriver:

Jeg ville dog købe et baby termometer

Jeg har lidt kig på et fra Matas, der står det er børnevenligt og med "fleksibel spids", det tænker jeg er fint nok? Eller hvad, hvor har du købt dit og hvad kostede det?

Det er det her jeg overvejer:  Matas medicare flex termometer

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Kia2013 skriver:

Jeg har lidt kig på et fra Matas, der står det er børnevenligt og med "fleksibel spids", det tænker jeg er fint nok? Eller hvad, hvor har du købt dit og hvad kostede det?

Det er det her jeg overvejer:  Matas medicare flex termometer

Købte et i ønskebørn som lignede en ko.. en små 100kr mener jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.