billeder af gravide maver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

På mine billeder kan det godt ligne at jeg "skubber" maven frem. Men jeg er faktisk ret meget svajrygget normalt, og det er bestemt kun blevet værre på det sidste. Så jeg gør det absolut ikke for at se mere gravid ud, men min mave når jeg ikke gravid er jo så også efter mit svaj.

det er nu ikke billeder som dine jeg hentyder til. og hvor er det en fin mave det er klart når man bærer rundt på baby og får mave at så svajer ryggen og nogen er mere svajrygget end andre...

har bare efterhånden set en del meget SLEMME eksempler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

det er nu ikke billeder som dine jeg hentyder til. og hvor er det en fin mave det er klart når man bærer rundt på baby og får mave at så svajer ryggen og nogen er mere svajrygget end andre...

har bare efterhånden set en del meget SLEMME eksempler

Hehe, mange tak.

Jeg har faktisk ikke rigtigt lagt så meget mærke til det, men gav bare mere et eksempel for synes godt man lidt kan se det på nogle af dem fra bla. min sidste graviditet.

Men må da lige kigge lidt bedre for fremtiden så.

Anmeld

24. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

naturligvis får man mere svaj og nogen har selvf. i forvejen.

jeg tænker dem der som er i uge 7-8 eller lign, hvor ryggen svajer så meget og man kan se de står med begge hænder i ryggen - nærmest som om de prøver at skubbe maven ud..

håber det giver mening. lidt svært at forklare... jeg svajer også selv i min ryg. helt naturligt, men jeg kan også ligne en der er gravid 20 uger henne uden at være det, hvis jeg virkelig skubber maven ud..

Ha ha når ja okay på den måde. Men nu synes jeg heller ikke man kan bruge mavebilleder til så meget før man kommer over de første 3 mdr, det er jo ikke baby, selvom det måske er graviditetsbetinget mave. Men min mave var da enorm fordi jeg er en stor poge, og ændrede meget form i graviditeten, og lignede en i 3 trimester allerede ved 15 uger

Anmeld

25. april 2013

Louise Jørgensen

Jeg kan godt forstå man er glad og stolt når man bliver gravid- og gerne vil tage billeder af maven.

Forstår til gengæld ikke vigtigheden af den her tråd- sys det er ligegyldigt... sorry...!

Anmeld

27. april 2013

Anonym trådstarter

Louise Jørgensen skriver:

Jeg kan godt forstå man er glad og stolt når man bliver gravid- og gerne vil tage billeder af maven.

Forstår til gengæld ikke vigtigheden af den her tråd- sys det er ligegyldigt... sorry...!

vel ikke alle debatter der behøver at være lige vigtige...

kunne bare godt tænke mig at høre hvorfor man gør det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.