billeder af gravide maver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
14 svar
17 synes godt om
24. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg tænker....

De der mavebilleder, hvor nogen står og skubber maven helt sindsygt ud... håber i forstår.

mit spørgsmål er - hvorfor?

altså hvad får man ud af at vrænge sig sådan. ja så kan en som ikke er gravid da også se gravid ud - jeg kan i hvert fald.?

nå - er ano, fordi jeg er lidt nervøs for hvordan folk reagere på mit spørgsmål.

men håber i forstår det blot er en undren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg tænker....

De der mavebilleder, hvor nogen står og skubber maven helt sindsygt ud... håber i forstår.

altså hvad får man ud af at vrænge sig sådan. ja så kan en som ikke er gravid da også se gravid ud - jeg kan i hvert fald.?

nå - er ano, fordi jeg er lidt nervøs for hvordan folk reagere på mit spørgsmål.

Jeg har også tænkt tanken .. Men lad dem om det .. 

Det kan være de vil ha tiden går hurtigere og de vil ha mave tidligere , jeg ved det ik .. 

Det lidt ligesom dem der prøver og lære deres børn at gå selvom de ikke kan

Anmeld

24. april 2013

Kløver

Ikke helt hvad du mener, mange gravide får jo automatisk mere svaj, jeg er meget svajrygget så er endnu værre når jeg er gravid

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ikke helt hvad du mener, mange gravide får jo automatisk mere svaj, jeg er meget svajrygget så er endnu værre når jeg er gravid

naturligvis får man mere svaj og nogen har selvf. i forvejen.

jeg tænker dem der som er i uge 7-8 eller lign, hvor ryggen svajer så meget og man kan se de står med begge hænder i ryggen - nærmest som om de prøver at skubbe maven ud..

håber det giver mening. lidt svært at forklare... jeg svajer også selv i min ryg. helt naturligt, men jeg kan også ligne en der er gravid 20 uger henne uden at være det, hvis jeg virkelig skubber maven ud..

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg har også tænkt tanken .. Men lad dem om det .. 

Det kan være de vil ha tiden går hurtigere og de vil ha mave tidligere , jeg ved det ik .. 

Det lidt ligesom dem der prøver og lære deres børn at gå selvom de ikke kan

ja det er heller ikke fordi jeg som sådan vil blande mig... kunne bare virkelig godt tænke mig at forstå hvorfor nogen gør det.. altså om det er for at se mere gravid ud...

Anmeld

24. april 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Jeg tænker....

Haha har tænkt det samme, men omvendt har jeg også stået foran spejlet og tænk Gud jeg er ved at få mave, eller i hvert fald oppustet, hvor jeg måske ubevidst fremmer min mave lidt mere end den ellers ville være for at forstille mig hvordan jeg kommer til at se ud, jeg er kun 5 uger henne så self er der ingen mave, men "nogen gange" er der har ikke taget ikke billede af det, men måske derfor de gør det haha håber du forstår min forvirrende besked

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

DianaBaastrup skriver:

Haha har tænkt det samme, men omvendt har jeg også stået foran spejlet og tænk Gud jeg er ved at få mave, eller i hvert fald oppustet, hvor jeg måske ubevidst fremmer min mave lidt mere end den ellers ville være for at forstille mig hvordan jeg kommer til at se ud, jeg er kun 5 uger henne så self er der ingen mave, men "nogen gange" er der har ikke taget ikke billede af det, men måske derfor de gør det haha håber du forstår min forvirrende besked

jeg har da gjort nøjagtig det samme foran spejlet skal man da lige se

men derfra og så til at tage billeder af det og sige se mig se mig, jeg har fået mave... sys der er langt.

Anmeld

24. april 2013

Benjamins'mor

På mine billeder kan det godt ligne at jeg "skubber" maven frem. Men jeg er faktisk ret meget svajrygget normalt, og det er bestemt kun blevet værre på det sidste. Så jeg gør det absolut ikke for at se mere gravid ud, men min mave når jeg ikke gravid er jo så også efter mit svaj.

Anmeld

24. april 2013

Diana2013

Anonym skriver:

jeg har da gjort nøjagtig det samme foran spejlet skal man da lige se

men derfra og så til at tage billeder af det og sige se mig se mig, jeg har fået mave... sys der er langt.

True true

Anmeld

24. april 2013

emsaroto

ved ikke om mine ligner det ..

Men jeg har slet ikke taget billede af min mave før uge 18 Hvor man altså kan se at det virkelig er en gravid mave ..

Men ja, lidt sjovt. Har ikke rigtig tænkt over det, på den måde som du skriver det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.