Hvorfor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

Lise

Tauf skriver:

Vi bruger Aldi bleer str 5. Min søn vejer ca 12 kilo. Så de burde ikke være for små. Men stort set HVER aften skider han igennem, ud af højre ben. Han laver altid mens vi spiser så han sidder ned og rykker jo lidt rundt på sig.
Men det er det samme ben HVER gang????

Nogen som en har en idé om hvorfor dette sker?

Jeg ved det ikke - måske det bare ikke lige er "hans" ble. 

Vi prøvede Aldis bleer til vores ældste dreng, men oplevede nøjagtigt samme problem. Libero var svaret for os 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Kløver

Vi kører skiftevis med libero og pambers ( ungerne kan ikke tåle de andre bleer) og nogle gange hjælper en anden bletyper, pga pasformen på barnet, feks sidder libero super godt på min søn hvor pambers er svaret for lillesøster og det har for dem begge været skiftevis op igennem bletiden, at bleen pludselig ikke sad ordentligt, eller de lå dumt mellem 2 str. På min datter er libero str 5 for lille men str 6 for stor, men pambers str 5-6 sidder super

Vi har af samme årsag også prøvet at de tissede igennem/ved siden af, eller lavede stort og det ikke kun blev i bleen, så prøv et andet blemærke og se om det ikke hjælper

Anmeld

25. april 2013

Maja88

Tauf skriver:

Men tror bare det først går galt hvis vi går en størrelse større op. Tror den bliver for stor..

Jeg tror problemet er der ikke er plads nok lige pt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.