Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: HHa Hihi ja! Hm, så kan jeg ikke komme med andre forklaringer.. Måske han bare ikke længere har samme form, og at de bleer derfor har en dårlig pasform? Har i prøvet et andet mærke og set om det er samme problem?
HHa
Hihi ja!
Hm, så kan jeg ikke komme med andre forklaringer.. Måske han bare ikke længere har samme form, og at de bleer derfor har en dårlig pasform? Har i prøvet et andet mærke og set om det er samme problem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Han havde en anden slags ble på forleden. Men der lave han selvfølgelig ikke..
Han havde en anden slags ble på forleden. Men der lave han selvfølgelig ikke..
Man skal vel være på tværs
MilleMus1988 skriver: vi havde samme problem, det var så bare med nattetisseri vi endte med at skifte mærke til Lidl istedet, og der har vi 7,9,13 aldrig haft en problem med dem endnu og vi bruger dem til 3 unger nu
vi havde samme problem, det var så bare med nattetisseri vi endte med at skifte mærke til Lidl istedet, og der har vi 7,9,13 aldrig haft en problem med dem endnu og vi bruger dem til 3 unger nu
Tauf skriver: Ja.. Det er det for det er hvergang vi spiser aftens mad:-(
Ja.. Det er det for det er hvergang vi spiser aftens mad:-(
det lyder da mærkelig men ja når de sidder ned presser de det jo helt ud
Vi bruger også lidl, og han skider/tisser aldrig igennem.
Vi bruger libero men er gået en størrelse op selvom str 5 går til 16kg.. hin vejer 12.. men størrelse 5 og 6 overlapper hinanden i kilo og har ikke haft problemer siden
Maja88 skriver: MMeVi bruger libero men er gået en størrelse op selvom str 5 går til 16kg.. hin vejer 12.. men størrelse 5 og 6 overlapper hinanden i kilo og har ikke haft problemer siden
MMeVi bruger libero men er gået en størrelse op selvom str 5 går til 16kg.. hin vejer 12.. men størrelse 5 og 6 overlapper hinanden i kilo og har ikke haft problemer siden
LuLy skriver: Prøv evt. et nyt blemærke, evt Rema 1000 som også er billige og rigtige gode. Nogle bleer passer bare ikke til nogen børn. Min datter kan fx slet ikke bruge libero
Prøv evt. et nyt blemærke, evt Rema 1000 som også er billige og rigtige gode. Nogle bleer passer bare ikke til nogen børn. Min datter kan fx slet ikke bruge libero
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128