Hjælp til Pigenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

Victoria2013

Lilje er rigtig fint syntes jeg... ellers Naya, altså med y

ellers hvad med et navn som Silke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

tarkoflen

Vi har lige fået en lille Thea ellers tænker jeg Silje og ellers er resten af vores liste her:

Frederikke
Kamille
Mille
Merle
Katrine
Lea
Sidsel
Ditte
Andrea
Alberte
Mathilde
Karoline
Nicoline

Anmeld

24. april 2013

CarinaSB

Smukkert skriver:

Hvis vi venter en pige skal hun hedde Naia Elina :-) Jeg har i forvejen en Noah Elias nemlig.

Ellers er jeg vild med navnet Linea.

Lige et side spring .. Jeg ville os have haft at vores Noah skulle hedde Noah Elias .. Men blev til en Noah Emil .. :)

Anmeld

25. april 2013

BabyMus

Kunne også være Aya.

Anmeld

21. maj 2013

frøkenM.

Mit yndlingspigenavn er  Lilje   og yndlingsdrengenavn er Darwin eller Villads 

Anmeld

21. maj 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Naja da min datter hedder Maja. De minder meget om hinanden så derfor kan jeg bedst lide det

Anmeld

21. maj 2013

Klumpe-dumpe

Rinepigen skriver:

hejsa piger

Det er umuligt at finde et navn som både kæresten og jeg er 100 % enige i  

indtil videre har jeg forslået Malucca... synes det er et rigtig flot navn  men dog er kæresten ikke helt med på den..

Han har indtil videre forslået Naya/Naja og Lilje.. og synes egentlig det er ok pæne navne men er stadig ikke helt med på den ligesom han ikke er på Malucca hehe

Han har også forslået et hav af andre navne som jeg dog har sagt nej til da det bare slet ikke er mig

Hvad synes i og har i evt andre forslag ? gerne "lidt" specielle navne da jeg ikke er til de meget almindelige.

Jeg stemmer Malucca hilsen mor til Malucca ps det kan også være Melicca/Melika

Anmeld

21. maj 2013

lycly

Har stemt Naja, men kan faktisk bedre lide Maja, det synes jeg er et rigtig fint navn

Anmeld

21. maj 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Rinepigen skriver:

hejsa piger

Det er umuligt at finde et navn som både kæresten og jeg er 100 % enige i  

indtil videre har jeg forslået Malucca... synes det er et rigtig flot navn  men dog er kæresten ikke helt med på den..

Han har indtil videre forslået Naya/Naja og Lilje.. og synes egentlig det er ok pæne navne men er stadig ikke helt med på den ligesom han ikke er på Malucca hehe

Han har også forslået et hav af andre navne som jeg dog har sagt nej til da det bare slet ikke er mig

Hvad synes i og har i evt andre forslag ? gerne "lidt" specielle navne da jeg ikke er til de meget almindelige.

Malucca eller Lilje Naja er ok sødt, men lyder lidt som ubeslutsomhed - Nej-Ja ;-)

Andre forslag...
Elina
Nika
Lilja
Milou
Isabell
Sol
Saga
Idun
Svala
Petra
Livia

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.