Hjælp til Pigenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket pigenavn er pænest ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.643 visninger
18 svar
2 synes godt om
24. april 2013

AnonymMor

hejsa piger

Det er umuligt at finde et navn som både kæresten og jeg er 100 % enige i  

indtil videre har jeg forslået Malucca... synes det er et rigtig flot navn  men dog er kæresten ikke helt med på den..

Han har indtil videre forslået Naya/Naja og Lilje.. og synes egentlig det er ok pæne navne men er stadig ikke helt med på den ligesom han ikke er på Malucca hehe

Han har også forslået et hav af andre navne som jeg dog har sagt nej til da det bare slet ikke er mig

Hvad synes i og har i evt andre forslag ? gerne "lidt" specielle navne da jeg ikke er til de meget almindelige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Pigent

Rinepigen skriver:

hejsa piger

indtil videre har jeg forslået Malucca... synes det er et rigtig flot navn  men dog er kæresten ikke helt med på den..

Han har indtil videre forslået Naya/Naja og Lilje.. og synes egentlig det er ok pæne navne men er stadig ikke helt med på den ligesom han ikke er på Malucca hehe

Han har også forslået et hav af andre navne som jeg dog har sagt nej til da det bare slet ikke er mig

Hvad synes i og har i evt andre forslag ? gerne "lidt" specielle navne da jeg ikke er til de meget almindelige.

Jeg har stemt Naja/Naya fordi det er det jeg bedst kan lide Hvad med Naja/Naya Malucca?

Andre forslag

Aya

Elina/Eline

Ellie

Regitze

Mercedes 

Isabelle

Melina

Michelle

Anmeld

24. april 2013

Menne

Jeg har stemt Naja, men synes også Malucca er rigtig fint.. Lilje bryder jeg mig ikke om..

Anmeld

24. april 2013

Jupiter

Hvad med Lucca eller Malou?

Det er dele af det navn du har i forvejen 

Anmeld

24. april 2013

Smukkert

Hvis vi venter en pige skal hun hedde Naia Elina :-) Jeg har i forvejen en Noah Elias nemlig.

Ellers er jeg vild med navnet Linea.

Anmeld

24. april 2013

Francisca

Rinepigen skriver:

hejsa piger

Min datter hedder Lilje 

Anmeld

24. april 2013

AnonymMor

Barnepigen skriver:

Jeg har stemt Naja/Naya fordi det er det jeg bedst kan lide Hvad med Naja/Naya Malucca?

Andre forslag

Aya

Elina/Eline

Ellie

Regitze

Mercedes 

Isabelle

Melina

Michelle

Tak for buddene

vi er dog enige om at hun kun skal have et navn

Anmeld

24. april 2013

AnonymMor

Menne skriver:

Jeg har stemt Naja, men synes også Malucca er rigtig fint.. Lilje bryder jeg mig ikke om..

er også selv mest til Naya/Naja af de 2 navne kæresten har forslået

Anmeld

24. april 2013

AnonymMor

Jupiter skriver:

Hvad med Lucca eller Malou?

Det er dele af det navn du har i forvejen 

Lucca eller Malou er ikke lige os men tak for buddene

Anmeld

24. april 2013

AnonymMor

Smukkert skriver:

Hvis vi venter en pige skal hun hedde Naia Elina :-) Jeg har i forvejen en Noah Elias nemlig.

Ellers er jeg vild med navnet Linea.

Tak for buddene  Det er også fine navne. Linea er dog ikke lige mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.