scanning i dag og sidder med ehmmm følelsen:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

k&k&k&k

DianaBaastrup skriver:

Jeg var så heldig at blive scannet i dag, og den er nu 5,5 mm så ikke så stort. Men da jeg kom hjem, kom jeg i tanke om at jeg slet ikke havde hørt hjertelyd, eller set hjerteblink og de tilbød det heller ikke, ved ikke om det var fordi de havde så travlt at de glemte det, eller at det bare er for tidligt. Jeg skulle være 5 uger henne. Men når jeg regner det fra babys terminsberegner er jeg 7 uger, da jeg havde sidste mens den 7/3 Så nu sidder jeg med en ehmmmm følelse

Kan man se på billedet om der har været hjerteblink???

Jeg var til terminsscanning og blev sat til 6+0-1 stykker og der kunne vi heller ikke se eller høre hjerteløs. Og det var en indvendig scanning hos en gynekolog!
Jeg er i dag 33+4.

Så jeg vil mene det er for tidlig med hjertelyd 5+.

Men håber det bedste for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

mrhl

DianaBaastrup skriver:

Jeg var så heldig at blive scannet i dag, og den er nu 5,5 mm så ikke så stort. Men da jeg kom hjem, kom jeg i tanke om at jeg slet ikke havde hørt hjertelyd, eller set hjerteblink og de tilbød det heller ikke, ved ikke om det var fordi de havde så travlt at de glemte det, eller at det bare er for tidligt. Jeg skulle være 5 uger henne. Men når jeg regner det fra babys terminsberegner er jeg 7 uger, da jeg havde sidste mens den 7/3 Så nu sidder jeg med en ehmmmm følelse

Kan man se på billedet om der har været hjerteblink???

Det er helt almindeligt at man ikke ksn høre hjertelyd der :-) mht at du iflg beregning burde være 7 og ikke 5 uger henne så kan jeg fortælle dig at det er det samme med mig. jeg tog til scanning da jeg troede jeg var 7+ og der kunne man ikke engang se et foster. det var selvfølgelig meget ubehageligt. men var til scanning i forgårs hvor der var den fineste lille spirre med hjerteblink. Egentlig burde jeg være 10+ men jeg er altså kun 8+3 i dag. så det kan åbenbart godt variere lidt :-)

Anmeld

24. april 2013

Carina:-)

Der er ingen tvivl om at de ville aldrig sende dig hjem hvis de var i tvivl om noget 

Jeg er altid blevet skannet tidligt,og først omkring uge 7 SKAL der være hjerteblink.

At nogen kan ses før er pga fostrets stilling i livmoderen,så det  er ikke noget man kan være sikker på at se så tidligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.