scanning i dag og sidder med ehmmm følelsen:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
12 svar
5 synes godt om
24. april 2013

Diana2013

Jeg var så heldig at blive scannet i dag, og den er nu 5,5 mm så ikke så stort. Men da jeg kom hjem, kom jeg i tanke om at jeg slet ikke havde hørt hjertelyd, eller set hjerteblink og de tilbød det heller ikke, ved ikke om det var fordi de havde så travlt at de glemte det, eller at det bare er for tidligt. Jeg skulle være 5 uger henne. Men når jeg regner det fra babys terminsberegner er jeg 7 uger, da jeg havde sidste mens den 7/3 Så nu sidder jeg med en ehmmmm følelse

Kan man se på billedet om der har været hjerteblink???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

FrkZier

DianaBaastrup skriver:

Jeg var så heldig at blive scannet i dag, og den er nu 5,5 mm så ikke så stort. Men da jeg kom hjem, kom jeg i tanke om at jeg slet ikke havde hørt hjertelyd, eller set hjerteblink og de tilbød det heller ikke, ved ikke om det var fordi de havde så travlt at de glemte det, eller at det bare er for tidligt. Jeg skulle være 5 uger henne. Men når jeg regner det fra babys terminsberegner er jeg 7 uger, da jeg havde sidste mens den 7/3 Så nu sidder jeg med en ehmmmm følelse

hvor langt er du henne i følge scanningen?

fordi hjerteblink kommer ikke før omkring 6+ og hjertelyden kan man slet ikke høre på så tidligt et tidspunkt

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Hvis du er 5 uger henne så kan de ikke værr sikre på der er blink og tror heller ikke hjertet kan høres

Anmeld

24. april 2013

Diana2013

FrkZier skriver:

hvor langt er du henne i følge scanningen?

fordi hjerteblink kommer ikke før omkring 6+ og hjertelyden kan man slet ikke høre på så tidligt et tidspunkt

jamen lægen sagde 5 uger, men synes bare jeg kan læse på sundhed.dk at man kan høre hjertelyd:O De havde bare så travlt så blev helt forvirret af at være derinde :O

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

DianaBaastrup skriver:

jamen lægen sagde 5 uger, men synes bare jeg kan læse på sundhed.dk at man kan høre hjertelyd:O De havde bare så travlt så blev helt forvirret af at være derinde :O

ved 5 uger vil der mange mange gange slet ikke være hjerteblink endnu (men det kan SAGTENS nå at komme) og hjertelyd kan man ikke høre så tidligt, der skal du også lidt længere hen før det høres

Anmeld

24. april 2013

Diana2013

FrkZier skriver:

ved 5 uger vil der mange mange gange slet ikke være hjerteblink endnu (men det kan SAGTENS nå at komme) og hjertelyd kan man ikke høre så tidligt, der skal du også lidt længere hen før det høres

tusinde tak for svaret det beroliger meget

Anmeld

24. april 2013

pcoramt

DianaBaastrup skriver:

mener først man kan høre hjertelyden fra omkring uge 11 så der er lang tid til.. ved mig kunne de se hjerteblink 5+0 men det er os ret tidligt, sagde de hvis der var noget galt havde de helt sikkert sagt det

og stort tillykke med graviditeten

Anmeld

24. april 2013

Albertsen92

pcoramt skriver:

mener først man kan høre hjertelyden fra omkring uge 11 så der er lang tid til.. ved mig kunne de se hjerteblink 5+0 men det er os ret tidligt, sagde de hvis der var noget galt havde de helt sikkert sagt det

og stort tillykke med graviditeten

Jeg hørte tydelig hjertelyd i uge 7, og igen i starten af uge 9

Anmeld

24. april 2013

pcoramt

Albertsen92 skriver:

Jeg hørte tydelig hjertelyd i uge 7, og igen i starten af uge 9

hvor er du heldig tror måske os det er fordi jeg har lidt på maven i forvejen, og måske fordi der er to de skal lytte til..

Anmeld

24. april 2013

BigHope13

Jeg så først hjerteblink sidst i uge 6 og har først hørt hjertelyd igår 12+3 så så længe du ikke har hørt noget negativt tror jeg bestemt ikke du skal være bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.