Solhat og solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fint med n lille påmindelse! Her er thea blevet smurt med solcrem den sidste uges tid. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

En elastik under hagen er nok nærmest mere farligt end snore.. Det skal være en elastik der er syet ind i hatten hele vejen rundt om hovedet.. Forstår ikke du kan tage så let på det som dagplejer, man kan ikke sige at det aldrig vil ske

Upsi

Jeg var for hurtig til at hoppe på den med elastik under hagen. Den dur selvføgelig ikke.

De bøllehatte jeg har arbejdet med i tidens løb, har ikke kunnet trækkes bagover. Bøllehatten skal have en god pasform og størrelsen passe til barnets hovedet, så de kan ikke trække den bagover.

Jeg binder kun hatten i starten af sæsonen, og kun på de helt små. Når de har vænnet sig til den, accepterer de den og river den ikke længere af hovedet.

Jeg passer godt på Jeres Guldklumper

Vh

Ella

Anmeld

26. april 2013

B&J

niks ingen snor, vores dp var super god til at sætte hattene på når de tog dem af og ja nu er der ingen problemer han beholder det på lige som sine hjemme sko og nu går han i børnehave hun var god til de ting og det er jeg super glad for

men jep tjek solcrem på hver morgen i børnehaven også nu

Anmeld

27. april 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

niks ingen snor, vores dp var super god til at sætte hattene på når de tog dem af og ja nu er der ingen problemer han beholder det på lige som sine hjemme sko og nu går han i børnehave hun var god til de ting og det er jeg super glad for

men jep tjek solcrem på hver morgen i børnehaven også nu

Dygtig dreng

vh

Ella

Anmeld

27. april 2013

Maja88

Her bruges der snor

Anmeld

27. april 2013

AlberteSophie

Vidste ikke at de skulle ha solcreme på allerede, min er snart 7 mdr 

Anmeld

27. april 2013

Fuglemor

jeg har købt en bølle hat med snore i til vores datter. Et ser jeg ikke som noget forkert. I hvert fald ikke herhjemme. Og jeg er også dagpleje. Men selvfølgelig lyder det som en god ide at blive ved at ICE dem hatten på så de nævner sig til den fremfor at binde snor.

Anmeld

27. april 2013

De3Guldklumper

Legehuset-Hertug-Abel.dk skriver:

Tid til solhat og solcreme

Husk venligst solhat, bomuld bøllehat som kan bindes under hagen (ellers bliver den ikke siddende på hovedet).

Forældre smører barnet hjemmefra og dagplejen supplerer i løbet af dagen. 

Lige nu smører vi kun ansigt

Vh

Ella

dagplejer

Super med en påmindelse da mange ikke lige tænker over at det faktisk også er vigtigt nu.

Dog kunne jeg aldrig drømme om at sende mit barn i institution el dp med en sommerhat med snor. Og jo den kan godt blive siddende på hovedet hvis barnet lære det fra start at hatten skal være der.

Anmeld

27. april 2013

Maja88

AlberteSophie skriver:

Vidste ikke at de skulle ha solcreme på allerede, min er snart 7 mdr 

Har de skulle et lille stykke tid.. men er jo også om hun er udenfor andet end i barnevognen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.