Solhat og solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.925 visninger
18 svar
19 synes godt om
24. april 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Tid til solhat og solcreme

Husk venligst solhat, bomuld bøllehat som kan bindes under hagen (ellers bliver den ikke siddende på hovedet).

Forældre smører barnet hjemmefra og dagplejen supplerer i løbet af dagen. 

Lige nu smører vi kun ansigt

Vh

Ella

dagplejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

L&V

Legehuset-Hertug-Abel.dk skriver:

Tid til solhat og solcreme

Husk venligst solhat, bomuld bøllehat som kan bindes under hagen (ellers bliver den ikke siddende på hovedet).

Forældre smører barnet hjemmefra og dagplejen supplerer i løbet af dagen. 

Lige nu smører vi kun ansigt

Vh

Ella

dagplejer

Meget fint med en påmindelse men ku nu ik drømme om at sende en hue/ sommerhat med bindebånd med i institution det er farligt og de rådgivninger der er ude nu minder os om at alt med bånd er til fare på legepladsen osv

Anmeld

24. april 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Meget fint med en påmindelse men ku nu ik drømme om at sende en hue/ sommerhat med bindebånd med i institution det er farligt og de rådgivninger der er ude nu minder os om at alt med bånd er til fare på legepladsen osv

Jeg har intet i haven, børnene kan komme galt af sted med,  hellere ikke med bøllehat med bindebånd.

På legepladsen er de under konstant opsyn.

Vh

Ella

Anmeld

24. april 2013

L&V

Jeg har intet i haven, børnene kan komme galt af sted med,  hellere ikke med bøllehat med bindebånd.

Vh

Ella

Det ville jeg nu aldrig garantere da der sker hændelige uheld men fair nok

Anmeld

24. april 2013

Laulund87

Aldrig snor! Hellere en elastik i solhatten så den bliver siddende.

Anmeld

24. april 2013

raca

Vh

Ella

er i to dagplejer tilstede?

jeg kunne nu ment forudse at du vendte ryggen til i 2 min forde du lige skulle, trøste, skifte, finde noget legetøj el.

også det ene barn hev fat i det andet barns hue. eller et barn der er ved at falde får fat i et andet barns hue og de på den måde halvkvæler hinannen.

huer med bindebånd er farlige. sådan er det bare, der kan så let ske uheld og liggyldigt hvor gerne vi end ville kan vi ikke se på alle børn hele tiden.

Anmeld

24. april 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Aldrig snor! Hellere en elastik i solhatten så den bliver siddende.

God ide med en elastik

Anmeld

24. april 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

er i to dagplejer tilstede?

jeg kunne nu ment forudse at du vendte ryggen til i 2 min forde du lige skulle, trøste, skifte, finde noget legetøj el.

også det ene barn hev fat i det andet barns hue. eller et barn der er ved at falde får fat i et andet barns hue og de på den måde halvkvæler hinannen.

huer med bindebånd er farlige. sådan er det bare, der kan så let ske uheld og liggyldigt hvor gerne vi end ville kan vi ikke se på alle børn hele tiden.

Jeg har en god logistik her derfor er jeg ikke bange for at bruge bøllehat eller legionærcap med stropper Elastik under hagen i stedet for stropper er en super god ide.

Anmeld

24. april 2013

raca

Jeg har en god logistik her derfor er jeg ikke bange for at bruge bøllehat eller legionærcap med stropper Elastik under hagen i stedet for stropper er en super god ide.

jammen en elastik kan de jo også blive kvalt i med mindre det er en af dem der er indsat et brudstykke i ,

jeg viller personligt aldrig tage ansvar for børn der havde huer på de kunn blive kvalt i.

Anmeld

24. april 2013

Laulund87

En elastik under hagen er nok nærmest mere farligt end snore.. Det skal være en elastik der er syet ind i hatten hele vejen rundt om hovedet.. Forstår ikke du kan tage så let på det som dagplejer, man kan ikke sige at det aldrig vil ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.