Har brug for hjælp,,,,,!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Anonym trådstarter

Først vil jeg sige at ja jeg var sikker på abort kun med 1, det hårdt sagt og tro mig jeg har grædt og grædt og at det mig der skal afgøre liv el død gør forfærdelig ondt på mig! Jeg er også imod abort men i tilfældet her var det den rigtige beslutning! At der så er to ja det gør det ekstra svært og ligeså svært som kun med 1! For tvillinger, det daa en gave og det er 1 også i må ik misforstå mig! Jeg vipper bare for og imod og sys det er pisse hårdt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

Først vil jeg sige at ja jeg var sikker på abort kun med 1, det hårdt sagt og tro mig jeg har grædt og grædt og at det mig der skal afgøre liv el død gør forfærdelig ondt på mig! Jeg er også imod abort men i tilfældet her var det den rigtige beslutning! At der så er to ja det gør det ekstra svært og ligeså svært som kun med 1! For tvillinger, det daa en gave og det er 1 også i må ik misforstå mig! Jeg vipper bare for og imod og sys det er pisse hårdt!!

Forstår godt det må være svært, jeg har selv ønske om tvillinger, bliver dig ikke utilfreds hvis der er en mine tanker for dig er du nok virkelig skal overveje i forhold til, at hvis i ikke følte det kunne fungere med 1 barn, vil 2 absolut ikke gøre det nemmere

Håber i finder den rigtige beslutning for jer

Anmeld

24. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg vil blive så lykkelig!!!!!

Anmeld

24. april 2013

mor88

Anonym skriver:

Hej skønne mennesker, der er sket det at jeg er blevet gravid ved et uheld og vi har i forvejen 2 børn på 5 og 2 år, jeg havde indstillet mig på abort indtil idag, og jeg skulle have svar på mit hcg tal idag og det var steget! Når men i hvertfald får jeg skrevet under på jeg vil afbryde graviditeten da jeg er midt i min uddannelse som sosu ass. gyn lægen vil så scanne mig ikkehar vender skærmen så jeg ikke kan se noget hvilket jeg havde der fint med, da jeg så ligger der spørg jeg om der kun er 1? Han siger har det nogen betydning? Og mit svar var ja det ved jeg ik! Der er kun 1 siger han og afventer lidt og spørg mig igen har det betydning hvor mange der er? Ja siger jeg og han fortæller mig der er 2!!!! To... Jeg kan ik tro det og bryder fuldstændig sammen. Jeg venter tvillinger!!!!!! Hjælp man!!! Jeg ved slet ik hvilket ben jeg skal stå på, vi har ingen tvillinger i familien så det er ret vildt, min bekymring er bare hvad med mine to andre børn? Hvad med min uddannelse? Jeg vil mangle 6 mdr hvis jeg vælger at afbryde,! Jeg har brug for alle argumenter for og imod, håber i kan hjælpe mig lidt! Har fuld opbakning fra manden og han ønsker dem virkelig!!, så til jer med tvillinger, hvordan lever i? Hvad med økonomien? 

Et halvt års studie imod at få et barn, ja endda tvillinger? Jeg ville ikke engang tænke tanken abort, men jeg tror heller ikke på abort overhovedet(ikke ondt ment, jeg har fuld forståelse for, at det er eneste udvej hos nogle). Studiet kan nok vente et års tid, og når du kun har et halvt år tilbage, får du jo snart et arbejde som vil gøre, at økonomiet vil gå mod lysere tider Ja, det bliver også hårdt med fire børn, men hvis andre klarer 4-5-6-7 børn, hvorfor skulle i så ikke?

Jeg har et tvillingepar i familien, og det er helt specielt at se det bånd, som de har indbyrdes. Det virker til tider som de deler hjerne. Det er altså helt unikt. De er voksne og har begge børn, og for deres børn er det næsten som de har to mødre

ej, undskyld, men jeg kan ikke lade være med at sige tillykke med tvillingegraviditeten, jeg er helt misundelig det lyder jo også som at i er klar til at beholde tvillingerne.

stort kram til jer 

Anmeld

24. april 2013

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Tak for svar! Hvordan klare du/jer økonomisk?? Hvis jeg må spørge om det? Hvordan er det med børnepenge med 4 børn? Hva med dag institution ??

Jeg synes ikke det er specielt hårdt økonomisk .. altså jeg har jo kun de to, men både manden og jeg er under udannelse så vores indkomst er jo ikke stor.. Men hverken vi eller pigerne mangler noget..

Tænker du på Børnefamilieydelse? - altså den er jo det samme, men man for noget der hedder flerbørns tilskud, som er ca. 2.000 kr i kvartalet til de er 7 år..

Anmeld

25. april 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Hej skønne mennesker, der er sket det at jeg er blevet gravid ved et uheld og vi har i forvejen 2 børn på 5 og 2 år, jeg havde indstillet mig på abort indtil idag, og jeg skulle have svar på mit hcg tal idag og det var steget! Når men i hvertfald får jeg skrevet under på jeg vil afbryde graviditeten da jeg er midt i min uddannelse som sosu ass. gyn lægen vil så scanne mig ikkehar vender skærmen så jeg ikke kan se noget hvilket jeg havde der fint med, da jeg så ligger der spørg jeg om der kun er 1? Han siger har det nogen betydning? Og mit svar var ja det ved jeg ik! Der er kun 1 siger han og afventer lidt og spørg mig igen har det betydning hvor mange der er? Ja siger jeg og han fortæller mig der er 2!!!! To... Jeg kan ik tro det og bryder fuldstændig sammen. Jeg venter tvillinger!!!!!! Hjælp man!!! Jeg ved slet ik hvilket ben jeg skal stå på, vi har ingen tvillinger i familien så det er ret vildt, min bekymring er bare hvad med mine to andre børn? Hvad med min uddannelse? Jeg vil mangle 6 mdr hvis jeg vælger at afbryde,! Jeg har brug for alle argumenter for og imod, håber i kan hjælpe mig lidt! Har fuld opbakning fra manden og han ønsker dem virkelig!!, så til jer med tvillinger, hvordan lever i? Hvad med økonomien? 

Tænker det er skæbnen du bliver gravid og du spørger om det og får svaret med 2 skolen kommer du jo tilbage til igen, den løber ingen steder, øknonimen jaaa hvorfor skulle det ikke gå, har aldrig hørt om nogen der bor på gaden fordi de har 4 børn tror helt sikkert det bliver hårdt men også fantastisk og i får nogle fantastiske børn vi er 5 børn i familien og der har da ikke lige været råd til så mange rejser men vi har alle haft en lykkelig barndom og jeg kunne ikke undvære mine søskende så dine andre børn ville da elske det

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Tak for svar! Hvordan klare du/jer økonomisk?? Hvis jeg må spørge om det? Hvordan er det med børnepenge med 4 børn? Hva med dag institution ??

Du får børnepenge for alle børnene..

det er en af de ting social demokraterne indførte..

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg kommer fra en familie hvor vi er 4 børn..

Og selv når der var trange tider mærkede vi det ikke..

Vi fik ikke  meget mærketøj.. Men det er da heller ikke nødvendigt..

Ville ikke undvære en af mine søskende..

Det er skønt at have så mange idag som voksne, og også som børn..

Anmeld

25. april 2013

M (:

ønskebarn74 skriver:

Jeg kommer fra en familie hvor vi er 4 børn..

Og selv når der var trange tider mærkede vi det ikke..

Vi fik ikke  meget mærketøj.. Men det er da heller ikke nødvendigt..

Ville ikke undvære en af mine søskende..

Det er skønt at have så mange idag som voksne, og også som børn..

Hjemme hos os er vi 5 børn, men ville aldrig bytte nogen af dem for al verdens modetøj og rejser.. Pengene har været trange, men så længe der er kærlighed nok betyder der ikke noget..

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Så er jeg her igen, jeg kan fortælle jer at tvillingerne døde i uge 7, det var været et helvede de sidste 14 dage... jeg fik begge fostre fjernet kirurgisk den 8 maj! Så ingen tvillinger alligevel' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.