Anonym skriver:
Hej skønne mennesker, der er sket det at jeg er blevet gravid ved et uheld og vi har i forvejen 2 børn på 5 og 2 år, jeg havde indstillet mig på abort indtil idag, og jeg skulle have svar på mit hcg tal idag og det var steget! Når men i hvertfald får jeg skrevet under på jeg vil afbryde graviditeten da jeg er midt i min uddannelse som sosu ass. gyn lægen vil så scanne mig ikkehar vender skærmen så jeg ikke kan se noget hvilket jeg havde der fint med, da jeg så ligger der spørg jeg om der kun er 1? Han siger har det nogen betydning? Og mit svar var ja det ved jeg ik! Der er kun 1 siger han og afventer lidt og spørg mig igen har det betydning hvor mange der er? Ja siger jeg og han fortæller mig der er 2!!!! To... Jeg kan ik tro det og bryder fuldstændig sammen. Jeg venter tvillinger!!!!!!
Hjælp man!!! Jeg ved slet ik hvilket ben jeg skal stå på, vi har ingen tvillinger i familien så det er ret vildt, min bekymring er bare hvad med mine to andre børn? Hvad med min uddannelse? Jeg vil mangle 6 mdr hvis jeg vælger at afbryde,! Jeg har brug for alle argumenter for og imod, håber i kan hjælpe mig lidt! Har fuld opbakning fra manden og han ønsker dem virkelig!!, så til jer med tvillinger, hvordan lever i? Hvad med økonomien?
Et halvt års studie imod at få et barn, ja endda tvillinger? Jeg ville ikke engang tænke tanken abort, men jeg tror heller ikke på abort overhovedet(ikke ondt ment, jeg har fuld forståelse for, at det er eneste udvej hos nogle). Studiet kan nok vente et års tid, og når du kun har et halvt år tilbage, får du jo snart et arbejde som vil gøre, at økonomiet vil gå mod lysere tider
Ja, det bliver også hårdt med fire børn, men hvis andre klarer 4-5-6-7 børn, hvorfor skulle i så ikke? 
Jeg har et tvillingepar i familien, og det er helt specielt at se det bånd, som de har indbyrdes. Det virker til tider som de deler hjerne. Det er altså helt unikt. De er voksne og har begge børn, og for deres børn er det næsten som de har to mødre 
ej, undskyld, men jeg kan ikke lade være med at sige tillykke med tvillingegraviditeten, jeg er helt misundelig
det lyder jo også som at i er klar til at beholde tvillingerne.
stort kram til jer 
Anmeld