Hej skønne mennesker, der er sket det at jeg er blevet gravid ved et uheld og vi har i forvejen 2 børn på 5 og 2 år, jeg havde indstillet mig på abort indtil idag, og jeg skulle have svar på mit hcg tal idag og det var steget! Når men i hvertfald får jeg skrevet under på jeg vil afbryde graviditeten da jeg er midt i min uddannelse som sosu ass. gyn lægen vil så scanne mig ikkehar vender skærmen så jeg ikke kan se noget hvilket jeg havde der fint med, da jeg så ligger der spørg jeg om der kun er 1? Han siger har det nogen betydning? Og mit svar var ja det ved jeg ik! Der er kun 1 siger han og afventer lidt og spørg mig igen har det betydning hvor mange der er? Ja siger jeg og han fortæller mig der er 2!!!! To... Jeg kan ik tro det og bryder fuldstændig sammen. Jeg venter tvillinger!!!!!!
Hjælp man!!! Jeg ved slet ik hvilket ben jeg skal stå på, vi har ingen tvillinger i familien så det er ret vildt, min bekymring er bare hvad med mine to andre børn? Hvad med min uddannelse? Jeg vil mangle 6 mdr hvis jeg vælger at afbryde,! Jeg har brug for alle argumenter for og imod, håber i kan hjælpe mig lidt! Har fuld opbakning fra manden og han ønsker dem virkelig!!, så til jer med tvillinger, hvordan lever i? Hvad med økonomien?
Du behøver ikke at afbryde din uddannelse fordi du er gravid og da slet ikke hvis du kun mangler et halvt år til du er færdig! 
(Min mening): Jeg ville ikke kunne afbryde hvis jeg ventede tvillinger, det er nemlig et rigtig stort ønske for mig personligt at få tvillinger
(Abort er i forvejen et no go for mig) 
Men jeg kan godt forstå dine bekymringer og jeg synes det er flot af dig at du overvejer hvilke konsekvenser det vil få for dine store børn, men jeg tror at de vil tage det ligesom alle andre børn, at ja, nu skal man deles om forældrene, men lillebror/søster er da også én de vil beskytte, elske og lege med når de bliver lidt større, din store på 5 vil jo have en forståelse for det og har prøvet det, så mon ikke han/hun vil godtage det og bare være en super god støtte for dig og holde øje/passe på med de to små mens mor lige laver mad? 
Jeg ved det ikke, for jeg har ikke selv stået i situationen, men jeg vil i hvert fald ønske dig stort tillykke med din tvillingegraviditet, for det lyder lidt som om at du har bestemt dig..? 
I skal nok klare det!

Anmeld