Har brug for hjælp,,,,,!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
20 svar
18 synes godt om
23. april 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne mennesker, der er sket det at jeg er blevet gravid ved et uheld og vi har i forvejen 2 børn på 5 og 2 år, jeg havde indstillet mig på abort indtil idag, og jeg skulle have svar på mit hcg tal idag og det var steget! Når men i hvertfald får jeg skrevet under på jeg vil afbryde graviditeten da jeg er midt i min uddannelse som sosu ass. gyn lægen vil så scanne mig ikkehar vender skærmen så jeg ikke kan se noget hvilket jeg havde der fint med, da jeg så ligger der spørg jeg om der kun er 1? Han siger har det nogen betydning? Og mit svar var ja det ved jeg ik! Der er kun 1 siger han og afventer lidt og spørg mig igen har det betydning hvor mange der er? Ja siger jeg og han fortæller mig der er 2!!!! To... Jeg kan ik tro det og bryder fuldstændig sammen. Jeg venter tvillinger!!!!!! Hjælp man!!! Jeg ved slet ik hvilket ben jeg skal stå på, vi har ingen tvillinger i familien så det er ret vildt, min bekymring er bare hvad med mine to andre børn? Hvad med min uddannelse? Jeg vil mangle 6 mdr hvis jeg vælger at afbryde,! Jeg har brug for alle argumenter for og imod, håber i kan hjælpe mig lidt! Har fuld opbakning fra manden og han ønsker dem virkelig!!, så til jer med tvillinger, hvordan lever i? Hvad med økonomien? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

Hej skønne mennesker, der er sket det at jeg er blevet gravid ved et uheld og vi har i forvejen 2 børn på 5 og 2 år, jeg havde indstillet mig på abort indtil idag, og jeg skulle have svar på mit hcg tal idag og det var steget! Når men i hvertfald får jeg skrevet under på jeg vil afbryde graviditeten da jeg er midt i min uddannelse som sosu ass. gyn lægen vil så scanne mig ikkehar vender skærmen så jeg ikke kan se noget hvilket jeg havde der fint med, da jeg så ligger der spørg jeg om der kun er 1? Han siger har det nogen betydning? Og mit svar var ja det ved jeg ik! Der er kun 1 siger han og afventer lidt og spørg mig igen har det betydning hvor mange der er? Ja siger jeg og han fortæller mig der er 2!!!! To... Jeg kan ik tro det og bryder fuldstændig sammen. Jeg venter tvillinger!!!!!! Hjælp man!!! Jeg ved slet ik hvilket ben jeg skal stå på, vi har ingen tvillinger i familien så det er ret vildt, min bekymring er bare hvad med mine to andre børn? Hvad med min uddannelse? Jeg vil mangle 6 mdr hvis jeg vælger at afbryde,! Jeg har brug for alle argumenter for og imod, håber i kan hjælpe mig lidt! Har fuld opbakning fra manden og han ønsker dem virkelig!!, så til jer med tvillinger, hvordan lever i? Hvad med økonomien? 

jeg kan ikke rigtig komme med et svar...

men ville ikke forlade tråden uden og give dig et ....

jeg vil ikke komme med min mening i frygt for at det vil gøre det sværere for dit valg...

alt held og lykke skal du have fremover...

Anmeld

23. april 2013

Wik

Tvillinger, vanvittig hårdt har familie og venner tæt på der siger de første år er slemme. 

Men for pokker da, jeg ville sige ja tak den uddannelse kan vente, det er jo ikke fordi du efter 10 år endelig er kommet ind på medicin på verdens bedste universitet. Det sidste halve år kan du tage en anden god gang. Tænk at være velsignet med 4 børn  

økonomi bliver den nogensinde god, med børn det skal I nok klare. 

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Tvillinger, vanvittig hårdt har familie og venner tæt på der siger de første år er slemme. 

Men for pokker da, jeg ville sige ja tak den uddannelse kan vente, det er jo ikke fordi du efter 10 år endelig er kommet ind på medicin på verdens bedste universitet. Det sidste halve år kan du tage en anden god gang. Tænk at være velsignet med 4 børn  

økonomi bliver den nogensinde god, med børn det skal I nok klare. 

Tak, ja vi tænker også sikke en gave at få,! Er nok rigtig bange for fremtiden. men det nu rart at høre hvad folk mener! Puha.. Sys det hårdt okævede ik om jeg skal grine el græde

Anmeld

23. april 2013

Gittemor09

nu siger jeg det alligevel...

jeg ville være ovenud lykkelig hvis jeg fandt ud af at jeg skulle have tvillinger trods for de to børn jeg har.... selvom det måske var sket ved et uheld...

økonomien kan man tage til den tid, og alting kan lade sig gøre med den rette vilje tror jeg....

men kan godt forstå dit dilemma.... men er sikker på det hele nok skal lykkes for jer

Anmeld

23. april 2013

Tvillingemor80

Jeg har tvillinger, og jo det er da hårdt, men ikke sådan hårdt at man ikke kan være i det.. Jeg tror det handler meget om indstilling.. Vi har taget meget en dag af gangen og været indstillet på at de meste foregik på deres præmisser de første 2 år - og nu bliver de snart 3..

At havde tvillinger er det mest fantastiske.. Ikke nok med man bliver mor til to skønne børn, men får også lov til at være vidne til deres indbyrdes helt unikke forhold.. Det er bare noget helt specielt at være vidne til !

Det jeg vil sige for mig var mest en overraskelse var at jeg blev så hurtigt sygemeldt i min graviditet.. Allerede i uge 13 kunne jeg ikke gå i skole mere (selvom jeg så gerne ville).. Så udannelse for mig blev sat lidt mere på "stand by" end forventet..

Men så igen udannelse kan man altid få - jeg er over halvvejs i min nu

held og lykke med beslutningen ..

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Jeg har tvillinger, og jo det er da hårdt, men ikke sådan hårdt at man ikke kan være i det.. Jeg tror det handler meget om indstilling.. Vi har taget meget en dag af gangen og været indstillet på at de meste foregik på deres præmisser de første 2 år - og nu bliver de snart 3..

At havde tvillinger er det mest fantastiske.. Ikke nok med man bliver mor til to skønne børn, men får også lov til at være vidne til deres indbyrdes helt unikke forhold.. Det er bare noget helt specielt at være vidne til !

Det jeg vil sige for mig var mest en overraskelse var at jeg blev så hurtigt sygemeldt i min graviditet.. Allerede i uge 13 kunne jeg ikke gå i skole mere (selvom jeg så gerne ville).. Så udannelse for mig blev sat lidt mere på "stand by" end forventet..

Men så igen udannelse kan man altid få - jeg er over halvvejs i min nu

held og lykke med beslutningen ..

Tak for svar! Hvordan klare du/jer økonomisk?? Hvis jeg må spørge om det? Hvordan er det med børnepenge med 4 børn? Hva med dag institution ??

Anmeld

23. april 2013

Kløver

Jeg ville være lykkelig, men vi skal også igang med pb nr 3 i behandling og har indstillet os på det kan blive både 1 eller 2 og derfor glade for det vi får

Jeg ville nok tænke det grundigt igennem hvis man i første omgang havde besluttet sig for en abort, og havde gennemført det hvis der kun var 1. Virker meget omvendt på mig at 1 vil man ikke have/kunne klare, men fordi der er to, hvilket er langt mere hårdt, vil man gerne.
Tror der skal tænkes en del, og snakkes

Håber i finder den bedste løsning

Anmeld

23. april 2013

M (:

Anonym skriver:

Jeg vil ikke gøre mig klog på, hvad der er det rigtige for dig og din familie, men kan ikke lade være med at undre mig over, at din beslutning helt sikkert havde været abort, hvis der "kun" havde været en, men nu, hvor du ved der er to, er valget pludselig svært.. Hvad har ændret sig? Hvad gør disse to fostres liv mere værd end det enes? Og hvorfor ville du til skanningen vide hvor mange der var? Var du allerede da usikker på din beslutning?

Anmeld

23. april 2013

Muhmi

Du behøver ikke at afbryde din uddannelse fordi du er gravid og da slet ikke hvis du kun mangler et halvt år til du er færdig!

(Min mening): Jeg ville ikke kunne afbryde hvis jeg ventede tvillinger, det er nemlig et rigtig stort ønske for mig personligt at få tvillinger  (Abort er i forvejen et no go for mig)

Men jeg kan godt forstå dine bekymringer og jeg synes det er flot af dig at du overvejer hvilke konsekvenser det vil få for dine store børn, men jeg tror at de vil tage det ligesom alle andre børn, at ja, nu skal man deles om forældrene, men lillebror/søster er da også én de vil beskytte, elske og lege med når de bliver lidt større, din store på 5 vil jo have en forståelse for det og har prøvet det, så mon ikke han/hun vil godtage det og bare være en super god støtte for dig og holde øje/passe på med de to små mens mor lige laver mad?

Jeg ved det ikke, for jeg har ikke selv stået i situationen, men jeg vil i hvert fald ønske dig stort tillykke med din tvillingegraviditet, for det lyder lidt som om at du har bestemt dig..?

I skal nok klare det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.