Min veninde skjuler sexsygdom for sexpartner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

gonefishing

Tranebaer skriver:

Præcis, du har forstået det rigtigt.

Desværre er min veninde ret "kold". Hun tror meget lidt på det gode i andre mennesker, når det kommer til utroskab. Hun har aldrig oplevet, at være sammen med en fyr der satte pris på hende, og hun mener at utroskab er tilgiveligt, uundgåeligt og ja, næsten normalt. Der var dog en del flere ting ved det end utroskab (ved hendes egen kæreste), der gjorde ham til et svin. Hvis han "bare" havde været sammen med en anden, var hun nok ikke gået fra ham, for det er "alle" i hendes verden.

Vi har diskuteret emnet mange gange, og bliver aldrig tæt på enige.. 

Begynder faktisk at synes det er synd for hende nu. Lyder som om hun har brug for noget selvtillid og hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Kløver

CarinaSB skriver:

Undskyld mit sprog .. Men hold kæft hun er da en k****** sådan noget gør man bare ikke .. 1 ting er at man er sur .. men når man ved man har en kønssygdom så går man sq ikke ud og smitter en anden!!

Jeg er helt enig, og burde være strafbart, hvilket jeg faktisk mener det er hvis man med vilje smitter med hiv

Anmeld

25. april 2013

CarinaSB

Maja84 skriver:

Jeg er helt enig, og burde være strafbart, hvilket jeg faktisk mener det er hvis man med vilje smitter med hiv

Ja det kan jeg kun give dig ret i .. 

Anmeld

25. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg er enig med dig i at hun skal sige det til ham. Jeg vil næsten gå så vidt og sige at hun har pligt til det. Men....

Jeg må indrømme at jeg ikke synes det er synd for fyren. Kun for kæresten. 

Nu hvor han har ubeskyttet sex og ovenikøbet har en kæreste ved siden af, så må det være hans pligt at gå til nogle regelmæssige tjek hos lægen. Det kunne ligeså godt have været en kvinde der ikke kendte mere til ham end fornavnet. Så har man ubeskyttet sex, må man sørge for at gå til lægen regelmæssigt.  

Anmeld

29. april 2013

M&J87

Fyren kan også tage et ansvar, når man dyrker ubeskyttet sex, er der risiko for at få en sex sygdom!!!!

Anmeld

29. april 2013

chael

Tranebaer skriver:

Min veninde har taget nogle valg, som jeg er dybt uenig med hende i.

Hun har netop brudt med en fyr, som hun har fundet ud af, har været hende utro. Han havde klamydia og han har ikke sagt til de piger, han har været utro med, at han havde det, så på trods af behandling blev han selvfølgelig ved med at få det og det samme gjorde min veninde. 

Nu er de ikke sammen mere, og min veninde skal i gang med tredje behandling for klamydia (hun er ikke kommet i gang endnu). Hun har så i fuldskab og vrede været sammen med en anden fyr, for at komme videre. Den anden fyr har en kæreste i forvejen.

Én ting er, at hun er ligeglad med at han har en kæreste. Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i, men sådan er det. Men hun NÆGTER at sige til ham, at hun har givet ham klamydia. Og jeg kan slet ikke have det!!! Jeg synes det er så synd for den fyr (som ellers er en skidt fyr, der er sin kæreste utro) og så synd for hans kæreste der også får det - for tænk hvis de ikke opdager det?! De kan jo blive sterile! Min veninde fx, kan ikke mærke at hun har det...

Hvad gør jeg? Jeg aner ikke hvem fyren er, og kan ikke bare sige det til ham, og min veninde nægter, lige meget hvad jeg siger og foreslår hende..

Ved du hvem den her fyr er??

For så ville jeg selv sige det til ham.

Anmeld

29. april 2013

Tranebaer

chael skriver:

Ved du hvem den her fyr er??

For så ville jeg selv sige det til ham.

Jeg har fået hende til at sige det nu. Heldigvis!

Anmeld

29. april 2013

Tranebaer

Flodkilling skriver:

Begynder faktisk at synes det er synd for hende nu. Lyder som om hun har brug for noget selvtillid og hjælp.

Du har desværre ret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.