Min veninde skjuler sexsygdom for sexpartner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Mutti2B

Nu ved du jo ikke om han er blevet smittet. Går da ud fra at de har brugt kondom ellers er hun da godt nok dum. Men hvem ved? Måske har han så smittet hende med herpes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Mutti2B

Dobbelt 

Anmeld

23. april 2013

Tranebaer

Tak for jeres svar.. 

Glemte at skrive - nej de brugte ikke kondom (endnu en gang er hun dybt uansvarlig på det her område).. Så han er ret sikkert smittet.

Og til jer der foreslår at jeg fortæller ham det: Jeg kender ham ikke. Jeg ved at han er min venindes venindes ven (eller var det venindes venindes brors ven?) Det er langt ude, og hun kunne ikke engang huske hans fornavn bagefter. Hun kan dog nemt komme i kontakt med ham, men det kan jeg ikke. Og hun ville ikke give mig hans navn hvis jeg spurgte - for hun ved udemærket godt at jeg kunne finde på at sige det til ham!

Og nej, han er (ud fra hvad hun siger) ikke typen, der fortæller sin kæreste om sine sidespring. Det er vist nok ikke det eneste sidespring, og kæresten er netop flyttet til et andet land, så der kommer sikkert flere.

Jeg kan bare næsten ikke bære det, han kommer til at smitte flere uskyldige piger og hans stakkels kæreste. Jeg må bare prøve endnu engang at overtale min veninde.. Men hun virker ikke til at være til at hugge eller stikke i.

Anmeld

23. april 2013

Gittemor09

nøj hvor må det være hårdt og stå på sidelinjen, og ikke kan overtale sin veninde til at gøre det eneste rigtige, eller komme i kontakt med ham hun har været sammen med...

det vil jo køre i ring fremover med hvem der bliver smittet....

det er dårlig stil og være så ligeglad med andre mennesker.... øv sidder helt og får det dårligt....

Anmeld

23. april 2013

Camilla <3

Det ka' hun godt nok ikke være bekendt! 

Hun ville nok heller ikke syntes om, at være kæresten!! 

Anmeld

25. april 2013

Tranebaer

UPDATE:

Jeg fik min veninde overtalt, og hun fik gennem fyren og deres fælles veninde sagt det til ham. Dog med modifikationer: At hun først liiiige havde fundet ud af, at hun havde det nu. Men jeg kan nu godt forstå hendes lille løgn, for det er fandme dårlig stil bare at smitte ham, og det vigtigste er bare, at han ved det.

Desværre har han nået at være sammen med sin kæreste i mellemtiden

Anmeld

25. april 2013

baby012

Tranebaer skriver:

UPDATE:

Jeg fik min veninde overtalt, og hun fik gennem fyren og deres fælles veninde sagt det til ham. Dog med modifikationer: At hun først liiiige havde fundet ud af, at hun havde det nu. Men jeg kan nu godt forstå hendes lille løgn, for det er fandme dårlig stil bare at smitte ham, og det vigtigste er bare, at han ved det.

Desværre har han nået at være sammen med sin kæreste i mellemtiden

Så får hun det i det mindste a vide  

Anmeld

25. april 2013

Tranebaer

baby012 skriver:

Så får hun det i det mindste a vide  

Ja det er faktisk rigtigt nok Så kan hun se hvilket svin han har været.

Jeg fandt dog ud af, at det ikke var ham, der havde været sin kæreste utro mange gange, men en anden. Det er den eneste gang det er sket. Men alligevel. Hun fortjener at vide det, og det ved hun snart

Anmeld

25. april 2013

gonefishing

Tranebaer skriver:

Min veninde har taget nogle valg, som jeg er dybt uenig med hende i.

Hun har netop brudt med en fyr, som hun har fundet ud af, har været hende utro. Han havde klamydia og han har ikke sagt til de piger, han har været utro med, at han havde det, så på trods af behandling blev han selvfølgelig ved med at få det og det samme gjorde min veninde. 

Nu er de ikke sammen mere, og min veninde skal i gang med tredje behandling for klamydia (hun er ikke kommet i gang endnu). Hun har så i fuldskab og vrede været sammen med en anden fyr, for at komme videre. Den anden fyr har en kæreste i forvejen.

Én ting er, at hun er ligeglad med at han har en kæreste. Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i, men sådan er det. Men hun NÆGTER at sige til ham, at hun har givet ham klamydia. Og jeg kan slet ikke have det!!! Jeg synes det er så synd for den fyr (som ellers er en skidt fyr, der er sin kæreste utro) og så synd for hans kæreste der også får det - for tænk hvis de ikke opdager det?! De kan jo blive sterile! Min veninde fx, kan ikke mærke at hun har det...

Hvad gør jeg? Jeg aner ikke hvem fyren er, og kan ikke bare sige det til ham, og min veninde nægter, lige meget hvad jeg siger og foreslår hende..

Jeg forstår det ikke helt. Altså hendes fyr var hende utro og smittede hende med en kønssygdom.
Og så går hun ud og går i seng med en fyr der har kæreste på, og smitter dem.
Men din veninde har jo selv været "hende der blev svigtet af en utro kæreste", med mindre hun synes det var total fedt at blive svigtet, at hun bare så gerne vil have andre får samme dejlige oplevelse.

Så synes jeg ærlig talt du burde give hende en sunday is (lussing) og sige at hun skal behandle andre som hun selv ønsker at blive behandlet.

Anmeld

25. april 2013

Tranebaer

Flodkilling skriver:

Jeg forstår det ikke helt. Altså hendes fyr var hende utro og smittede hende med en kønssygdom.
Og så går hun ud og går i seng med en fyr der har kæreste på, og smitter dem.
Men din veninde har jo selv været "hende der blev svigtet af en utro kæreste", med mindre hun synes det var total fedt at blive svigtet, at hun bare så gerne vil have andre får samme dejlige oplevelse.

Så synes jeg ærlig talt du burde give hende en sunday is (lussing) og sige at hun skal behandle andre som hun selv ønsker at blive behandlet.

Præcis, du har forstået det rigtigt.

Desværre er min veninde ret "kold". Hun tror meget lidt på det gode i andre mennesker, når det kommer til utroskab. Hun har aldrig oplevet, at være sammen med en fyr der satte pris på hende, og hun mener at utroskab er tilgiveligt, uundgåeligt og ja, næsten normalt. Der var dog en del flere ting ved det end utroskab (ved hendes egen kæreste), der gjorde ham til et svin. Hvis han "bare" havde været sammen med en anden, var hun nok ikke gået fra ham, for det er "alle" i hendes verden.

Vi har diskuteret emnet mange gange, og bliver aldrig tæt på enige.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.