Hvilken barnevogn til lille bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

Stjerneskud

Ellers kan du prøve barnevognen i bilen når i er ude og kigge på barnevogn. Så er du i hvert fald ikke tivivl om den kan være der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Albertsen92

HHC88 skriver:

Hej med jer!

Mangler gode forslag til barnevogn til lille bil:

Både manden og jeg har 2 mindre biler, den ene nok nærmere lille. Han var absolut overbevist om, at vi var nødt til at anskaffe os en større bil (ja, hvad gør mænd ikke for at få ny bil), men jeg er nu ret så overbevist om, at det godt kan lade sig gøre at fragte en både pæn, praktisk, funktionel og alt hvad sådan en bør kunne, rundt i en mindre bil! Problemet er, jeg aner ikke hvilken Vil ikke gå på kompromis med kvaliteten (tykkelse, foring, om bebs kan holde varmen udenfor) og størrelsesmæssigt skal der selvfølgelig være ordentlig plads til den lille. 

Har i nogle gode forslag så fyr endelig løs

Hvilke biler er det?
Vi har en audi A3 sportback, og der kan være en emmaljunga den store model med liggemål på 97 og det hele i. Det havde vi ikke regnet med, så måske kan der være mere end i tror?

Anmeld

24. april 2013

Klokkeblomst88

HHC88 skriver:

Hej med jer!

Både manden og jeg har 2 mindre biler, den ene nok nærmere lille. Han var absolut overbevist om, at vi var nødt til at anskaffe os en større bil (ja, hvad gør mænd ikke for at få ny bil), men jeg er nu ret så overbevist om, at det godt kan lade sig gøre at fragte en både pæn, praktisk, funktionel og alt hvad sådan en bør kunne, rundt i en mindre bil! Problemet er, jeg aner ikke hvilken Vil ikke gå på kompromis med kvaliteten (tykkelse, foring, om bebs kan holde varmen udenfor) og størrelsesmæssigt skal der selvfølgelig være ordentlig plads til den lille. 

Hvilken bil har i? Da vi bestilte barnevogn prøvede vi den i bilen inden - så ta ud og prøv 

Anmeld

24. april 2013

lycly

MIWULA skriver:

Denne seed pli Kombivogn burde kunne være i jeres biler. Hihi

Seed barnevogne er rigtig praktiske, men de kan godt have tendens til at trække lidt skævt når man går med dem Men de kan vitterligt pakkes sammen og fylde ingenting

Anmeld

24. april 2013

MIWULA

LuLy skriver:

Seed barnevogne er rigtig praktiske, men de kan godt have tendens til at trække lidt skævt når man går med dem Men de kan vitterligt pakkes sammen og fylde ingenting

Okey ja det er måske ik så godt 

Anmeld

24. april 2013

Neki

HHC88 skriver:

Hej med jer!

Køb et stativ (evt et godt cykelstativ) til at sætte bag på bilen, hvis i altså har anhængertræk, og sæt så barnevognsstativet fast derpå. Køb evt et dække til det, så det ikke tager skade hvis i skal køre langt i dårligt vejr. Så er det kun barnevognskassen i skal have i bilen - måske det gør det lidt nemmere.

Anmeld

26. april 2013

HHC88

Mange tak for jeres svar!  Har været til stor hjælp. Vi har en Chevrolet Spark (min bil), og en Fiat Punto Evo (hans bil). Min er self den mindste og jeg kommer til at køre mest. Ingen af dem har anhængertræk. Vi har undersøgt priser for dette, og det vil koste hhv. 6.000-7.000 kr. pr. bil. Vi tager ud og prøver af hvad vi kan få plads til, og så bliver vores vurdering derefter Måske kan vi få en alm. str. til at være i hans og så sætte anhængertræk på min.. Det lyder af rigtig mange penge, men omvendt har jeg kunne læse mig frem til at mange som har købt mindre og praktiske barnevogne, har måtte ud og investere i en større pga. liggemålet  og så er vi måske lige vidt.. Men nu har vi helt sikkert noget at gå efter og det har været yderst hjælpsomt med jeres forslag, for har da godt nok været på bar bund Så må vi lade os overraske

Anmeld

26. april 2013

Team Putte

HHC88 skriver:

Mange tak for jeres svar!  Har været til stor hjælp. Vi har en Chevrolet Spark (min bil), og en Fiat Punto Evo (hans bil). Min er self den mindste og jeg kommer til at køre mest. Ingen af dem har anhængertræk. Vi har undersøgt priser for dette, og det vil koste hhv. 6.000-7.000 kr. pr. bil. Vi tager ud og prøver af hvad vi kan få plads til, og så bliver vores vurdering derefter Måske kan vi få en alm. str. til at være i hans og så sætte anhængertræk på min.. Det lyder af rigtig mange penge, men omvendt har jeg kunne læse mig frem til at mange som har købt mindre og praktiske barnevogne, har måtte ud og investere i en større pga. liggemålet  og så er vi måske lige vidt.. Men nu har vi helt sikkert noget at gå efter og det har været yderst hjælpsomt med jeres forslag, for har da godt nok været på bar bund Så må vi lade os overraske

jeg ville købe en kombivogn til tur og en billig stor vogn til middagslur derhjemme

Anmeld

7. januar 2014

Cherrysangel

LilleChelle skriver:

Jeg har skiftwt barnevognen ud med en klapvogn med en lift i. Og det har været det vedste jeg har gjort indtil nu

Så jeg kører rundt med en emmaljunga city cerox med en quadrolift i  

Hvor meget fylder den du har - syntes ikke jegkan se billeder af den hvor den er klappet sammen?

Jeg har selv en opel corsa fra 2008. Vi var ved at finde en anden bil, men fandt ud af at gælden på corsaen, fuglte bil og ejer. ØV NOGET MØG - så vi er bundet til den lille bil og en lille barnevogn. Håber ikke der er tvillinger i mavsen hihi 

Anmeld

7. januar 2014

Marts<3

Jeg har en Fiat punto. Tager man hjulene af, så kan den lige præcis være der. Men det kræver lidt de første par gange:-) og det er en emmaljunga Big City...

Min næste barnvogn er uden tvivl en bugaboo. Den fedeste kombivogn, som INTET fylder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.