Hvilken barnevogn til lille bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

33.879 visninger
20 svar
11 synes godt om
23. april 2013

HHC88

Hej med jer!

Mangler gode forslag til barnevogn til lille bil:

Både manden og jeg har 2 mindre biler, den ene nok nærmere lille. Han var absolut overbevist om, at vi var nødt til at anskaffe os en større bil (ja, hvad gør mænd ikke for at få ny bil), men jeg er nu ret så overbevist om, at det godt kan lade sig gøre at fragte en både pæn, praktisk, funktionel og alt hvad sådan en bør kunne, rundt i en mindre bil! Problemet er, jeg aner ikke hvilken Vil ikke gå på kompromis med kvaliteten (tykkelse, foring, om bebs kan holde varmen udenfor) og størrelsesmæssigt skal der selvfølgelig være ordentlig plads til den lille. 

Har i nogle gode forslag så fyr endelig løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

MIWULA

Denne seed pli Kombivogn burde kunne være i jeres biler. Hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2013

HHC88

MIWULA skriver:

Denne seed pli Kombivogn burde kunne være i jeres biler. Hihi

Ha ha, så fås de vist ikke mere handy Har været inde og læse om den, det virker næsten for godt til at være sandt.. Har du selv erfaringer med den? 

Anmeld

23. april 2013

TbCp

Jeg har lige købt en brio kompakt. Den er super lækker og stellet kan klappes sammen så det fylder meget lidt, samtidig kan kassen klappes sammen så den bliver helt flad. 

Jeg kører i en Audi A1, som har et meget lille bagagerum og der kan den være i

Anmeld

23. april 2013

Pigent

Jeg har ingen børn og derfor heller ikke nogen barnevogn.

Der er en lavet en combi vogn som hedder Seed Pli og den skulle kunne pakkes sammen til ingenting Men da det er en combi vogn kan den ikke bruges som barnevogni ret lang tid  http://www.youtube.com/watch?v=0_AjKShuh9Q

Så har Brio lavet en barnevogn der hedder Kompakt Plus som skulle kunne pakkes en del sammen, kender den ikke og ved ikke om den laves mere. Kan måske findes på nettet eller brugt.

Hvis man gider at skille sin barnevogn helt ad hver gang så kan en Odder på X-dream stel være i en lille bil. Jeg vil selv sige jeg gad ikke at skille min barnevogn så meget ad. 

http://www.youtube.com/watch?v=5lK3sX3WX4k

Anmeld

23. april 2013

MIWULA

HHC88 skriver:

Ha ha, så fås de vist ikke mere handy Har været inde og læse om den, det virker næsten for godt til at være sandt.. Har du selv erfaringer med den? 

Hehe ja men de er nu gode nok. Har set mange der har dem.  Nej har desværre ikk selv erfaringer med den. Jeg er emmaljunga fan. Hihi 

Anmeld

23. april 2013

Laulund87

Når vi engang skal have barnevogn igen, skal det være en Brio Kompakt. Har forelsket mig i den og den kan pakkes sammen til ingenting

Anmeld

23. april 2013

ønskebørn74

HHC88 skriver:

Hej med jer!

Mangler gode forslag til barnevogn til lille bil:

Både manden og jeg har 2 mindre biler, den ene nok nærmere lille. Han var absolut overbevist om, at vi var nødt til at anskaffe os en større bil (ja, hvad gør mænd ikke for at få ny bil), men jeg er nu ret så overbevist om, at det godt kan lade sig gøre at fragte en både pæn, praktisk, funktionel og alt hvad sådan en bør kunne, rundt i en mindre bil! Problemet er, jeg aner ikke hvilken Vil ikke gå på kompromis med kvaliteten (tykkelse, foring, om bebs kan holde varmen udenfor) og størrelsesmæssigt skal der selvfølgelig være ordentlig plads til den lille. 

Har i nogle gode forslag så fyr endelig løs

En af vognene fra flipflap.dk...

Anmeld

23. april 2013

Victoria2013

Vi har bestilt en Emmaljunga Edge Duo Combi kombivogn... vi har heller ikke verdens største bagagerum i bilen og i første omgang har vi altså valgt at købe en kombivogn fremfor ny bil OG barnevogn

Det er jo smart nok at man kan køre ud til butikkerne og rent faktisk få lov at teste om en barnevogn/kombivogn kan være i ens bagagerum i bilen... det gjorde vi i hvert fald og det var rigtig rart lige at se med egne øjne at det kunne lade sig gøre

Anmeld

23. april 2013

LilleChelle

Jeg har skiftwt barnevognen ud med en klapvogn med en lift i. Og det har været det vedste jeg har gjort indtil nu

Så jeg kører rundt med en emmaljunga city cerox med en quadrolift i  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.