løbecykel.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Lene76

nogen der har købt en sådan til jeres unger???

har nemlig tænkt på at Viktor skulle ha en sådan i 2 års f-gave

hvor har i købt jeres og pris??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Plysbjørnen

Vi har ikke købt en endnu, men har set på en

swingcar.dk/loebecykel/puky_loebecykler/puky_loebecykel_lr_m_pink_154_da.html

Men skal lige have svigerdatteren til at bestille tror jeg nok vi blev enige om...

Anmeld

29. juni 2009

Mary

Jeg ved mine forældre har købt en fin en til Annika! Er meget spændt på om hun finder den interessant, hendes lunte er nemlig meget kort, så jeg forbereder mig på et par raserianfald  Så måske bliver det storesøster der kører på den, hehe.

Men ingen erfaringer herfra - endnu. Men synes de er vildt populære, så et eller andet smart må de jo kunne

Anmeld

29. juni 2009

Muffinmus

Puki løbe cykel...den er super flot og lækker med store hjul. Sp kan den bedre køre alle steder.
Nå, men william er endnu ikke blevet gode venner med sin endnu, han nægter den indtil videre, kun sin scooter dur lige nu. Men jeg giver ham lige lidt tid, så kommer det sikkert.

Anmeld

29. juni 2009

Tynen

Spammer lige din tråd   - men jeg ville oprindeligt have givet Stella en løbecykel.. Ja, altså.., Lige indtil hun tog en tur på en 3-hjulet Winther cykel hos genboen igår og cyklede sådan rigtigt.
Nu tror jeg altså hun skal have sådan en istedet for.

Jeg har selv været lidt i tvivl om en løbecykel er noget for dem nu eller om de stadig er lidt for små.. Selvom Stella elsker noget med fart og "balance" (eller mangel på samme)

Anmeld

29. juni 2009

Monica

Jeg har købt en... Mærket har jeg lige glemt.... Men den kostede 400.- i Kære Børn - sat ned fra 500.- Den er af træ med sorte hjul og mint grønt sæde... Håber at den bringer lykke... Har snakket med en hvis barn har dem i vuggestuen og der fræser de afsted på dem... Så tror og håber at det er det rigtige tisdspunkt...

Monica

Anmeld

29. juni 2009

linemus

Jeg fandt endelig nogle på tilbud og gav 199,- pr. stk. i Bilka. Men det var sidste mandag, så de er nok revet væk.

Anmeld

30. juni 2009

Lene76

linemus skriver:

Jeg fandt endelig nogle på tilbud og gav 199,- pr. stk. i Bilka. Men det var sidste mandag, så de er nok revet væk.

har lige været et smut i bilka og de havde sørme flere løbecykler..... prisen var dog sat op til 239.- men det var osse ok så tak hjælpen line og alle jer andre

nu ska jeg bare ha købt en lille ting til ham fra pigerne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.