Kønsvorter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Anonym trådstarter

Hvis du har fået de stik, er du også beskyttet mod de mest almindelige typer af kønsvorter, så det er da godt du har fået dem, så husk at få den sidste
Det kan også bekæmpe dem på nogen

ska ha det sidste her den 14maj ..

tankerne køre på rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Anonym trådstarter

Du bliver højest sandsynligt ikke behandlet for kondylomer, hvis lægen ikke er 100 % sikker. Det er noget meget krads stads, som udelukkende må komme på det område der er ramt, da det ellers vil ødelægge sund hud.

Man kan godt få livmoderhalskræft selvom man er HPV vacc. det er desværre ikke alle HPV vira vacc. beskytter mod, så det kommer an på hvilken type man er ramt af.

Forstår godt du er sur over at fyren ikke gav dig besked - men kan fortælle dig at det faktisk er en af de mest udbredte kønssygdomme der findes herhjemme. Der tales bare ikke særlig højt om det.

/Fenja

ja okey - min læge sagde os at efter denne behandling her, hun smurte noget virkelig krads på og så fik jeg papir på  det crem mod svamp så skulle jeg se om det følels rigtig igen ellers vil hun kigge igen ...

når jeg får min menstrution igen skal jeg have lagt en spiral op, så kunne hun vil lige kigge igen..

tanker løber bare rundt, men det gir jo go mening det du siger der..
men burde jeg så ringe til hende imorgen og fortælle at ham fyren er igang med behandlingen eller igen skal jeg regne med hun har styr på det..

Anmeld

23. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

ja okey - min læge sagde os at efter denne behandling her, hun smurte noget virkelig krads på og så fik jeg papir på  det crem mod svamp så skulle jeg se om det følels rigtig igen ellers vil hun kigge igen ...

når jeg får min menstrution igen skal jeg have lagt en spiral op, så kunne hun vil lige kigge igen..

tanker løber bare rundt, men det gir jo go mening det du siger der..
men burde jeg så ringe til hende imorgen og fortælle at ham fyren er igang med behandlingen eller igen skal jeg regne med hun har styr på det..

Jeg tror ikke at hun behandler dig yderligere selvom du fortæller lægen, at den fyr du har været sammen med er i behandling for kondylomer. For uanset om han er i behandling eller ikke, så er lægen ikke sikker på om det er en knop eller om det er kondylomer. Men jeg synes at næste gang hun skal se på dig, at du skal nævne at du har været sammen med en som er i behandling og så kan hun se om det har udviklet sig eller om det stadig kun er en ubetydelig knop.

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg tror ikke at hun behandler dig yderligere selvom du fortæller lægen, at den fyr du har været sammen med er i behandling for kondylomer. For uanset om han er i behandling eller ikke, så er lægen ikke sikker på om det er en knop eller om det er kondylomer. Men jeg synes at næste gang hun skal se på dig, at du skal nævne at du har været sammen med en som er i behandling og så kan hun se om det har udviklet sig eller om det stadig kun er en ubetydelig knop.

ja tage den behandling hun har givet mig, og så evt lige for hende til at tjekke op på det om det er som det skal være dernede...

for som du siger, hun er jo i tvivl om det er sådan en knop eller ikk.. og så det jo voldsomt om give mig den stærke behandling når hun er i tvivl..

men er det ikk farligt at gå så længe, hvis det er sådan en knop?

Anmeld

24. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

ja tage den behandling hun har givet mig, og så evt lige for hende til at tjekke op på det om det er som det skal være dernede...

for som du siger, hun er jo i tvivl om det er sådan en knop eller ikk.. og så det jo voldsomt om give mig den stærke behandling når hun er i tvivl..

men er det ikk farligt at gå så længe, hvis det er sådan en knop?

Hvis du er smittet med kondylomer, så vil du have det altid - ligesom herpes. Det ligger i blodet og kommer i udbrud engang imellem, så både og. Det er som sådan ikke farligt, men du skal selvfølgelig have den rette behandling hvis det er det, men det er ikke sådan at fordi du har kondylomer så får du livmoderhalskræft.

Hvis det er kondylomer, så får du behandling og får celleskrab som fortæller om evt. ændringer. Ved nogle celleforandringer kræver det et keglesnit fordi det er forstadiet til kræft. Så bare sørg for at blive tjekket af lægen, så skal det nok gå.

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Hvis du er smittet med kondylomer, så vil du have det altid - ligesom herpes. Det ligger i blodet og kommer i udbrud engang imellem, så både og. Det er som sådan ikke farligt, men du skal selvfølgelig have den rette behandling hvis det er det, men det er ikke sådan at fordi du har kondylomer så får du livmoderhalskræft.

Hvis det er kondylomer, så får du behandling og får celleskrab som fortæller om evt. ændringer. Ved nogle celleforandringer kræver det et keglesnit fordi det er forstadiet til kræft. Så bare sørg for at blive tjekket af lægen, så skal det nok gå.

100 tak for alle dine svar

men fordelen det er ikke til at holde ud, man kan jo mærke der er noget galt dernede, man går lidt sjovt og sætter sig ned, sjovt.

man kan ikk undgå at blive påvirket af det

Anmeld

24. april 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg mødte for 2-3 mdr siden en fyr , der meget sent fortalte han havde knober på tissemanden, hans læge var i tvivl hva var helt præcis var og han blev derfor sendt til hudlæge, hvor der var en del vente tid ..

Jeg tager til min læge og blir tjekket og min læge siger at der ikk var nået at se, og jeg ku komme tilbage om en måneders tid ..

Imellem tiden mister mig og ham fyren her kontakten..

Jeg var så nede ved min læge idag for at få tjekket op på det, da det for et par dage siden begyndte at klø dernede ..

Lægen kigger og siger at der er en knob men hun var lidt i tvivl om det var en kønsvorte og samtidligt var jeg irriteret med lidt rødme..

Hun udskriver så brentacort ( miconazolnitrat + hydrocortison) til mig ...

Da jeg kommer udfra lægen kontakter jeg så den her fyr, som så siger jamen at han havde været ved hudlægen og var kommet i behandling for kønsvorter.. UDEN at informere mig..

Burde jeg nu ringe til min læge og sige at han har fået bekræftet ved hudlægen og r blevet sat i behandling?

Eller

R det lægen har udskrevet til mig os mod kønsvorter?

HJÆLP mig - r så bange og ked af det

ring til lægen.... det ville jeg gøre.. træls situation..

Anmeld

24. april 2013

baby012

Puha hvor er det en træls situation

det er desværre ikke en sygdom man kan beskytte sig imod  

håber det hele er iorden 

Jeg ville ringe til lægen og få et ekstra tjek .. 

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Puha hvor er det en træls situation

det er desværre ikke en sygdom man kan beskytte sig imod  

håber det hele er iorden 

Jeg ville ringe til lægen og få et ekstra tjek .. 

hun tjekket mig lige igår, og først efter det læge besøg kontakter jeg ham fyren som kan sige at han er i behandling. (og har vidst det i noget tid)

Anmeld

24. april 2013

baby012

Anonym skriver:

hun tjekket mig lige igår, og først efter det læge besøg kontakter jeg ham fyren som kan sige at han er i behandling. (og har vidst det i noget tid)

Fik du så behandling ??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.