Kønsvorter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.185 visninger
20 svar
2 synes godt om
23. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg mødte for 2-3 mdr siden en fyr , der meget sent fortalte han havde knober på tissemanden, hans læge var i tvivl hva var helt præcis var og han blev derfor sendt til hudlæge, hvor der var en del vente tid ..

Jeg tager til min læge og blir tjekket og min læge siger at der ikk var nået at se, og jeg ku komme tilbage om en måneders tid ..

Imellem tiden mister mig og ham fyren her kontakten..

Jeg var så nede ved min læge idag for at få tjekket op på det, da det for et par dage siden begyndte at klø dernede ..

Lægen kigger og siger at der er en knob men hun var lidt i tvivl om det var en kønsvorte og samtidligt var jeg irriteret med lidt rødme..

Hun udskriver så brentacort ( miconazolnitrat + hydrocortison) til mig ...

Da jeg kommer udfra lægen kontakter jeg så den her fyr, som så siger jamen at han havde været ved hudlægen og var kommet i behandling for kønsvorter.. UDEN at informere mig..

Burde jeg nu ringe til min læge og sige at han har fået bekræftet ved hudlægen og r blevet sat i behandling?

Eller

R det lægen har udskrevet til mig os mod kønsvorter?

HJÆLP mig - r så bange og ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Miss Kat

Jeg Googlede lige midlet og kan ikke se, det decideret skal være mod kønsvorter, men bare eksem/svamp generelt, så hvis jeg var dig, ville jeg da absolut kontakte lægen og lige spørge ad.

Hvad fik du at vide af lægen, eller da du købte midlet?

http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/Brentacort-komb-id355.html

Og som sidenote: Sikke da et fjols, det er da vist godt, du ikke har mere med ham at gøre.

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg Googlede lige midlet og kan ikke se, det decideret skal være mod kønsvorter, men bare eksem/svamp generelt, så hvis jeg var dig, ville jeg da absolut kontakte lægen og lige spørge ad.

Hvad fik du at vide af lægen, eller da du købte midlet?

http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/Brentacort-komb-id355.html

Og som sidenote: Sikke da et fjols, det er da vist godt, du ikke har mere med ham at gøre.

min egen læge ved ikke at ham her fyren er kommet i behandling for det - men snakket med hende jeg købet det ved (apoteket) hun sagde at det skulle være væk efter denne behandling ..

men det gør mig usikker at det ren faktisk ikke er til kønsvorter men rødme og svie men det giver kønsvorter jo ..

er SÅ forvirret,

blev os så TOSSET på ham fyren,!

Anmeld

23. april 2013

Albertsen92

Kan godt forstå du er tosset. Også fordi de er en virus der bliver i kroppen for evigt, og kan gå i udbrud igen og igen og sprede sig.
Det kan også give livmoderhalskræft stakkels dig.. 

tog lægen ikke en prøve for at se hvad det var? Kontakt hende, du skal have kondyline i stedet for

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Kan godt forstå du er tosset. Også fordi de er en virus der bliver i kroppen for evigt, og kan gå i udbrud igen og igen og sprede sig.

tog lægen ikke en prøve for at se hvad det var? Kontakt hende, du skal have kondyline i stedet for

min læge var ikke sikker på at det var en kønsvorte , men hun gave den væske mod det - og så det der crem nævnt ovenfor..

har lige ringet til vagtlægen og hun sagde at det var min læges måde at starte det på , og selvom ham fyren der ga mig det, var kommet i behandling var det ikke ens betyde med at det var det jeg havde ,.. men at jeg skulle stole på min læge :-s

men burde jeg ikke ringe til hende imorgen, og høre for hun ved jo som sagt ikk at ham fyren er i behandling for det, ringet jo først til ham efterfølgende ..

er bare så forvirret og nervøs vil bare gerne være sikker..

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

min læge var ikke sikker på at det var en kønsvorte , men hun gave den væske mod det - og så det der crem nævnt ovenfor..

har lige ringet til vagtlægen og hun sagde at det var min læges måde at starte det på , og selvom ham fyren der ga mig det, var kommet i behandling var det ikke ens betyde med at det var det jeg havde ,.. men at jeg skulle stole på min læge :-s

men burde jeg ikke ringe til hende imorgen, og høre for hun ved jo som sagt ikk at ham fyren er i behandling for det, ringet jo først til ham efterfølgende ..

er bare så forvirret og nervøs vil bare gerne være sikker..

Anmeld

23. april 2013

Albertsen92

Prøv at ringe til hende, så kan du få lidt tryghed
Det kan jo også være i kroppen i flere år, inden det bryder ud

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Prøv at ringe til hende, så kan du få lidt tryghed
Det kan jo også være i kroppen i flere år, inden det bryder ud

r sku bare bange for hun blir sur eller lignede.. (hvordan formulere man det lige?)

kan detgodt sætte sig til livmoderhals kræft når jeg har fået to af disse stik for livmoderhals kræft ?

Anmeld

23. april 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

r sku bare bange for hun blir sur eller lignede.. (hvordan formulere man det lige?)

kan detgodt sætte sig til livmoderhals kræft når jeg har fået to af disse stik for livmoderhals kræft ?

Hvis du har fået de stik, er du også beskyttet mod de mest almindelige typer af kønsvorter, så det er da godt du har fået dem, så husk at få den sidste
Det kan også bekæmpe dem på nogen

Anmeld

23. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg mødte for 2-3 mdr siden en fyr , der meget sent fortalte han havde knober på tissemanden, hans læge var i tvivl hva var helt præcis var og han blev derfor sendt til hudlæge, hvor der var en del vente tid ..

Jeg tager til min læge og blir tjekket og min læge siger at der ikk var nået at se, og jeg ku komme tilbage om en måneders tid ..

Imellem tiden mister mig og ham fyren her kontakten..

Jeg var så nede ved min læge idag for at få tjekket op på det, da det for et par dage siden begyndte at klø dernede ..

Lægen kigger og siger at der er en knob men hun var lidt i tvivl om det var en kønsvorte og samtidligt var jeg irriteret med lidt rødme..

Hun udskriver så brentacort ( miconazolnitrat + hydrocortison) til mig ...

Da jeg kommer udfra lægen kontakter jeg så den her fyr, som så siger jamen at han havde været ved hudlægen og var kommet i behandling for kønsvorter.. UDEN at informere mig..

Burde jeg nu ringe til min læge og sige at han har fået bekræftet ved hudlægen og r blevet sat i behandling?

Eller

R det lægen har udskrevet til mig os mod kønsvorter?

HJÆLP mig - r så bange og ked af det

Du bliver højest sandsynligt ikke behandlet for kondylomer, hvis lægen ikke er 100 % sikker. Det er noget meget krads stads, som udelukkende må komme på det område der er ramt, da det ellers vil ødelægge sund hud.

Man kan godt få livmoderhalskræft selvom man er HPV vacc. det er desværre ikke alle HPV vira vacc. beskytter mod, så det kommer an på hvilken type man er ramt af.

Forstår godt du er sur over at fyren ikke gav dig besked - men kan fortælle dig at det faktisk er en af de mest udbredte kønssygdomme der findes herhjemme. Der tales bare ikke særlig højt om det.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.