Gør jeg det rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

LSM

Chewy skriver:

Jeg synes det lyder som tryghed, når han stopper med at græde og falder til ro, når han mærker dig. Derfor tror jeg, at jeg ville lytte til det, og tage ham op når han bliver urolig. Har I prøvet hvad der sker, hvis han ligger hos jer en hel nat? Tænker bare, at hvis han så sover bedre, så kan man med sikkerhed sige, at det er tryghed.

I starten da han begyndte at sove dårligt, prøvede jeg at have ham til at sove i sengen, og ja han sov da lidt bedre, men det gjorde jeg ikke (sover ikke særlig godt når han ligger i sengen) Så det droppede jeg egentlig hurtigt igen, da jeg heller ikke ville give ham for vane at ligge i vores seng og sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

LSM

Isabella_mor skriver:

har han nightterror?

Hvad er det ?

Anmeld

23. april 2013

LSM

maria_wlt skriver:

Jeg kan godt forstå at man vil prøve lidt når tingene ikke fungere, men måske det er lidt for meget for ham at tage bryst fra ham + han skal sove alene på en gang. 

Måske han skal have det lidt mere i etaper eller trappes ned

Tak for svar, ja kan godt være det bliver for meget for ham.
Ja må jo prøve mig lidt frem

Anmeld

23. april 2013

L&V

LSM skriver:

Det skal siges at fra min fodende af sengen og så ind til hans seng på værelset er der "kun" 4 almindelige skridt og vi sover med åben dør.
Kan selvfølgelig godt være jeg skal prøve først at trappe ud af natamningen og derefter flytte ham på eget værelse
Grunden til sundhedsplejersken vil have mig til at trappe ud, er at han har taget et hop på sin vækstkurve, han har altid lagt over gennemsnittet, men er nu hoppet endnu højere op, han vejer 11,7 kg og er 74 cm lang 9 måneder gammel.
Og grunden til hun ville have vi skulle flytte ham på eget værelse var at det kunne være at han vågnede af vores lyde.
Men ja må forsøge at tage en ting ad gangen og starte med de natamninger

Tak for svar

Men hans hjerne ka jo ik forstå at det kun er 4 skridt, han forstår bare at alt er anderledes nu på engang så jeg ville vælge min kamp..

Hvad siger lægen til hans størrelse? Jeg syntes jo bare han lyder som en dejlig stor dreng og det ka hurtigt vende.. Vores sp. mente os at vores datter fik al for meget og ih og åh hun var så stor men idag et år senere er hun så gået fra at være langt over kurve til under og lægen siger at så længe de ikke er fede og hæmmet så er det bare fino at være til den gode side.. Så ja det jeg ville frem til var at snakke med lægen om det, selvfølgelig er natamning ikke nødvendigt mere så det ville jeg stoppe med også lade ham sove hvor han plejer også når det køre flytte ham på eget værelse.. Tænker os at 9-12 måneders alderen er forbundet med seperations angst ska man lige huske

Anmeld

23. april 2013

Isabella_mor

LSM skriver:

Hvad er det ?

Mareridt, hvor han vågner og er utrøstelig og ikke til at komme i kontakt med.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.