Min MA - Hvornår blev i gravide igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Tulipan

asff skriver:

Første indlæg.. Selvom jeg kiggede med lige fra jeg opdagede at jeg var gravid.

Min kæreste og jeg, har prøvet intensivt at få en baby i 12 måneder. Så lykken var stor, da jeg den 18.2 testede positivt. Var til tryghedsscanning 6+1, selvom jeg troede at jeg var 7+1. Et lille hjerte der bankede, selvom mit hcg steg langsomt. Jeg var MEGET nervøs så vi tog til endnu en tryghedsscanning 7+3. Den viste igen, en lille baby med bankende hjerte, men fostret var kun vokset til 7+0. Vi var ekstremt glade! Dog havde jeg en mistanke om noget var galt.. 9+1 tog vi til den sidste tryghedsscanning inden NF, og lille baby havde nu fået arme og ben - og var i live! Dagen efter, begyndte jeg at bløde, så afsted til akutscanning! De kunne konstatere at baby stadig havde det godt, selvom den kun svarede til 8+6. Jeg købte en hjemme-doptone, som gav mig rigtig meget ro - nu kunne jeg jo høre baby hver dag. 

For en uge siden, i dag, kunne jeg ikke finde baby mere - og havde ondt. Vi kom til akutscanning, og her konstaterede de at vores lille øjesten var holdt op med at leve.

Fik en udskrabning i onsdags. Er så ENORMT ked af det. Kan kun tænke på at lave en baby igen, helst nu! Min kæreste, bliver ved med at sige ''Så så skat, jeg lover dig vi får en ny! - Det skal nok gå hurtigt'' Men det kan jeg bare ikke tro.. Er sikker på, jeg først bliver glad igen når jeg er gravid igen. 

Egentligt vil jeg rigtig gerne høre, hvornår i blev gravide igen efter MA? Håber rigtig meget på svar.

Hej det gør mig super ondt at du også har været igennem en MA

Jeg havde en gravidet der gik til i uge 8 og som jeg fik ud med piller i uge 10 efter 4 scanninger hvor de blev ved med at sige at det måske var en slow starter. Det med at gå til scanninger og håbe kender jeg godt. Det er super hårdt, og du er velkommen til at skrive personligt hvis du har brug for at snakke om det. 

Jeg har i dag fået 2. mens efter aborten var ovre, så er stadig ikke gravid endnu. Men krydser fingre for vi snart blir det 

Alt det bedste herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

asff

Mange tak fordi I forstår

Jeg forstår bare ikke rigtig noget endnu.. 

F.eks, blødte jeg ikke efter udskrabning (1 dag max) Men nu, en uge efter, bløder jeg? 

Håber så meget på at blive gravid hurtigt.. Som min kæreste siger ''Nu ved vi da hvordan vi gør'' - han har en forestilling om, at 'hans sædceller har vist vejen for de kommende'. 

Anmeld

30. april 2013

Christina91

asff skriver:

Mange tak fordi I forstår

Jeg forstår bare ikke rigtig noget endnu.. 

F.eks, blødte jeg ikke efter udskrabning (1 dag max) Men nu, en uge efter, bløder jeg? 

Håber så meget på at blive gravid hurtigt.. Som min kæreste siger ''Nu ved vi da hvordan vi gør'' - han har en forestilling om, at 'hans sædceller har vist vejen for de kommende'. 

Jeg kan så godt forstå dig! Det er 4 uger siden jeg fik en MA, Så jeg har de samme tanker og følelser. Jeg var 8 uger henne da vi opdagede det, og fik en medicinsk abort. Jeg GLÆDER mig til at blive gravid igen, og synes at ventetiden er rigtig hård. Samtidig er det først nu her det er stoppet med at bløde, det har været hårdt at blive mindet om det hele tiden. Jeg prøver at lave nogle andre ting, aflede min opmærksomhed.

Jeg håber alt det bedste for dig, og håber du har det bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.