Første indlæg.. Selvom jeg kiggede med lige fra jeg opdagede at jeg var gravid.
Min kæreste og jeg, har prøvet intensivt at få en baby i 12 måneder. Så lykken var stor, da jeg den 18.2 testede positivt. Var til tryghedsscanning 6+1, selvom jeg troede at jeg var 7+1. Et lille hjerte der bankede, selvom mit hcg steg langsomt. Jeg var MEGET nervøs så vi tog til endnu en tryghedsscanning 7+3. Den viste igen, en lille baby med bankende hjerte, men fostret var kun vokset til 7+0. Vi var ekstremt glade! Dog havde jeg en mistanke om noget var galt.. 9+1 tog vi til den sidste tryghedsscanning inden NF, og lille baby havde nu fået arme og ben - og var i live! Dagen efter, begyndte jeg at bløde, så afsted til akutscanning! De kunne konstatere at baby stadig havde det godt, selvom den kun svarede til 8+6. Jeg købte en hjemme-doptone, som gav mig rigtig meget ro - nu kunne jeg jo høre baby hver dag.
For en uge siden, i dag, kunne jeg ikke finde baby mere - og havde ondt. Vi kom til akutscanning, og her konstaterede de at vores lille øjesten var holdt op med at leve.

Fik en udskrabning i onsdags. Er så ENORMT ked af det. Kan kun tænke på at lave en baby igen, helst nu! Min kæreste, bliver ved med at sige ''Så så skat, jeg lover dig vi får en ny! - Det skal nok gå hurtigt'' Men det kan jeg bare ikke tro.. Er sikker på, jeg først bliver glad igen når jeg er gravid igen.
Egentligt vil jeg rigtig gerne høre, hvornår i blev gravide igen efter MA? Håber rigtig meget på svar.
Anmeld