uge 26, og tabt mig 1,5 kg??? er det ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

banana3

Juliekp skriver:

Tror ikke du skaL være bekymret så længe det kun er 1,5 kg. Jeg tabte mig også rigtig meget i min graviditet, startede på 58 kg og sluttede på 61 kg, fødte uge 39. Min datter manglede også et kar i navlesnoren og tog ikke rigtig på den sidste del af graviditeten og jeg fik afvide at det ikke var pga jeg havde tabt mig så meget, hun havde bare enormt svært ved at modtage næring. 

Tusind tak for dit svar

hvornår begyndte du på ekstrascanninger? Og opdagede de til første scanning (ekstrascanning) at hun ikke tog på som hun skulle ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

L&V

Det betyder intet overhovedet jeg har tabt mig ca 10kg i den her graviditet og mangler stadig 2for at komme på før graviditets vægt og vores dreng i maven ligger over gennemsnit og trives (er uge29) Bebs tager hva den ska bruge først

Anmeld

23. april 2013

Juliekp

banana3 skriver:

Tusind tak for dit svar

hvornår begyndte du på ekstrascanninger? Og opdagede de til første scanning (ekstrascanning) at hun ikke tog på som hun skulle ??

Det var først til MD skanning i uge 20, at de fandt ud af hun manglede et blodkar, men der vejede hun det hun skulle. Vi fik bare afvide, at der var risiko for hun ville komme til at veje mindre. Efter den skanning lavede de allerede aftaler til ekstra skanninger, kan ikke huske hvilke uge det var, men ikke længe efter MD. Vi var til utrolig mange, især den sidste tid Det var først i uge 31 at hun holdte op med at tage nok på. 

Anmeld

23. april 2013

banana3

Juliekp skriver:

Det var først til MD skanning i uge 20, at de fandt ud af hun manglede et blodkar, men der vejede hun det hun skulle. Vi fik bare afvide, at der var risiko for hun ville komme til at veje mindre. Efter den skanning lavede de allerede aftaler til ekstra skanninger, kan ikke huske hvilke uge det var, men ikke længe efter MD. Vi var til utrolig mange, især den sidste tid Det var først i uge 31 at hun holdte op med at tage nok på. 

Okay, vi skal til første planlagte scanning her sidst i maj, og så igen i juni. Hvornår var det du fødte? Og hvor stor og hvor meget vejede hun ved fødslen?

Anmeld

23. april 2013

Juliekp

banana3 skriver:

Okay, vi skal til første planlagte scanning her sidst i maj, og så igen i juni. Hvornår var det du fødte? Og hvor stor og hvor meget vejede hun ved fødslen?

Jeg blev sat igang 38+3, da hun ville have bedre af at komme ud og tage på, for hun modtog jo ikke nok nærig i maven. 

Hun var en bette én på 2208 g og 47 cm. I uge 30 vejede hun 1941 g, så hun tog ikke specielt meget på fra uge 30 til fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.