Ingen hjælp eller råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Nadia&Daniel

VIPpigen skriver:

Kunne det ikke tænkes hun måske er ved at være mere bevidst om hvad og hvornår hun laver noget i bleen?? Lilje har gennem det sidste halve år selv sagt når hun lavede i bleen, nu er hun selv nået så langt at bare hun tisser lidt vil hun have ny på, og siger der er "adder" i bleen (ved ikke hvor "adder" kommer fra, det hedder Kaka når hun har lavet stort herhjemme

men tænker bare om hun er ved at være bevidst om tingene... Og syntes det lyder meget bebrejdende at hun nok savner sutten... Jeg syntes bestemt ikke det er en skidt ting at vænne sit barn af med sutten lige så stille når de er over 2... 

Jeg ville tage det stille og roligt, og bare be dem om at være opmærksom på hende. Hun har ikke en nusseklud i stedet for en sutte, eller en dukke??

Hun har en bamse (men den var åbenbart lige væk for dem i dag - godt vi en flere hjemme)

Der har intet været herhjemme efter dagen i vuggestuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Nadia&Daniel

DAs mor skriver:

Hmmm... Jeg ville nu bare tage det lidt som en oplysning om at mit barn havde haft en lidt dårlig dag det vil jeg faktisk altid gerne vide hvis han har! Hvis det bare er en dag kan der jo meget mange grunde til det....

Der er forskel på at fortælle om barnet's dårlige dag og så at barnet har været ulykkelig det meste af dagen, og så med den tone og måde at sige det på  Men selvfølgelig skal de fortælle det, jeg forventer så også et råd, når de vælger at tage fat i mig, når det nu er dem som har oplevet hende og situationen og dem som har haft mulighed for at tale om det.

Anmeld

23. april 2013

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Hun var/er pædagog..

har gået og tænkt lidt over den siden i går... og tænker at det lydder altså mere som om at hun er ved at blive mere bevist om at der bliver vådt i hendes ble... og at det er ubehageligt... og at hun måske er klar til at øve sig i at komme og sige til inden hun tisser så hun kan komme på toilettet??

Anmeld

23. april 2013

Nadia&Daniel

Kay skriver:

har gået og tænkt lidt over den siden i går... og tænker at det lydder altså mere som om at hun er ved at blive mere bevist om at der bliver vådt i hendes ble... og at det er ubehageligt... og at hun måske er klar til at øve sig i at komme og sige til inden hun tisser så hun kan komme på toilettet??

Hej igen

Snakkede lige kort med en medhjælper imorges, og fortalte - at der intet havde været efter dagen i vuggestun og intet imorges. Og der havde vist heller ikke været noget i vuggestuen i dag. Så håber at det bare lige var sådan en off-dag - er selvfølgelig stadig opmærksom på det

Men tak fordi du lige har tænkt over det i dag

Anmeld

23. april 2013

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Hej igen

Snakkede lige kort med en medhjælper imorges, og fortalte - at der intet havde været efter dagen i vuggestun og intet imorges. Og der havde vist heller ikke været noget i vuggestuen i dag. Så håber at det bare lige var sådan en off-dag - er selvfølgelig stadig opmærksom på det

Men tak fordi du lige har tænkt over det i dag

det var godt der ik har været noget i dag... og ja en off dag er meget sansyneligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.