Når venindens børn er ustyrlige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.112 visninger
12 svar
9 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg kan mærke at jeg bakker mere og mere ud, jeg kan simpelthen ikke holde det ud

Jeg har selv to drenge, og veninden har også to drenge, hendes er dog 5 og 7 hvor imod mine er 2 og 4

Men hendes er SÅ uopdragen, smider med ALT, råber af alt og alle og snakker generelt ikke pænt

Jeg kan slet ikke holde ud at besøge hende mere, men hun siger jo heller intet til dem og når hun gør, så kan de finde på at sige; Hold kæft, mor!

Jeg må vist indse at jeg har "tabt" en veninde, jeg har gentagende gange sådan lidt undren sagt; Hvordan er det de opføre sig / snakker?

Men hendes svar er; Jamen sådan er drenge jo

ØH NEJ!!

Men hvor er det da træls, både for hende men også drengene

Har i "mistet" veninder simpelthen fordi i var SÅ forskellige i hvordan i opdrager / sætter rollemodeller for jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Isabella_mor

hvorfor ses du ikke med hende uden børnene.... 

??? 

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

hvorfor ses du ikke med hende uden børnene.... 

??? 

Det har vi desværre ikke tid til

Anmeld

22. april 2013

Faith

Er de også sådan hvis de kommer i dit hjem?

Jeg tænker at hvis din veninde nu kom hos dig med børnene, havde du lidt mere "ret" til at sætte grænser og kommentere på det de gør. I dit hjem bestemmer du jo.

Men det er da en vildt svær situation at stå i, for du ønsker vel heller ikke at miste hende som veninde.

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Er de også sådan hvis de kommer i dit hjem?

Jeg tænker at hvis din veninde nu kom hos dig med børnene, havde du lidt mere "ret" til at sætte grænser og kommentere på det de gør. I dit hjem bestemmer du jo.

Men det er da en vildt svær situation at stå i, for du ønsker vel heller ikke at miste hende som veninde.

Ja, desværre.

Alt blir raseret og derfor kører vi altid ned til dem, for jeg vil simpelthen ikke være med til at mine drenges legesager ikke overlever et besøg af dem

Men ja, mega svær situation for hun er jo en dejlig pige, jeg magter bare slet ikke hendes børn

Anmeld

22. april 2013

C-Dog

Jeg kan godt følge dig langt hen af vejen, men der hvor du dropper din veninde fordi hun ikke kan styre sine drenge står jeg af. Ja børn kan være møghamrende irriterende MEN hvis vi ikke kan regne med vores veninder når ungerne er ustyrlige, hvem faen kan vi så regne med? Det er ikke altid forældrenes skyld, nogle gange er det heller ikke børnenes skyld. Nogle gange er det bare sådan det er. Jeg ville sgu være ked af det hvis mine veninder skred fordi mine børn opførte sig trælst og nægtede at hører efter :-S jeg har da netop brug for mine veninder når jeg har allermest lyst til at skylle de umulige unger ud i wc'et ;-)

Anmeld

22. april 2013

Faith

Anonym skriver:

Ja, desværre.

Alt blir raseret og derfor kører vi altid ned til dem, for jeg vil simpelthen ikke være med til at mine drenges legesager ikke overlever et besøg af dem

Men ja, mega svær situation for hun er jo en dejlig pige, jeg magter bare slet ikke hendes børn

Forstår simpelthen ikke at man som mor bare kan se stiltiende til at ens børn ødelægger andre menneskers ting

Kan godt forstå du ikke vil have besøg af dem, men hvor er det dog ærgerligt at det skal være sådan.

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

FrkHamilton skriver:

Jeg kan godt følge dig langt hen af vejen, men der hvor du dropper din veninde fordi hun ikke kan styre sine drenge står jeg af. Ja børn kan være møghamrende irriterende MEN hvis vi ikke kan regne med vores veninder når ungerne er ustyrlige, hvem faen kan vi så regne med? Det er ikke altid forældrenes skyld, nogle gange er det heller ikke børnenes skyld. Nogle gange er det bare sådan det er. Jeg ville sgu være ked af det hvis mine veninder skred fordi mine børn opførte sig trælst og nægtede at hører efter :-S jeg har da netop brug for mine veninder når jeg har allermest lyst til at skylle de umulige unger ud i wc'et ;-)

Men så må man som veninde, når jeg har sagt gentagende gange at jeg syntes måske hendes børn er lidt ustyrlige begynde at tage det til sig og kigge efter istedet for at sige; "Jamen sådan er drenge jo"

Jeg magter det ikke, for nej, sådan er drenge ikke, og jeg mener jeg har gjort hende opmærksom på det flere gange, hun ved det godt, men vil intet gøre ved det

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Forstår simpelthen ikke at man som mor bare kan se stiltiende til at ens børn ødelægger andre menneskers ting

Kan godt forstå du ikke vil have besøg af dem, men hvor er det dog ærgerligt at det skal være sådan.

Li præcis, hun siger INTET

Anmeld

22. april 2013

Alexander&Lærke

Min dreng på 5 er nu også noget af en vildbasse og virker også meget uopdragende hvilke jeg ikke syntes han er, grænsenen er blever brede end de var tidligere og han snakker heller ikke altid særligt pænt kan også finde på at sige skrid, hold kæft ovs. hvilke jeg dog kommentere, men syntes også kun han blevet vildere med årene end da han var 2 og 4. Tror du måske ikke det er fordi de er. Deres eget univers. Min er ihvertfald anderledes når han e ude end her hjemme. Også syntes også han er anderledes ved andres ting end sin egne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.