Hvilket dyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
19 svar
13 synes godt om
22. april 2013

Stumpen

Vi OVERVEJER om den ældste skal have et dyr i fødselsdagsgave og jeg har hamster, marssvin eller kanin i tankerne..

Hvad er jeres for og imod med disse dyr??

-Anja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

B&J

jeg har ingen imod overhovede, jeg ville købe dem 100% ved en privat ejer hvor de er i hænderne på dem hver dag og hvor man kan se de har det super godt som kæledyr, for hos en dyrhandler er de ikke altid i hænderne...

hamster er lille og nuttet men er jo et nat dyr og ikke alt har lyst til forstyrrelse midt på dagen, men et marsvin og kanin er altid klar på leg og kæleri , og der kan man jo købe en masse sjove ting til

ved et marsvin er der jo det de kan finde på at sige den der whit whit som jeg kalder det lyd når de er sulten eller kalder på de er sulten hihhihi sjov lyd

men elsker alle 3 dyr

Anmeld

22. april 2013

Team Putte

Stumpen skriver:

Vi OVERVEJER om den ældste skal have et dyr i fødselsdagsgave og jeg har hamster, marssvin eller kanin i tankerne..

-Anja...

Jeg tænker kanin.. Både marsvin og hamstre har nogle sarte maver som der helst ik må trykkes for meget på.. Kommer oz an på hvor gammelt barnet er

Anmeld

22. april 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Stumpen skriver:

-Anja...

Du skal kun købe et dyr som du selv vil passe og pleje, børn mister mange gange interessen efter et stykke tid og så "hænger" mor og far med pasningen af den.

Jeg har selv haft et hamster og en kanin og synes det var nogle dejlige dyr.

Anmeld

22. april 2013

C-Dog

Vi har både haft kanin og marsvin. Og beggedele har været sjove og søde. Marsvinene larmede dog helt vildt, fordi man skal mindst ha to fordi de er flokdyr og de snakkede altså hele tiden :-D kaninen var mere stille for der skal man kun ha en da de ikke trives flere sammen. Tilgengæld stinker kanin mere synes jeg. Har i have? Begge dyr nyder at rende i haven og nyde vind i pelsen og græs under poterne.

Anmeld

23. april 2013

Stumpen

Team Putte skriver:

Jeg tænker kanin.. Både marsvin og hamstre har nogle sarte maver som der helst ik må trykkes for meget på.. Kommer oz an på hvor gammelt barnet er

Hvordan med kanin om vinteren? Der kan den bo i vores kælder, hvor der er ret lunt... Men hvor meget skal en kanin snakkes med?

Anmeld

23. april 2013

Stumpen

merethe skriver:

Du skal kun købe et dyr som du selv vil passe og pleje, børn mister mange gange interessen efter et stykke tid og så "hænger" mor og far med pasningen af den.

Jeg har selv haft et hamster og en kanin og synes det var nogle dejlige dyr.

Jeg hælder nok mest til kanin - men bliver den sær når den ikke bliver snakket meget med om vinteren?

Anmeld

23. april 2013

Stumpen

FrkHamilton skriver:

Vi har både haft kanin og marsvin. Og beggedele har været sjove og søde. Marsvinene larmede dog helt vildt, fordi man skal mindst ha to fordi de er flokdyr og de snakkede altså hele tiden :-D kaninen var mere stille for der skal man kun ha en da de ikke trives flere sammen. Tilgengæld stinker kanin mere synes jeg. Har i have? Begge dyr nyder at rende i haven og nyde vind i pelsen og græs under poterne.

Tænker faktisk at hamster er for lille og to marssvin er larmende...

men som jeg også spørger deandre om - hvordan om vinteren når børnene ikke nakker å meget med den? Kan man ikke have to kaniner sammen?

Anmeld

23. april 2013

Benjamins'mor

Jeg ville helst vælge en kanin, de er mest kælende og de kan gå udenfor.

Anmeld

23. april 2013

LilleLene

Stumpen skriver:

Jeg hælder nok mest til kanin - men bliver den sær når den ikke bliver snakket meget med om vinteren?

hvis i køber et dyr skal det snakkes med året rundt !

man kan ikke bare udelukke det om vineren ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.