Puhaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

2013anonym

Anonym skriver:

Hej piger

Ja jeg er 9 uger henne og har det simpelt hen så dårligt, jeg har kvalme men kaster ikke op, føler mig køresyg i maven, som om den snurre og så er jeg bare så træt hele tiden og føler jeg skal ligge ned hele tiden. 

Er der andre der har det lige som mig eller har prøvet det. Jeg er pt sygemeldt da jeg ikke kan passe mit arbejde ordentligt fordi jeg har det så dårligt hele dagen, og frygter når jeg skal starte igen at jeg ikke har fået det bedre. 

Tak for du læste med, hvis nogen har nogle gode råd til hvordan man får kvalmen til at forsvinde en lille smule tager jeg gerne imod.

Hej 

Tænkte at jeg lige ville høre, hvordan det går med din kvalme? Du må nu efterhånden være 10 uger henne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Hej 

Tænkte at jeg lige ville høre, hvordan det går med din kvalme? Du må nu efterhånden være 10 uger henne? 

Hej med dig.

Jamen det går lidt bedre, det kommer bare mere i perioder i løbet af dagen, og specielt om formiddagen. Men er begyndt at spise marie kiks når jeg syntes det bliver for slemt. 

Jeg er kun 8+1 uge henne. Var til en terminsscaning i tirsdag i sidste uge, og de kunne se jeg ikke var længere henne, så det passer meget godt med jeg havde ægløsning den dag jeg skulle have haft min mens d. 15 marts.  Men der lå en fin lille bebs med et fint lille hjerte der bankede der ud af..

Anmeld

1. maj 2013

Mama1304

Hejsa 

Har selv døjet med rigtig meget kvalme, og kun kastet op få gange. Men havde det ligesom dig, mht følelse af køresyge osv.

Jeg lagde mærke til, at hvis jeg bare var det mindste sulten blev jeg dårlig og har det stadig sådan idag og er 14+ idag.

Så husk at små spis hele tiden, måske hjælper det.

Nå ja og IS, hjalp sååååå meget  De der små sodavandsis. 

Anmeld

1. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Ville bare fortælle, at man - hvis kvalmen er meget slem - kan få noget kvalmestillende af sin læge.  Godt det går bedre. 

Anmeld

1. maj 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Hej piger

Ja jeg er 9 uger henne og har det simpelt hen så dårligt, jeg har kvalme men kaster ikke op, føler mig køresyg i maven, som om den snurre og så er jeg bare så træt hele tiden og føler jeg skal ligge ned hele tiden. 

Er der andre der har det lige som mig eller har prøvet det. Jeg er pt sygemeldt da jeg ikke kan passe mit arbejde ordentligt fordi jeg har det så dårligt hele dagen, og frygter når jeg skal starte igen at jeg ikke har fået det bedre. 

Tak for du læste med, hvis nogen har nogle gode råd til hvordan man får kvalmen til at forsvinde en lille smule tager jeg gerne imod.

jeg havde kvalme fra uge 4-20 og så igen fra 30-40

her hjalp cola og arkupuntur

Anmeld

1. maj 2013

2013anonym

Anonym skriver:

Hej med dig.

Jamen det går lidt bedre, det kommer bare mere i perioder i løbet af dagen, og specielt om formiddagen. Men er begyndt at spise marie kiks når jeg syntes det bliver for slemt. 

Jeg er kun 8+1 uge henne. Var til en terminsscaning i tirsdag i sidste uge, og de kunne se jeg ikke var længere henne, så det passer meget godt med jeg havde ægløsning den dag jeg skulle have haft min mens d. 15 marts.  Men der lå en fin lille bebs med et fint lille hjerte der bankede der ud af..

Okay. Det var godt det begyndt at blive bedre.

Hvor længe er du så sygemeldt? Håber det bliver bedre inden. 

Det var da dejligt at det hele så godt ud. Og der var et fint lille hjerte der slog. 

Anmeld

1. maj 2013

mrhl

Hej og tillykke med den lille spire
Jeg er 9+3 i dag og har lidt/lider også af kvalme.
Jeg synes dog det er blevet bedre de sidste 2 uger, men det kan også være fordi jeg enten bare er blevet mere vandt til det eller fordi jeg har fundet ud af de tricks der hjælper mig.

Jeg går udfra det er forskelligt fra person til person hvad der hjælper. Jeg har f.eks hørt at mariekiks skulle være godt. Jeg ørler bare ved tanken om en mariekiks
Cola er det der virker bedst for mig, men det tør jeg ikke drikke for meget af, så nu er jeg gået over til danskvand i stedet. Det synes jeg virker. Og så ellers bare sørge for ikke at nå at blive sulten! Så går det heeelt galt

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.