Puhaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
16 svar
2 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Ja jeg er 9 uger henne og har det simpelt hen så dårligt, jeg har kvalme men kaster ikke op, føler mig køresyg i maven, som om den snurre og så er jeg bare så træt hele tiden og føler jeg skal ligge ned hele tiden. 

Er der andre der har det lige som mig eller har prøvet det. Jeg er pt sygemeldt da jeg ikke kan passe mit arbejde ordentligt fordi jeg har det så dårligt hele dagen, og frygter når jeg skal starte igen at jeg ikke har fået det bedre. 

Tak for du læste med, hvis nogen har nogle gode råd til hvordan man får kvalmen til at forsvinde en lille smule tager jeg gerne imod.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Mami_Ravn

Hej

Har selv løbende kvalme i løbet af dagen og sover utroligt tidligt hver aften. det gør så også at jeg kan passe mit arbejde. har drukket rigtig meget drikke yoghurt for at give maven en smule balance..det har hjulpet...

GODT det vist nok kun er de første par måneder man har det sådan her...

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Ja er også glad for at de kun skulle være de første 12 uger. I min første graviditet med første barn, havde jeg slet ingen symptomer, så er rimelig overrasket over hvor dårligt jeg har det denne gang.

Men vil da prøve drikke yougurt og se om det ikke kunne hjælpe mig lidt, tak for rådet. 

Anmeld

22. april 2013

Amandasmor

havde det på samme måde som dig da jeg var 9 uger henne, nu er jeg 22+3 og bare rolig det bliver bedre når du kommer længere hen  men et godt råd har jeg da.. køb marie kiks, og spis sådan en, det hjalp på mig  

Anmeld

22. april 2013

SKbaby

Anonym skriver:

Hej piger

Ja jeg er 9 uger henne og har det simpelt hen så dårligt, jeg har kvalme men kaster ikke op, føler mig køresyg i maven, som om den snurre og så er jeg bare så træt hele tiden og føler jeg skal ligge ned hele tiden. 

Er der andre der har det lige som mig eller har prøvet det. Jeg er pt sygemeldt da jeg ikke kan passe mit arbejde ordentligt fordi jeg har det så dårligt hele dagen, og frygter når jeg skal starte igen at jeg ikke har fået det bedre. 

Tak for du læste med, hvis nogen har nogle gode råd til hvordan man får kvalmen til at forsvinde en lille smule tager jeg gerne imod.

Har det præcis på samme måde!

Jeg er 9+4 og i denne uge er kvalmen bare blevet 100 gange værre end hvad den hidtil har været.. Den varer hele døgnet og selvom jeg er sulten, har jeg meget svært ved at få spist noget. "Heldigvis" kaster jeg ikke op, men håber dog alligevel, at den her kvalme meget snart forsvinder.

Anmeld

22. april 2013

Menne

Jeg er 8+5og har det på nøjagtig samme måde.. Jeg tror desværre bare det er en tid vi må igennem. Jeg oplever, det bliver værre, hvis der gårgror langt tid mellem jeg spiser. 

Anmeld

22. april 2013

Stivdie

Jeg er 10+2 og har også haft mere eller mindre konstant kvalme i 3-4 uger. Her er det vigtigt jeg spiser så snart jeg står op. Hvis jeg vil i bad inden morgenmaden, så skal jeg lige have et par Mariekiks, for ellers kaster jeg op.
Ellers er det kun ristet toastbrød med en smule smør og et glas mælk, jeg kan holde nede om morgenen (og også det jeg har det bedst med i løbet af dagen), alt andet jeg har prøvet er kommet op igen.

Anmeld

22. april 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Hej piger

Hej! Jeg kastede op dagligt fra uge 6 og til omkring uge 12-13 stykker. Det bedste råd jeg kan give er mange små måltider, og at have noget liggende ved sengen til at spise om morgen inden du står op, f.eks kiks, banan eller noget i den stil.

På den måde kunne jeg holde den nogenlunde nede, men kastede stortset op minimum 1-2 gange dagligt alligevel.

Anmeld

22. april 2013

Muffinmor

Anonym skriver:

Hej piger

one word: Akupunktur!!! Det hjalp mig, med mine 6 opkasninger om dagen i 16 uger.

Anmeld

22. april 2013

sof2013

jeg havde kvalme fra morgen til aften jeg kaste os op men endte os med og tabe mig en del. men mit gik over omkring uge 13 men det jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde. men mig hjalp det og drikke noget der var is koldt og gerne vand og mad skulle os være koldt jeg kunne ikk spise og drikke varme ting. men rolig du skal nok komme ovenpå igen. men held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.