Hvis barnet ikke vil sove -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Frk. Himmelblå

LilleChelle skriver:

De første to timer lå han bare og snakkede og bevægede sig rundt i sengen. 

Det var først derefter han begyndte at brokke sig. 

SP sagde at han ville få succes ved at komme op ved brok, og det har da også været ved at holde fast i at han skulle sove, at han har lært at sove til middag. 

Men idag kunne han slet ikke falde hen. Før han fik bryst og faldt i søvn der. 

Uanset hvad, så er det jo ikke holdbart for dig at skulle stå der i tre stive timer.. Jeg ville slet ikke trække den så langt.

Godt du fik givet ham noget mad, og I "kom videre i dagens tekst". Håber, at du også kan få sovet indimellem .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

LilleChelle

Team Putte skriver:

men hellere at balladen er der om dagen.. I perioder kan Ida vågne om natten og holde Totalt fest i 3 timer.. Så er hendes mor ved at tabe tålmodigheden

Ja, så absolut. 

I nat mente han dog også at han skulle være vågen 2 timer og bare ligge og snakke ovre i sengen  

Det virker virkelig som om han ikke kan give slip og sove. 

Anmeld

23. april 2013

LilleChelle

Frk. Himmelblå skriver:

Uanset hvad, så er det jo ikke holdbart for dig at skulle stå der i tre stive timer.. Jeg ville slet ikke trække den så langt.

Godt du fik givet ham noget mad, og I "kom videre i dagens tekst". Håber, at du også kan få sovet indimellem .

Jah - tænkte det skulle prøves, så det ihvertfald ikke var det som gjorde han ikke kunne sove. Men 50 min. var hvad det blev til. Og ikke engang på vores gåtur ville han sove  

Han faldt dog omkuld 20.50, og sov 3 timer inden han skulle have noget at spise igen  

Anmeld

23. april 2013

Team Putte

LilleChelle skriver:

Ja, så absolut. 

I nat mente han dog også at han skulle være vågen 2 timer og bare ligge og snakke ovre i sengen  

Det virker virkelig som om han ikke kan give slip og sove. 

det lyder fuldstændig som her når der er tigere på spil.. vi var oz vågne Difraa 2.30 i nat.. vi står op kl 5 så det var ik meget søvn der var at hente..hente.. 

Anmeld

23. april 2013

Miin'Baby'Mus

LilleChelle skriver:

Hvad gør i så? 

Nu har jeg forgæves prøvet i over 3 timer at få knægten til at sove. Han vil bare ikke. 

Tager jeg ham op, får han jo en succes oplevelse ud af at brokke sig, men han skal vel også snart have noget at spise. 

Vores er kun 3 måneder og jeg har lige haft en 2 ugers tur med hende. HUn var SÅ træt men ville overhovedet ikke sove, så blev hun sur.

Nu er hun tilbage til normalen og vil gerne sove igen  Så giv de tid, det ændre sig nok igen 

Anmeld

23. april 2013

LilleChelle

LilleNyPåVej skriver:

Vores er kun 3 måneder og jeg har lige haft en 2 ugers tur med hende. HUn var SÅ træt men ville overhovedet ikke sove, så blev hun sur.

Nu er hun tilbage til normalen og vil gerne sove igen  Så giv de tid, det ændre sig nok igen 

Her er det ikke fordi han bliver sur - men han er klart frustreret over ikke at kunne falde hen. 

Anmeld

23. april 2013

Amagerpigen

Hej !

Prøv vidundermidlet camillete i sutteflasken, det beroliger den lille. Har jeg selv benyttet mig af, da børnene var små.

Merle

Anmeld

23. april 2013

raca

Amagerpigen skriver:

Hej !

Prøv vidundermidlet camillete i sutteflasken, det beroliger den lille. Har jeg selv benyttet mig af, da børnene var små.

Merle

man må ikke give kamillethe.

jeg kan ikke huske hvorfor men de har fundet ud af at det ikke er hensigtismessigt, ligesom børn uner 1 år helleri kke må få honning.

Anmeld

23. april 2013

L&V

raca skriver:

man må ikke give kamillethe.

jeg kan ikke huske hvorfor men de har fundet ud af at det ikke er hensigtismessigt, ligesom børn uner 1 år helleri kke må få honning.

Der ka være svampespore og pollen i derfor

Anmeld

23. april 2013

LilleChelle

Amagerpigen skriver:

Hej !

Merle

Jeg er ikke interesseret i at fylde ham med the. Men tak for rådet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.