Hvis barnet ikke vil sove -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

LilleChelle

Mettefpigen skriver:

Det skal nok blive bedre :-) det er bedre det er om dagen end om natten.... han skal nok falde i søvn når han er træt nok... Men nej det er ikk sjovt når det står på....

Ja for pokker. Vi har været igennem den med natten, med at være oppe hver halve og hele time  

- Han har først da han blev 4 måneder, lært at sove til middag. De sidste 14 dages tid har det dog været meget svingende med hans middagssøvn. Nogle dage falder han i søvn med det samme og sover 3 timer, og andre dage bruger han flere timer på at falde i søvn og sover så kun halvanden time  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Mettefpigen

LilleChelle skriver:

HHw

Ja for pokker. Vi har været igennem den med natten, med at være oppe hver halve og hele time  

- Han har først da han blev 4 måneder, lært at sove til middag. De sidste 14 dages tid har det dog været meget svingende med hans middagssøvn. Nogle dage falder han i søvn med det samme og sover 3 timer, og andre dage bruger han flere timer på at falde i søvn og sover så kun halvanden time  

Jep been there :-P her var han 6 måneder før han begyndte at få en slags rytme om natten.... Sov ca 3 timer før det... Og han begyndte først at sove til middag med rytme da han begyndte i dp.... Og ajj hvor blev livet lige lidt nemmere :-P altså at der kom rytme på.... Men jaa har fået afvide at man ikk kan forvente noget når de er så små, så tror at du skal prøve oh hvis du ikk kan få ham til at sove så må du vente :-)

Anmeld

22. april 2013

Team Putte

LilleChelle skriver:

Hvad gør i så? 

Nu har jeg forgæves prøvet i over 3 timer at få knægten til at sove. Han vil bare ikke. 

Tager jeg ham op, får han jo en succes oplevelse ud af at brokke sig, men han skal vel også snart have noget at spise. 

tror i har en tiger på spring jo ældre Ida bliver jo mere er hendes søvn blevet dførstyret af tigere.¤v , 

Anmeld

22. april 2013

Frk. Himmelblå

LilleChelle skriver:

Hvad gør i så? 

Nu har jeg forgæves prøvet i over 3 timer at få knægten til at sove. Han vil bare ikke. 

Tager jeg ham op, får han jo en succes oplevelse ud af at brokke sig, men han skal vel også snart have noget at spise. 

Tænker at det da er selvpinere at forsøge i tre stive timer! Hvorfor dog gøre det? 

Han får ingen "succesoplevelse" ud af at blive taget op. Den kan han slet ikke regne ud endnu... Så det behøver du ikke bekymre dig om, tror jeg ikke.

Jeg ville have taget ham op igen efter måske 20-30 minutters forsøg. Og så havde jeg forsøgt om igen efter en halv times hygge/leg..  Det andet er  til at få grå hår af, og det tjener hverken dig eller barnet.

Anmeld

22. april 2013

LilleChelle

Frk. Himmelblå skriver:

Tænker at det da er selvpinere at forsøge i tre stive timer! Hvorfor dog gøre det? 

Han får ingen "succesoplevelse" ud af at blive taget op. Den kan han slet ikke regne ud endnu... Så det behøver du ikke bekymre dig om, tror jeg ikke.

Jeg ville have taget ham op igen efter måske 20-30 minutters forsøg. Og så havde jeg forsøgt om igen efter en halv times hygge/leg..  Det andet er  til at få grå hår af, og det tjener hverken dig eller barnet.

De første to timer lå han bare og snakkede og bevægede sig rundt i sengen. 

Det var først derefter han begyndte at brokke sig. 

SP sagde at han ville få succes ved at komme op ved brok, og det har da også været ved at holde fast i at han skulle sove, at han har lært at sove til middag. 

Men idag kunne han slet ikke falde hen. Før han fik bryst og faldt i søvn der. 

Anmeld

22. april 2013

LilleChelle

Mettefpigen skriver:

Jep been there :-P her var han 6 måneder før han begyndte at få en slags rytme om natten.... Sov ca 3 timer før det... Og han begyndte først at sove til middag med rytme da han begyndte i dp.... Og ajj hvor blev livet lige lidt nemmere :-P altså at der kom rytme på.... Men jaa har fået afvide at man ikk kan forvente noget når de er så små, så tror at du skal prøve oh hvis du ikk kan få ham til at sove så må du vente :-)

Jah - problemet er bare at han bliver så ked af det hvis ikke han får sovet  

Anmeld

22. april 2013

LilleChelle

Team Putte skriver:

tror i har en tiger på spring jo ældre Ida bliver jo mere er hendes søvn blevet dførstyret af tigere.¤v , 

Baah - det gider jeg ikke :p 

Anmeld

22. april 2013

Team Putte

LilleChelle skriver:

Baah - det gider jeg ikke :p 

Det kan jeg sgu godt forstå! D

Anmeld

22. april 2013

LilleChelle

Team Putte skriver:

Det kan jeg sgu godt forstå! D

Men ja, kan godt se det skal ligge her hvor han er 26 uger, og det blev han i lørdags

Anmeld

22. april 2013

Team Putte

LilleChelle skriver:

Men ja, kan godt se det skal ligge her hvor han er 26 uger, og det blev han i lørdags

men hellere at balladen er der om dagen.. I perioder kan Ida vågne om natten og holde Totalt fest i 3 timer.. Så er hendes mor ved at tabe tålmodigheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.