kartoffelmos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2008

Mikkelmusen

Louise83 skriver:

Chihuahuamus skriver:

jeg kan altså få lavet kartoffelmos uden det bliver klumpet og den med sien er bare så langsommeligt...

Jeg har prøvet med elpisker og jeg har prøvet med blender.. ligemeget hvad så blev det klistret og ulækkert. Og var slet ikke ligesom alm. kartoffelmos.

Du skal i hvert fald sørge for at piske dem mens de er varme, ellers bliver det sådan en lang, sej masse med klumper, og det er i øvrigt det samme som hvis du blender det... Husker du at koge kartoflerne længe nok?

De er kogt længe nok, så måske er det fordi de var kølet lidt af. Næste gang må jeg prøve at gøre det så hurtigt som muligt. Tak :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

SaNiNa

PiaR skriver:

Eva skriver:

Brændende kærlighed eller millionbøf...

ja mums mums,,,,

nyder I jeres ferie.....?

ja ferien er jo ødelagt lidt venter på vi skal ud på sygehuset...

Anmeld

18. marts 2008

Pia.

Sanne Andersen skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Brændende kærlighed eller millionbøf...

ja mums mums,,,,

nyder I jeres ferie.....?

ja ferien er jo ødelagt lidt venter på vi skal ud på sygehuset...

Ja Øv... det er ikke så godt... er det i dag ?

Held og lykke med det hele...

Anmeld

18. marts 2008

SaNiNa

ja om 40 min skal vi være derude... ved ikke rigtig hvad der lige skal sker og om jeg får lov at komme hjem i dag igen...

håber jeg at jeg får lov til...
Har det godt nok lidt underligt...

Sanne

Anmeld

18. marts 2008

Pia.

ja det er da klart, det er jo heller ikke rart det du skal igennem... håber det bedste...

Anmeld

18. marts 2008

Pia.

p.s - mon ikke kæresten kan lave sin egen kartoffelmos bare lige i dag...

Anmeld

18. marts 2008

SaNiNa

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] p.s - mon ikke kæresten kan lave sin egen kartoffelmos bare lige i dag...[/citat] det kommer han osse til har slet ikke haft overskud til noget som helst min mor har haft mig med i ikea men orkede ikke at gå derinde med alle de mennesker ville helt bare ligge under dynen og en pude over hovedet:'( tak for din om tanke den betyder rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.