Jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at være ano da det er helt nyt! Men jeg MÅ fortælle det til nogen.

Jeg testede her til morgen - skulle have haft mens igår. Der var den mest utydelige ekstra streg - men den var der. Jeg så det selv!  Jeg smed p-pillerne for ca tre måneder siden, og havde planlagt inde i mit hoved at juni/juli ville være et godt tidspunkt at blive gravid på, så det er jo helt vildt at det så sker............

Jeg har en søn i forvejen, og er vældig aktiv herinde i en anden mødregruppe. Håber snart at komme ud af skabet.

Kh. mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

3rollinger

Stort tillykke. Der er ikke noget bedre end naar tingene flasker sig lige som man planlaegger dem.

Min streg var ogsaa rigtig utydelig da jeg testede foerste gang, men bare den er der saa er det hip som hap om den er tydelig eller utydelig.

Er meget spaendt paa afsloeringen af din identitet

Anmeld

29. juni 2009

baby2010

Ih hvor dejligt! Stort tillykke! Så er vi vist nok tre som indenfor ganske kort tid har opdaget en graviditet!

Jeg selv opdagede det i onsdags - så det er jo helt vidunderligt!

Velkommen til, jeg glæder mig til at følges med dig

Kh Julie

Anmeld

30. juni 2009

Anonym trådstarter

Tak!

Jeg testede igen her til morgen - og blev fandme helt nervøs da stregen ikke bare poppede frem med det samme... Men den kom, og var heldigvis også lidt mere tydelig idag end igår..

Ved ikke om det er bevidstheden om at jeg er gravid, eller om det er helt reelt - men synes godt nok jeg er noget træt idag (på trods af en fin nattesøvn), at jeg har ligamentsmerter (eller hvad nu det er), og at jeg fik lidt kvalme i løbet af formiddagen...........

Har fået tid til første lægebesøg, som vil ligge d. 16. juli. Glæder mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.