Forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

2721

Månsson skriver:

Ja det er træls men ud ska det jo den ene eller anden vej..

Go bedring med ham

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

2721

Pikku Myy skriver:

Det lyder som en god idé. Jeg håber h*n kan hjælpe jer godt i gang

Vi er mange herinde der har været turen igennem, som sagtens kan komme med et par gode råd, men jeg synes nu alligevel det er en god idé at få professionelle øjne på. De ved hvad man kan overse ...

God bedring!

Tusind tak
Håber det meget snart er overstået

Ved du hvorfor de pludselig får det. Han har haft tynd/ halvdårlig maveonde over 1 år og derfor er han kommet på mælkefri kost får at se om det hjalp. Det er 1 måned siden.

Anmeld

23. april 2013

Pikku Myy

2721 skriver:

Tusind tak
Håber det meget snart er overstået

Ved du hvorfor de pludselig får det. Han har haft tynd/ halvdårlig maveonde over 1 år og derfor er han kommet på mælkefri kost får at se om det hjalp. Det er 1 måned siden.

Det kan sikkert være mange forskellige ting. Hos os var det fordi han holdte sig fordi han ikke ville skiftes af andre end os, og hvis han så ikke lige kom af med det herhjemme i en periode, blev han forstoppet. Vi var igennem et længere forløb, hvor han skulle lære at det var iorden at man ikke ville lave lort i fx børnehaven, men at man så skulle være bevidst om at det skulle gøres derhjemme. Alt imens var han på så meget afføringsmiddel at han slet ikke kunne holde sig ...

Men det er jo heldigvis det lægen kan hjælpe med

Anmeld

23. april 2013

2721

Pikku Myy skriver:

Det kan sikkert være mange forskellige ting. Hos os var det fordi han holdte sig fordi han ikke ville skiftes af andre end os, og hvis han så ikke lige kom af med det herhjemme i en periode, blev han forstoppet. Vi var igennem et længere forløb, hvor han skulle lære at det var iorden at man ikke ville lave lort i fx børnehaven, men at man så skulle være bevidst om at det skulle gøres derhjemme. Alt imens var han på så meget afføringsmiddel at han slet ikke kunne holde sig ...

Men det er jo heldigvis det lægen kan hjælpe med

Puha, det lyder ikke sjovt

Anmeld

23. april 2013

Pikku Myy

2721 skriver:

Puha, det lyder ikke sjovt

Nej, det var forfærdeligt, men nu er det heldigvis overstået. Men jeg kan alligevel ikke få mig selv til at skille mig af med de sidste breve Movicol, der står ude i køkkenskabet

Håber I kommer nemt igennem det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.