øv Johanna er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Siber

Hej tøser,

Johanna er bare så syg. Det fosser ud af begge ender. Alt hvad der kommer ind, kommer retur igen. Her er mega varmt ca 26 grader, og tilmed så er jeg græsenke fra i dag til torsdag! Det er bare typisk!

Det eneste hun vil er at ligge på gulvet, eller sidde på skød, men det er bare så varmt!

Hun vil intet spise, og drikke må jeg nærmest tvinge i hende. Dette startede fredag, og har væet lidt on and off. Jeg ville egentlig tage til lægen i dag, men de har lukket pga sygdom og ferie afvikling?????? så nu må jeg bare se tiden an

Lidt, læs meget ynk her fra Norge

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Kaufie

Øv, hvor synd for hende at være syg i den varme..... Og endnu mere surt at du står med det hele alene.

Hvad med sodavandsis - vil hun ikke sutte på sådan en? Så får hun både væske og lidt sukker - samtidig med at det jo køler lidt.

God bedring til Johanna....

Anmeld

29. juni 2009

Siber

Kaufie skriver:

Øv, hvor synd for hende at være syg i den varme..... Og endnu mere surt at du står med det hele alene.

Hvad med sodavandsis - vil hun ikke sutte på sådan en? Så får hun både væske og lidt sukker - samtidig med at det jo køler lidt.

God bedring til Johanna....

Tak

jo har tænkt det samme. vi må ud og købe nogen sodavandsis

Anmeld

29. juni 2009

..

Ej, hvor synd for hende..

Smilla har lige været igennem den samme tur. Vi var ved lægen og fik besked på at give hende en skefuld vand hvert 5. minut i en time, for at hun ikke skulle få for meget ned og kaste det op igen. Hvis det gik fint ( syntes 1 time er laaang tid på den måde..) så måtte vi give revet æble og moset banan..

Det virkede for os :-)

God bedring..

Anmeld

29. juni 2009

linemus

Øv, hvor synd God bedring med hende.

Knus Line

Anmeld

29. juni 2009

Lene76

ej hvor uheldig... men typisk at man står alene med det.....

go bedring med hende, håber ik hun får smittet jer andre

Anmeld

29. juni 2009

Mary

Åha da..... Hvor er det typisk at du står helt alene med det!!

God bedring til det bette pus, det er ikke sjovt når de små er syge  Vildt nok at lægen bare sådan kan holde lukket?! Har de ikke en anden de henviser til i den situation? Eller fungere det anderledes i det norske?

God bedring med hende!

Anmeld

29. juni 2009

Siber

Mary skriver:

Åha da..... Hvor er det typisk at du står helt alene med det!!

God bedring til det bette pus, det er ikke sjovt når de små er syge  Vildt nok at lægen bare sådan kan holde lukket?! Har de ikke en anden de henviser til i den situation? Eller fungere det anderledes i det norske?

God bedring med hende!

ja jeg blev også noget overrasket. Og nej de henviser ikke til andre. Jeg har ikke helt sat mig ind i det norske system, og de har læge vagt, eller om man tager på skadestuen. Det kunne være jeg skulle sætte mig ind i det??????

I dag har hun kastet op kl. 10, og skidt tyndt mange gange, er stoppet med at tælle. Men har spist en sodavands is, som indtil videre er blevet nede i maven

knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.