michelledam skriver:
Nu spørger jeg nok dumt. Men er madlog ikke det samme som det der gratis program der hedder shapeup? Og har du bare brugt det alene eller har du dyrket en masse motion også?
Hvordan kunne en daglig kostplan se ud for dig?
Det ved jeg faktisk ikke om det er. Jeg bruger madlog og ikke andet 
Jamen en typisk dag for mig starter med 2 stykker knækbrød ved 6 tiden og 2 stykker igen mellem 9 og 10 og hvis der er tid så er det mellem 2 og 4 stykker til middag også men det er ikke tit det sker jeg har tid til det så får jeg først mad ved 15 tiden så der ryger 2 stykker knækbrød ned på vej hjem og et stykke frugt eller en gullerod.
Til aftensmad er det masser af grønt og mager kød og til inden seng mad er det tit et stykke kanel knækbrød.
Jeg indtager omkring 1200 kcal nu jeg arbejder med grise og det er et meget fysisk hårdt arbedje og jeg indtager lige i underkanten men jeg er lige startet så skal lige finde ud af hvad der lige passer nu. For som det har været nu taber jeg typisk mellem 3 og 5 kg i ugen og det er alt for meget og hurtig det går ikke.
Madlog har en masse opskrifter som er super gode og dem benytter jeg mig tit af. Og så har ejg jo lavet denne kost omlægning der skal til for at holde det senere.
Anmeld