gode slanke metoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
9 svar
2 synes godt om
21. april 2013

NinaNymannMadsen

jeg skal tabe mig og gerne mindst 10 kg.

jeg vejer lige nu 74,5 og er 165.

dog sker der intet ved jeg taber mig 15 kg. men jeg skal tabe mig og det skal bare til at ske nu.

er der nogen af jer der har nogen skide gode råd til det.

gerne nogen slankekure med opskrifter og forslag til forskellige madtyper til de forskellige måltider.

har besluttet mig for der skal ske noget nu, for jeg har det ikke godt med min vægt eller når jeg ser mig selv i spejlet.

nogen der kan komme med gode råd og trænings metoder og sådan. dog skal det siges jeg ikke kan løbe pga en skade i højre fod.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Joan ( Smallie )

Altså jeg startet på madlog den 14 jan og har tabt 16 kg siden og det er selv om jeg har stået næsten stille i 3 uger fordi jeg har lagt muskler på da jeg startet på arbejde.

Mit råd er at give dig til at tælle kcal lige så snart du er inde i det så er det nemt nok.

Anmeld

21. april 2013

NinaNymannMadsen

Joan ( Smallie ) skriver:

Altså jeg startet på madlog den 14 jan og har tabt 16 kg siden og det er selv om jeg har stået næsten stille i 3 uger fordi jeg har lagt muskler på da jeg startet på arbejde.

Mit råd er at give dig til at tælle kcal lige så snart du er inde i det så er det nemt nok.

okay så skal jeg bare finde ud af hvordan man gør og hvor mange Kcal jeg skal ha om dagen.

Anmeld

21. april 2013

Mother-love

Nu spørger jeg nok dumt. Men er madlog ikke det samme som det der gratis program der hedder shapeup? Og har du bare brugt det alene eller har du dyrket en masse motion også?
Hvordan kunne en daglig kostplan se ud for dig?

Anmeld

21. april 2013

Joan ( Smallie )

NinaNymannMadsen skriver:

okay så skal jeg bare finde ud af hvordan man gør og hvor mange Kcal jeg skal ha om dagen.

Du kan jo læse lidt om det og se om det kunne være noget for dig.

Anmeld

21. april 2013

NinaNymannMadsen

Du kan jo læse lidt om det og se om det kunne være noget for dig.

ja det vil jeg lige gøre imorgen er på vej i seng lige om lidt.

Anmeld

21. april 2013

Joan ( Smallie )

michelledam skriver:

Nu spørger jeg nok dumt. Men er madlog ikke det samme som det der gratis program der hedder shapeup? Og har du bare brugt det alene eller har du dyrket en masse motion også?
Hvordan kunne en daglig kostplan se ud for dig?

Det ved jeg faktisk ikke om det er. Jeg bruger madlog og ikke andet

Jamen en typisk dag for mig starter med 2 stykker knækbrød ved 6 tiden  og 2 stykker igen mellem 9 og 10 og hvis der er tid så er det mellem 2 og 4 stykker til middag også men det er ikke tit det sker jeg har tid til det så får jeg først mad ved 15 tiden så der ryger 2 stykker knækbrød ned på vej hjem og et stykke frugt eller en gullerod.

Til aftensmad er det masser af grønt og mager kød og til inden seng mad er det tit et stykke kanel knækbrød.

Jeg indtager omkring 1200 kcal nu jeg arbejder med grise og det er et meget fysisk hårdt arbedje og jeg indtager lige i underkanten men jeg er lige startet så skal lige finde ud af hvad der lige passer nu. For som det har været nu taber jeg typisk mellem 3 og 5 kg i ugen og det er alt for meget og hurtig det går ikke.

Madlog har en masse opskrifter som er super gode og dem benytter jeg mig tit af. Og så har ejg jo lavet denne kost omlægning der skal til for at holde det senere.

Anmeld

21. april 2013

Joan ( Smallie )

NinaNymannMadsen skriver:

ja det vil jeg lige gøre imorgen er på vej i seng lige om lidt.

De har en masse gode opskrifter også og grupper hvor man kan være med. Men det koster jo lidt penge man kan vist også finde det gratis så hedder det bare noget andet

Anmeld

21. april 2013

LaSeIs

Hej jeg er også 1,65 høj og for 2,5 månede siden vejede jeg 76,6.... Jeg ville så gerne tabe mig og meldte mig ind hos de danske vægtkonsulenter, og nu vejer jeg 65,7.. har fuldstændig ændret min kost.. og har meget mere energi nu

håber du kan bruge det til noget... kender den følelse du går med, så kan kun anbefale det

DET ER IKKE SULTE KOST... det er  der derimod meget mad man skal spise 

Anmeld

21. april 2013

Mother-love

Det ved jeg faktisk ikke om det er. Jeg bruger madlog og ikke andet

Jamen en typisk dag for mig starter med 2 stykker knækbrød ved 6 tiden  og 2 stykker igen mellem 9 og 10 og hvis der er tid så er det mellem 2 og 4 stykker til middag også men det er ikke tit det sker jeg har tid til det så får jeg først mad ved 15 tiden så der ryger 2 stykker knækbrød ned på vej hjem og et stykke frugt eller en gullerod.

Til aftensmad er det masser af grønt og mager kød og til inden seng mad er det tit et stykke kanel knækbrød.

Jeg indtager omkring 1200 kcal nu jeg arbejder med grise og det er et meget fysisk hårdt arbedje og jeg indtager lige i underkanten men jeg er lige startet så skal lige finde ud af hvad der lige passer nu. For som det har været nu taber jeg typisk mellem 3 og 5 kg i ugen og det er alt for meget og hurtig det går ikke.

Madlog har en masse opskrifter som er super gode og dem benytter jeg mig tit af. Og så har ejg jo lavet denne kost omlægning der skal til for at holde det senere.

Det var godt nok en masse knækbrød hehe. Det kan jeg godt nok ikke leve af. Men tak for dit svar alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.