Så langt, så godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

channie-g

FrkDitte skriver:

Det superflot du har tabt dig så meget!!

Jeg var, før min graviditet, vant til at gå på vægten næsten hver morgen, vejede 54 kg, hvilket jeg skal kæmpe lidt for at holde. Så det er også et stort nederlag at tage 9 kg på, selvom jeg godt ved det er helt naturligt. Alt bliver bare større på ens krop  og det er sgu ikke så flatterende når man ikke har så mange cm i højden at gøre godt med..

Jeg glæder mig til at blive mor, men jeg glæder mig også til at kunne komme på slankekur.. (hvis nu jeg er heldig, så ryger det hele hurtigt efter fødslen..men det er der jo desværre ingen garanti for )

Håber du får en god scanning i dag 

Nu hvor vi har set at baby har det godt til MD, så vil vi have en 3D/4D scanning.. glæder jeg mig til..

Rigtig god dag!!

D.

tak er også super stolt af det, men må også indrømme jeg glæder mig til at få min egen krop for mig selv igen så jeg kan komme af med det sidste... jeg er heller ikke så høj, 162 cm og startede ud med 96 kg da jeg startede slankekur, nu er jeg så på 75 kg, så der er heldigvis lidt vej der op endnu og satser eller ikke på at komme over de 80...

kan godt forstå i gerne vil have en 3-4D, den fik vi også med min søn og var super glad for det, og vi regner også med at skal have den lille hende vi venter nu...

ved i hvad køn i får...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

channie-g

Babymor2010 skriver:

Jeg er i dag 19+1 - vi kender ikke kønnet endnu, men 'er lidt for at det kan ses på MD-scanningen på torsdag 

håber vi at i kan se der så, har du selv en fornemmelse af hvad det muligvis bliver...

Anmeld

23. april 2013

channie-g

Christina89 skriver:

Dejligt at en milepæl er ved at være nået - det har jeg heldigvis også snart (er 18+6 i dag)

Sikke en fin mave du har fået dig!! Venter også tålmodigt på, at min kommer - synes bare ikke, at der sker noget!!

Det kunne være lidt sjovt at følges ad

ja det bliver dejlig og snart og kunne se en ende på det hehe, synes det er lidt hårdt med en dreng på 19 mdr, og så være gravid men sådan er det jo og jeg er jo ikke den eneste der har prøvet det :-)

ja så er vi da næste lige langt, ved du noget om hvad det bliver..

er du førstegangs gravid? det er gået utrolig hurtig med min mave nemlig og er 2. gangs gravid. da jeg var 13 uger denne gang var jeg ligeså stor som jeg var i uge 22 med min den første, så din mave skal nok komme det er bare et spørgsmål om tid...

Anmeld

23. april 2013

FrkDitte

channie-g skriver:

tak er også super stolt af det, men må også indrømme jeg glæder mig til at få min egen krop for mig selv igen så jeg kan komme af med det sidste... jeg er heller ikke så høj, 162 cm og startede ud med 96 kg da jeg startede slankekur, nu er jeg så på 75 kg, så der er heldigvis lidt vej der op endnu og satser eller ikke på at komme over de 80...

kan godt forstå i gerne vil have en 3-4D, den fik vi også med min søn og var super glad for det, og vi regner også med at skal have den lille hende vi venter nu...

ved i hvad køn i får...?

Vi skal have en lille dreng 

D.

Anmeld

23. april 2013

Clisolka

channie-g skriver:

håber vi at i kan se der så, har du selv en fornemmelse af hvad det muligvis bliver...

Nej jeg har slet ikke en fornemmelse denne gang - da jeg var gravid med min datter var jeg sikker på det var en dreng 

Anmeld

24. april 2013

channie-g

FrkDitte skriver:

Vi skal have en lille dreng 

D.

dejligt.... har i snakket om navne ?

Anmeld

24. april 2013

channie-g

Babymor2010 skriver:

Nej jeg har slet ikke en fornemmelse denne gang - da jeg var gravid med min datter var jeg sikker på det var en dreng 

jaa sådan er det jo nogen gange, forhåbelig havde i ikke købt ind til en lille dreng så hehe

Anmeld

24. april 2013

Clisolka

channie-g skriver:

jaa sådan er det jo nogen gange, forhåbelig havde i ikke købt ind til en lille dreng så hehe

Hehe nej, det nåede vi dog ikke 

Anmeld

24. april 2013

FrkDitte

channie-g skriver:

dejligt.... har i snakket om navne ?

Nej slet ikke..men har snakket om at vi de næste par måneder kan lave hver vores liste med navne og så se om der er nogle navne der går igen.. 

D.

Anmeld

24. april 2013

channie-g

FrkDitte skriver:

Nej slet ikke..men har snakket om at vi de næste par måneder kan lave hver vores liste med navne og så se om der er nogle navne der går igen.. 

D.

super god ide... her hjemme gjorde vi det at første gang fik manden lov at vælge og så er det mig der har valgt denne gang :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.