Så langt, så godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

channie-g

BigHope13 skriver:

Det går stille og roligt, den vokser ikke så voldsomt lige for tiden og føler mig ikke så oppustet mere nu venter vi med stor spænding på nf scanning på tirsdag

det kommer lige pludselig hehe bare vent.... ;-) dejligt, vi skal også til scanning (md) imorgen, glæder mig til at se den lille igen og til at få afvide om det stadig er en lille aura...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

FrkDitte

channie-g skriver:

Ja så er vi jo næsten halvvejs, er 19+3 så det er gået mega stærkt, kan slet ikke følge med:-) 

Endelig en flot mave der ligner min.. 

Jeg er 19+6 idag, og har taget 9 kg på indtil videre..jeg synes selv jeg er enorm.. (160 høj og nu 63 kg..førstegangsgravid)

Vi var til MD i torsdags og vi skal have en lille dreng 

D.

Anmeld

21. april 2013

BigHope13

channie-g skriver:

det kommer lige pludselig hehe bare vent.... ;-) dejligt, vi skal også til scanning (md) imorgen, glæder mig til at se den lille igen og til at få afvide om det stadig er en lille aura...

Ja regner også med det kommer lige pludselig åh hvor spændende. Sikke et fint navn du kommer vel med en lille opdate
vi skal til kønsscanning den 13 maj Uhh hvor jeg glæder mig.

Anmeld

22. april 2013

channie-g

FrkDitte skriver:

Endelig en flot mave der ligner min.. 

Jeg er 19+6 idag, og har taget 9 kg på indtil videre..jeg synes selv jeg er enorm.. (160 høj og nu 63 kg..førstegangsgravid)

Vi var til MD i torsdags og vi skal have en lille dreng 

D.

fedt, så kan vi jo følges ad hehe.... har selv taget 6 kg på ind til videre hvilket er et kæmpe nederlager for mig, havde lige tabt mig 27 kg inden jeg blev gravid og havde sat mig det mål (i samarbejde med lægen) max at tage 2-3 kg på denne graviditet (er 2. gangs gravid)..

dejligt, vi skal til MD i dag og så om alt er som det skal og så håber vi på hun vil fortælle os det satdig er en lille pige vi skal have denne gang ( har en søn også) :-)

Anmeld

22. april 2013

channie-g

BigHope13 skriver:

Ja regner også med det kommer lige pludselig åh hvor spændende. Sikke et fint navn du kommer vel med en lille opdate
vi skal til kønsscanning den 13 maj Uhh hvor jeg glæder mig.

ja da kan jeg slet ikke lade være med hehe...

ja maven kommer når man mindst venter det og en dag du tilfældigvis lige kigger dig i spejlet så er man bare kæmpe hehe så det kommer...

fedt der er jo ikke så længe til, er det en i har betalte jer fra?

glæder mig til at høre hvad i skal have weehee:-)

Anmeld

22. april 2013

BigHope13

channie-g skriver:

ja da kan jeg slet ikke lade være med hehe...

ja maven kommer når man mindst venter det og en dag du tilfældigvis lige kigger dig i spejlet så er man bare kæmpe hehe så det kommer...

fedt der er jo ikke så længe til, er det en i har betalte jer fra?

glæder mig til at høre hvad i skal have weehee:-)

ja synes selv man kan mærke forandringer fordi jeg er blevet meget mere hård i siderne, men ja en dag man går forbi et spejl så slår det nok en det vil jeg se frem til

nej der er heldigvis ikke så længe til, 3 uger fra idag Ja det er en vi har betalt os til, eller det vil sige at min mor gerne ville give, og min kæreste kan ikke tage fri fra arbejde, så vi tager en total tøse dag, mig min mor og søster. først scanning og så giver mor også frokost på jensens bøfhus, det kan ikke andet end blive godt

Jeg glæder mig også helt ekstremt til at finde ud af hvad det bliver, har selv en fornemmelse om at det bliver en dreng, og mange kommer og siger det bliver en dreng, så nu må vi se, bliver lige så glad for begge dele

Anmeld

22. april 2013

FrkDitte

channie-g skriver:

fedt, så kan vi jo følges ad hehe.... har selv taget 6 kg på ind til videre hvilket er et kæmpe nederlager for mig, havde lige tabt mig 27 kg inden jeg blev gravid og havde sat mig det mål (i samarbejde med lægen) max at tage 2-3 kg på denne graviditet (er 2. gangs gravid)..

dejligt, vi skal til MD i dag og så om alt er som det skal og så håber vi på hun vil fortælle os det satdig er en lille pige vi skal have denne gang ( har en søn også) :-)

Det superflot du har tabt dig så meget!!

Jeg var, før min graviditet, vant til at gå på vægten næsten hver morgen, vejede 54 kg, hvilket jeg skal kæmpe lidt for at holde. Så det er også et stort nederlag at tage 9 kg på, selvom jeg godt ved det er helt naturligt. Alt bliver bare større på ens krop  og det er sgu ikke så flatterende når man ikke har så mange cm i højden at gøre godt med..

Jeg glæder mig til at blive mor, men jeg glæder mig også til at kunne komme på slankekur.. (hvis nu jeg er heldig, så ryger det hele hurtigt efter fødslen..men det er der jo desværre ingen garanti for )

Håber du får en god scanning i dag 

Nu hvor vi har set at baby har det godt til MD, så vil vi have en 3D/4D scanning.. glæder jeg mig til..

Rigtig god dag!!

D.

Anmeld

22. april 2013

Clisolka

channie-g skriver:

tak :-) hvor langt er du selv... ved i hvad i skal have ??

Jeg er i dag 19+1 - vi kender ikke kønnet endnu, men 'er lidt for at det kan ses på MD-scanningen på torsdag 

Anmeld

22. april 2013

Christina89

Dejligt at en milepæl er ved at være nået - det har jeg heldigvis også snart (er 18+6 i dag)

Sikke en fin mave du har fået dig!! Venter også tålmodigt på, at min kommer - synes bare ikke, at der sker noget!!

Det kunne være lidt sjovt at følges ad

Anmeld

23. april 2013

channie-g

BigHope13 skriver:

ja synes selv man kan mærke forandringer fordi jeg er blevet meget mere hård i siderne, men ja en dag man går forbi et spejl så slår det nok en det vil jeg se frem til

nej der er heldigvis ikke så længe til, 3 uger fra idag Ja det er en vi har betalt os til, eller det vil sige at min mor gerne ville give, og min kæreste kan ikke tage fri fra arbejde, så vi tager en total tøse dag, mig min mor og søster. først scanning og så giver mor også frokost på jensens bøfhus, det kan ikke andet end blive godt

Jeg glæder mig også helt ekstremt til at finde ud af hvad det bliver, har selv en fornemmelse om at det bliver en dreng, og mange kommer og siger det bliver en dreng, så nu må vi se, bliver lige så glad for begge dele

fedt, bliver dejlig og få et køn på hvad man kan forvente... viste også da vi ventede vores søn at det var en dreng inden vi fik det afvide, havde drømt det så mange gang og rigtig nok kom der en lille alexzander ud hehe... denne gang havde jeg en fornemmelse a det var en pige og igen rigtig nok er det en pige...

var til md igår og alt var heldigvis som det skulle være og stadig en lille pige :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.