Erfaring med sovecoach?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2013

Kofoed.

Janne T. skriver:

Det er godnat og så ud igen. Og har hun brug for tryghed er vi der bare, lys slukket, snakker ikke. Så det er ikke fordi det er spændende a. Være vågen..

tænkte det nok. jamen så har jeg ikke lige noget trick, for den virker nemlig hver gang med Ana, ind, giv sut, nys ryg hurtigt ud og så igen hvis hun kalder eller græder igen, men 99 ud af hundred gange er det bare nok en eller to gange om natten.

sov godt rose, i nat har mor og far brug for lidt søvn, så må james drille i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Wik

Har overvejet det med Coach også, men kommet fra det, fordi jeg synes både sundhedsplejersken i sin tid, og andre eksperters råd har været værdiløse. Så tænker hvorfor skulle det her nu hjælpe. 

Har det altid været et problem med at putte om aftenen, og hvor lang tid tager det før hun sover? Og er der meget vågentid om natten?

Føler med dig, nu hvor nummer to er kommet, eller på vej til verden.

Anmeld

21. april 2013

K&S

Janne T. skriver:

Begge dele.. Svær at få til at sove og har jævnligt perioder hvor hun er vågen i flere timer om natten og ikke vil sove. Hun trives og har det godt til dagligt og sover fint til middag..

Puha, det lyder hårdt...!

Anton har jo heller aldrig sovet super godt, men har dog ikke været vågen i flere timer om natten - men jeg har en veninde hvis datter gjorde det samme og hun prøvede diverse tiltag og intet hjalp - udover tid... Hun stoppede med det omkring 3 års alderen 

Har I prøvet at gøre, som når I putter, når hun vågner om natten? Så hun ikke oplever det som "nu er det morgen"?

Anmeld

21. april 2013

tinasmor

Janne T. skriver:

Er der nogen der har erfaring med sovecoach.dk og de metode og sådan hun bruger? Hvad går det ud på, og virkede det for jer?

Kh. Desperat mor, som er ved at være træt af at have kæmpet 1,5 år med den søvn 

Der var nogle sider på nettet fra sovecoatch som var tilgængelige for alle (sovemøstre) dem brugte jeg. Min datter sov helt sindsygt det første 4 måneder (ved godt baby sover dårligt, men det her da var bare helt sindsygt som aldrig om dagen, vågnede 15 gange hver nat osv) Nå, men vi brugte de der soveskemaer og det hjalp fuldstændig vildt. Jeg brugte dem med barn nr 2 også og det fungerede bare SÅ godt. Men igen, det var bare nogle soveskemaer og altså ikke der hvor hun skulle komme ud eller man fik besvaring osv. Ellers så har hende Lola også haft nogle programmer hvor hun går ud til forældre hvor der er problemer med søvn? Ved dog ikke, om det kun er noget hun gør på tv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.