Erfaring med sovecoach?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.933 visninger
13 svar
1 synes godt om
20. april 2013

StudPsyk

Er der nogen der har erfaring med sovecoach.dk og de metode og sådan hun bruger? Hvad går det ud på, og virkede det for jer?

Kh. Desperat mor, som er ved at være træt af at have kæmpet 1,5 år med den søvn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Tulle28

Har en veninde som prøvede det uden den helt store succes. For det første var hun flere dage om at svare på e-mails, derefter prøvede hun at tage sutten fra barnet, fordi hun mente det var den, der var skyld i den dårlige søvn (7 eller 8 mdr gammel baby) og til sidst konkluderede hun at barnet blot modarbejdede dem og afsluttede samarbejdet. Så ikke den store succes og virkede som sådan nogle hjemmebryggede teorier på mig. Andre har måske haft succes, men personligt ville jeg hellere bruge pengene på noget andet.

Kan godt forstå du er frustreret, men prøv at finde ro med at det altså (desværre) er normalt hos børn i den alder

Anmeld

20. april 2013

StudPsyk

Tulle28 skriver:

Har en veninde som prøvede det uden den helt store succes. For det første var hun flere dage om at svare på e-mails, derefter prøvede hun at tage sutten fra barnet, fordi hun mente det var den, der var skyld i den dårlige søvn (7 eller 8 mdr gammel baby) og til sidst konkluderede hun at barnet blot modarbejdede dem og afsluttede samarbejdet. Så ikke den store succes og virkede som sådan nogle hjemmebryggede teorier på mig. Andre har måske haft succes, men personligt ville jeg hellere bruge pengene på noget andet.

Kan godt forstå du er frustreret, men prøv at finde ro med at det altså (desværre) er normalt hos børn i den alder

Ej hvor dumt!

Problemet er jo ikke, at det er "lige nu" - problemet er, at vi altid - hele hendes liv - har haft problemer, måske har vi haft 5% af tiden, hvor det er gået fint.

Anmeld

20. april 2013

Tulle28

Janne T. skriver:

Ej hvor dumt!

Problemet er jo ikke, at det er "lige nu" - problemet er, at vi altid - hele hendes liv - har haft problemer, måske har vi haft 5% af tiden, hvor det er gået fint.

Med "den alder" mente jeg børn indtil 2-3 års alderen Ind til da, tror jeg det er meget normalt at de sover dårligt om natten. Der var en bruger herinde for nyligt der prøvede at droppe mælkeprodukter og det virkede - det var måske et forsøg værd for jer også?

Anmeld

20. april 2013

Kofoed.

har i fået tjekket om hun har væske i ørene? Anastasia sover dårligt i de perioder, hvor hun har meget væske, men hun mister det heldigvis hurtigt, men det kommer tilbage hver 2. - 3. måned.

håber i snart får sovet for hende.

Anmeld

20. april 2013

StudPsyk

Kofoed. skriver:

har i fået tjekket om hun har væske i ørene? Anastasia sover dårligt i de perioder, hvor hun har meget væske, men hun mister det heldigvis hurtigt, men det kommer tilbage hver 2. - 3. måned.

håber i snart får sovet for hende.

Ja, hun har ikke væske på ørerne, så det er ikke derfor - ved ikke helt om jeg skal sige desværre eller heldigvis

Anmeld

20. april 2013

K&S

Janne T. skriver:

Ja, hun har ikke væske på ørerne, så det er ikke derfor - ved ikke helt om jeg skal sige desværre eller heldigvis

Er det fordi hun sover dårligt om natten eller er svær at putte? 

Anmeld

20. april 2013

Kofoed.

Janne T. skriver:

vel desværre, for så vidste i da hvad det var og vigtigst, det kan i værste fald behandles. men igen, jeg håber ikke Anastasia nogensinde skal have dræn, må ikke være rart som moren... Du har ret, ingen af delene.

Nu tror jeg i har ret godt styr på det, men vil lige spørge alligevel. Underholder i hende, når hun vågner eller er det, godnat, du skal sove og ud igen?

Anmeld

20. april 2013

StudPsyk

K&S skriver:

Er det fordi hun sover dårligt om natten eller er svær at putte? 

Begge dele.. Svær at få til at sove og har jævnligt perioder hvor hun er vågen i flere timer om natten og ikke vil sove. Hun trives og har det godt til dagligt og sover fint til middag..

Anmeld

20. april 2013

StudPsyk

Kofoed. skriver:

vel desværre, for så vidste i da hvad det var og vigtigst, det kan i værste fald behandles. men igen, jeg håber ikke Anastasia nogensinde skal have dræn, må ikke være rart som moren... Du har ret, ingen af delene.

Nu tror jeg i har ret godt styr på det, men vil lige spørge alligevel. Underholder i hende, når hun vågner eller er det, godnat, du skal sove og ud igen?

Det er godnat og så ud igen. Og har hun brug for tryghed er vi der bare, lys slukket, snakker ikke. Så det er ikke fordi det er spændende a. Være vågen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.