Potte træning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. marts 2008

Joan ( Smallie )

er i begyndt at sætte de små på pot?

Her er vi startet. Når knægten har fået morgen mad ryger han ind på potten og så Kommer han af med stort der. Det er rart at han kan gøre det sådan for det er den eneste gang i løbet af dagen han laver stort.

Nå ville bare lige høre hvor langt i var kommet.
Krams Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

Astrid P

Overhovedet ikke! Det tror jeg slet, slet ikke hun er klar til endnu...

Anmeld

18. marts 2008

Anna-Rosa

Heller ikke her...Det er vel først når de er omkring et par år ikk? Eller det er selvfølgelig meget forskelligt, men med vores den store begyndte vi vist deromkring....tror jeg:$:)

Anmeld

18. marts 2008

Loggidut

jeg syntes nu det er flot hvis han kan klare det, men her venter vi også ca. 1 år eller 2...
hvad siger han til det?8D

Anmeld

18. marts 2008

Lise

Simon ville da slet ikke kunne finde ud af at sidde på potten uden at falde af...og det kunne blive noget værre svineri ;) Men det er da fint i er startet så tidligt hvis det fungerer - jeg tror vi venter lidt endnu...

Anmeld

18. marts 2008

Helle30

Decideret træning har jeg ikke tænkt mig at begynde på, før Sofie viser, at hun er klar og i øvrigt kan styre sin afføring og sige til, når hun skal. Det tror jeg ikke bliver før om et par år, med mindre hun viser sig at være meget fremmelig.

- Helle

Anmeld

18. marts 2008

Joan ( Smallie )

Loggidut skriver:

jeg syntes nu det er flot hvis han kan klare det, men her venter vi også ca. 1 år eller 2...
hvad siger han til det?8D

Han kan godt li at sidde på pot. Han får lov at sidde inde i stuen og se fjernsyn. Til at starte med sad jeg bag ved ham så han ikke faldt af, men nu sidder han selv. Og han hygger sig rigtig med det. Hvis han bliver sur tager jeg ham da helt sikkert af. Men tror han syntes det er fedt at sidde der.

Men jeg gør det også kun den ene gang om dagen endnu.

Krams Joan

Anmeld

18. marts 2008

Sille

øhh... er det ikke først når de er omkring et par år..?????????

Og i øvrigt så ryger frejas ble ikke af før hun kan sidde på toillettet.. gider ikke skrabe bæ op af potten+o( så hellere skifte en ble..:D

men regner da stærkt med at dette først sker når hun er 2½ eller mere...

-sille - meget forvirret??

Anmeld

18. marts 2008

Bamseboet :D

:-o det kan man da ikke nu ....
min søn som er 2.5 år går da stadig med ble... og tisser kun engang i mellem på potten...
Mille er i moars øjne stadig en baby.. hun kan jo hverken kravle eller gå. hun kan sidde selv, men det er da også det... så det er bestemt for tidligt nu;)

Anmeld

18. marts 2008

Anja

Altså, jeg kan godt se, at det er lidt sødt, at han sidder der :), men jeg har for længe siden fået at vide af en børnelæge, at de små altså på ingen måde har styr på deres lukkemekaniske før de er 2 år og 3 mdr. Vi venter i al fald til han er der omkring med at sætte ham på potten. Den store smed heller ikke bleen før han lige var fyldt 3 år og der var han fint klar til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.