Hvilken farve på butterfly??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

MyLove E

Kay skriver:

rigtig fed ide... men sys bare ik farverne passer til den skjorte

Ok Hvad farve er du så ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Kay

Tauf skriver:

Ok Hvad farve er du så ?

hmmm evt en mørke blå... eller en rød (måske lidt våvet) sort eller hvid ville også passe

Anmeld

19. april 2013

MyLove E

Kay skriver:

hmmm evt en mørke blå... eller en rød (måske lidt våvet) sort eller hvid ville også passe

Okay Tak:-):-):-) Er du også til ens farvet ?

Anmeld

19. april 2013

Kay

Tauf skriver:

Okay Tak:-):-):-) Er du også til ens farvet ?

ja... men den kan jo også sagtens være hvis med sort i midten eller omvendt... så længe der ikke er så voldsomt farve kontrast som dem du har lavet indtil nu... en mørk lilla ville måske også være god

Anmeld

19. april 2013

banana3

Tauf skriver:

Vi skal til konfirmation på søndag. Jeg er så begyndt at lave butterfly. Min mand har sagt han gerne vil tage en på hvis jeg lave den til ham:-)

Det har jeg så gjort. Nu kan vi bare ikke finde ud af hvilken farve.

Vil i ikke hjælpe os??? ( billeder kommer lige om lidt)

Hvor er du bare god! Den er super fed den grønne! Hvordan sætter i den fast på skjorten? Hvilket bånd/ elastik vil du bruge ?

Vil du evt lave nogle på bestilling ? Og til hvilken pris ?

Anmeld

19. april 2013

MyLove E

banana3 skriver:

Hvor er du bare god! Den er super fed den grønne! Hvordan sætter i den fast på skjorten? Hvilket bånd/ elastik vil du bruge ?

Vil du evt lave nogle på bestilling ? Og til hvilken pris ?

Mange tak:-):-):-):-)
Jeg har noget lyser brun skin agtig stof. Som jeg vi lave en på"snor" ud af og så tror jeg at det bliver med en trykknap :-)
Skal lave det i aften:-)

Ja kan sagtens lave på bestilling. Jeg ved ikke helt hvad de skal koste. 40-50kr hvad siger du til det??

Anmeld

19. april 2013

banana3

Tauf skriver:

Mange tak:-):-):-):-)
Jeg har noget lyser brun skin agtig stof. Som jeg vi lave en på"snor" ud af og så tror jeg at det bliver med en trykknap :-)
Skal lave det i aften:-)

Ja kan sagtens lave på bestilling. Jeg ved ikke helt hvad de skal koste. 40-50kr hvad siger du til det??

Det synes jeg er helt fair! Må jeg vende tilbage med hensyn til farver osv

Anmeld

26. april 2013

Martin Dyrhøj

Jeg må indrømme, at jeg ikke er rigtig vild med nogen af dem. Skjorten er rigtig flot, men de butterflies matcher ikke rigtigt. Jeg vil synes, at mønstret butterfly ville passe meget bedre til den skjorte, f.eks.   http://www.styleguy.dk/butterfly/moenstrede-butterfly/moerkeblaa-blaa-stribet-butterfly.htm. Dog er det en rigtig sød tanke! :-)

Anmeld

26. april 2013

MyLove E

Martin Dyrhøj skriver:

Tak for svar:-) Den blev sort både til søn og far.

Jeg har ikke lært at lave striber endnu. :-Jeg må indrømme, at jeg ikke er rigtig vild med nogen af dem. Skjorten er rigtig flot, men de butterflies matcher ikke rigtigt. Jeg vil synes, at mønstret butterfly ville passe meget bedre til den skjorte, f.eks.   http://www.styleguy.dk/butterfly/moenstrede-butterfly/moerkeblaa-blaa-stribet-butterfly.htm. Dog er det en rigtig sød tanke! :-)

Jeg har ikke lært at lave striber endnu. :-)

Anmeld

26. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Tauf skriver:

Jeg har ikke lært at lave striber endnu. :-)

Må vi ikke se? Synes de er rigtig fede! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.