Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal til konfirmation på søndag. Jeg er så begyndt at lave butterfly. Min mand har sagt han gerne vil tage en på hvis jeg lave den til ham:-)Det har jeg så gjort. Nu kan vi bare ikke finde ud af hvilken farve.Vil i ikke hjælpe os??? ( billeder kommer lige om lidt)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan bedst lide den ensfarvede til den skjorte
Tauf skriver: Vi skal til konfirmation på søndag. Jeg er så begyndt at lave butterfly. Min mand har sagt han gerne vil tage en på hvis jeg lave den til ham:-)Det har jeg så gjort. Nu kan vi bare ikke finde ud af hvilken farve.Vil i ikke hjælpe os??? ( billeder kommer lige om lidt)
Jeg har stemt "ingen - de er ikke pæne". Det er ikke fordi jeg ikke synes idéen er sød, men jeg synes ikke nogen af farverne passer til skjorten, så det var den svarmulighed, der passede bedst.
Pikku Myy skriver: Jeg har stemt "ingen - de er ikke pæne". Det er ikke fordi jeg ikke synes idéen er sød, men jeg synes ikke nogen af farverne passer til skjorten, så det var den svarmulighed, der passede bedst.
Enig.. Jeg synes de er søde/pæne, men ville klart vælge en anden farve, måske bare ganske alm. sort?
Dot D skriver: TåTaJeg kan bedst lide den ensfarvede til den skjorte
TåTaJeg kan bedst lide den ensfarvede til den skjorte
Muhmi skriver: Enig.. Jeg synes de er søde/pæne, men ville klart vælge en anden farve, måske bare ganske alm. sort?
Tauf skriver: Ok. Hvad farve syntes du så??
Ok. Hvad farve syntes du så??
Jeg er enig Muhmi i at sort ville fungere bedre. Måske hvid også kunne være fedt ... Men jeg vil helt sikkert holde mig til en farve over det hele
Tauf skriver: Ok. Ens farvet sort??
Ok. Ens farvet sort??
Enig med Pikku Myy hihi
rigtig fed ide... men sys bare ik farverne passer til den skjorte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128