jeg ved virkelig ikke hvad vi gør nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis din kæreste kommer i behandling, hvordan ser det så ud med penge i næste månede, hvis i får gjord sådan han ikke kan røre pengene???

hvor meget har i så om måned i oversku????

kan i evt. ringe til varm vand og el. eller der i skylder få rykket regning, vær ærlig fortælle hvordan i står også få det rykket den regning eller få den del op i små bider???

du skal få lagt et budget så det passer ind så i kan få det i skylder ud af verden og det er noget du skal og ikke din kæreste for han kan åbenbart ikke styre økonomien, hvis han har kort få dem klippet i stykker, få banken til at gøre sådan det kun er dig der kan gøre noget med penge...

er super ked af du står i det sted med sådan en kæmpe bombe der lige er sprunget

problemet er vi begge kun får den lave kh og det er den lave. så vi har faktisk kun overskud vis vi lever på 500 kr i madpenge imdr så er der 1500 kr i overskud i mdr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Sikke en klaphat!

I må ringe til el-selskabet og varmeselskabet og fortælle det som det er, at I ikke kan betale det hele på en gang - og gerne vil have det delt op.

Jeg håber godt nok ikke at kommunen betaler jeres regninger i form af enkeltydelser, bare fordi din kæreste har spillet pengene op på nettet.

Men godt at du har fået indsigt i jeres økonomi. Så er det bare at stramme ballerne, og få det hele på ret køl igen. God kamp.

jeg vil ikke kalde ham en klaphat men blev rigtig gal. men ludomani er jo desværre en sygdom som mange har og bliver tit opdaget rigtig sent. men han har selv sagt vis han nogensinde gør det igen så går han fra mig. 

Anmeld

19. april 2013

B&J

Anonym skriver:

problemet er vi begge kun får den lave kh og det er den lave. så vi har faktisk kun overskud vis vi lever på 500 kr i madpenge imdr så er der 1500 kr i overskud i mdr 

jamen sætter i penge af til husleje?

varme vand?

mobiler

el

mad

??????

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen sætter i penge af til husleje?

varme vand?

mobiler

el

mad

??????

ja det gør vi jo normalt men han har jo spillet alle op så lidt svært at overskue lige pt. men vi har et buget så den skal bare op og køre igen men jo svært når vi er i nul og vi ikke ved hvor høj den varmeregning er. men vi ved med 100 % sikkerhed at vi skal af med penge. 

Anmeld

19. april 2013

B&J

Anonym skriver:

ja det gør vi jo normalt men han har jo spillet alle op så lidt svært at overskue lige pt. men vi har et buget så den skal bare op og køre igen men jo svært når vi er i nul og vi ikke ved hvor høj den varmeregning er. men vi ved med 100 % sikkerhed at vi skal af med penge. 

lige meget hvad i skal af med så ring og få en aftale, få jeres budget op og køre det kan i sagtnes også hvor i får noget mad på bordet osv.. har selv levet så småt og ved det er hårdt men man kan sagtens... og alt det i skylder få ringet og få en betalings ordning på 100 eller 200kr og frem over lig til side så det passer med vand varme og el... så der er penge, men det skal altså kun være dig der har styr over de ting..

evt gå ned i banken og bed om hjælp..

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

lige meget hvad i skal af med så ring og få en aftale, få jeres budget op og køre det kan i sagtnes også hvor i får noget mad på bordet osv.. har selv levet så småt og ved det er hårdt men man kan sagtens... og alt det i skylder få ringet og få en betalings ordning på 100 eller 200kr og frem over lig til side så det passer med vand varme og el... så der er penge, men det skal altså kun være dig der har styr over de ting..

evt gå ned i banken og bed om hjælp..

banken vil desværre ikke hjælpe os.

men tak for jeres råd

. må jo ringe når varmeregningen dukker op. for el skal betales til den 1 og den kan vi også godt betale men så er det også det 

Anmeld

19. april 2013

hesøth

Anonym skriver:

jeg vil ikke kalde ham en klaphat men blev rigtig gal. men ludomani er jo desværre en sygdom som mange har og bliver tit opdaget rigtig sent. men han har selv sagt vis han nogensinde gør det igen så går han fra mig. 

Åhh jeg synes sgu det efterhånden er for let at fralægge sig alt ansvar....ved at alt er blevet en sygdom, man ikke kan gøre ved.

Man kan præcis selv gøre en helt masse!

Anmeld

19. april 2013

o1Mutte

hesøth skriver:

Åhh jeg synes sgu det efterhånden er for let at fralægge sig alt ansvar....ved at alt er blevet en sygdom, man ikke kan gøre ved.

Man kan præcis selv gøre en helt masse!

Ludumani ER en sygdom! Og det er rigtigt heldigt at TS har opdaget det allerede nu, da ludumaner prøver at skjule deres spille'lidenskab'.

Anmeld

19. april 2013

Zelinasmor

Rigtig træls situation. Forstår dog ikke at du ikke har opdaget noget efter så lang tid. Hvis du siger i plejer at have en sund økonomi, og så i flere måneder har haft sindssyge regninger.. Jeg vile da undre mig. Man kan ikke få enkeltydelser når de kan se at i reelt har fået jeres løn/kontanthjælp. At din mand så har brugt dem - det er mega ærgerligt. Men sådan noget er kommunerne ligeglade med. Desværre.

Held og lykke, håber i finder en løsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.