weekendens billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

linemus

Nu har jeg fået lagt billeder i album (istedet for et megalang indlæg herinde) - det hedder Sommer. Der er et par fra Skt. Hans og en masse fra vores strandtur i lørdags. Her er lige mine topfavoritter:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Monica

De sidste 2 er bare godt... Nanna og Signe alene i verden... Det er virkelig stemningsbilleder...

Moni

Anmeld

29. juni 2009

Tynen

Super gode billeder!
Må lige tilføje lidt comment senere, men DP kommer lige om lidt med et kuld unger og holder tamtam ..
(Og hvorfor er det så egentligt at jeg overhovedet har startet computeren   )

Anmeld

29. juni 2009

Rasmine

Monica skriver:

De sidste 2 er bare godt... Nanna og Signe alene i verden... Det er virkelig stemningsbilleder...

Moni

ENig
Især den med numserne, hvor man kan se stranden.
Wauv Line.

Anmeld

29. juni 2009

Juniors mor

Super billeder! Det med numserne og standen er helt fantastisk  Hvilken strand er det?

Anmeld

29. juni 2009

Kaufie

Dejlige billeder Line - så også lige at vandet hos jer er ca 22 grader - og dermed noget af det varmeste i dk indtil videre....

Så jeg tror da nok vi lige kigger derud næste weekend hvis vejret fortsætter sådan her....

Anmeld

29. juni 2009

linemus

Juniors mor skriver:

Super billeder! Det med numserne og standen er helt fantastisk  Hvilken strand er det?

Det er Hou Strand (ved Hals).

Anmeld

29. juni 2009

linemus

Kaufie skriver:

Dejlige billeder Line - så også lige at vandet hos jer er ca 22 grader - og dermed noget af det varmeste i dk indtil videre....

Så jeg tror da nok vi lige kigger derud næste weekend hvis vejret fortsætter sådan her....

Ja, det skulle I gøre. Det var simpelthen pragtfuldt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.