salix skriver:
jeg tror enlige mine spørgsmål er opstået fordi jeg ikke forstår at man tyer til nupo når man på sund vel overvejet kost kan klare dagen på samme antal kcal....
men når det er sagt kan jeg godt engang i mellem se det fristende i ikke at skulle overveje hvad man spiser og hvor meget...
jeg er bare bange for at jeg ikke ville ha lært noget når så vægten er kommet ned på det ønskede også ville det hele komme tilbage igen og de tager jo oftes vennene med og det ville ødlægge målet med at tabe mig nok til at komme i IVF behandling
Jamen det bedste måde er at tabe sig på er jo at man skal lave en kost omlægning, også spise 6 gange om dagen og minder portioner, og stadig få det fedt man skal have f.eks. spis nogle mandler lidt chips slik noget til den søde tand engang i weekenden, så det ikke bliver jeg må ikke det eller jeg skal kun spise grønt, det hjælper på nogle helt sikkert, men når man bare ligger kosten lidt om jamen så holder man tit det meget beder, og man skal altid huske der kommer nogle perioder hvor det er møg svært og man har lyst til at give op, men Nupoen, er en god kik starter for at man kan rumme minder nede i maven og den er super god til folk der vil tabe sig nu og her men på længer sigt jamen der er det jo ikke sundt ikke i mine øjne ved selv hvor hårdt min krop tog det....
Anmeld