jer med nupo???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
11 svar
4 synes godt om
18. april 2013

salix

hej jer der taber jer med hjælp fra nupo hvordan gør i?? 

hvormange shakes spiser/drikker i om dagen? 

spiser i også alm mad?

og sidst men ikke mindst hvorfor vælge i nupo og ikke alm mad... som jeg kan læse på nupos hjemme siden får de fleste ca 1300 kcal og det er noget mere end jeg får på en dag med sund og varieret mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

B&J

Jamen hvad ønsker du selv???

HUSK hvis du skal kun drikke nupo er det 6 gange om dagen og MAX 2mdr.. ellers får du det altså dårligt eller du kan får din krop får slet ikke det den har behov for...

når du starter og smider alle de ting du plejer kan du nemt få det dårligt og hovedpine osv...

men du kan også tage 3 måltider med alm mad 3 med nupo det er også mad 6 gange om dagen

Anmeld

18. april 2013

salix

jeg tror enlige mine spørgsmål er opstået fordi jeg ikke forstår at man tyer til nupo når man på sund vel overvejet kost kan klare dagen på samme antal kcal....

men når det er sagt kan jeg godt engang i mellem se det fristende i ikke at skulle overveje hvad man spiser og hvor meget...

jeg er bare bange for at jeg ikke ville ha lært noget når så vægten er kommet ned på det ønskede også ville det hele komme tilbage igen og de tager jo oftes vennene med og det ville ødlægge målet med at tabe mig nok til at komme i IVF behandling

Anmeld

18. april 2013

B&J

salix skriver:

jeg tror enlige mine spørgsmål er opstået fordi jeg ikke forstår at man tyer til nupo når man på sund vel overvejet kost kan klare dagen på samme antal kcal....

men når det er sagt kan jeg godt engang i mellem se det fristende i ikke at skulle overveje hvad man spiser og hvor meget...

jeg er bare bange for at jeg ikke ville ha lært noget når så vægten er kommet ned på det ønskede også ville det hele komme tilbage igen og de tager jo oftes vennene med og det ville ødlægge målet med at tabe mig nok til at komme i IVF behandling

Jamen det bedste måde er at tabe sig på er jo at man skal lave en kost omlægning, også spise 6 gange om dagen og minder portioner, og stadig få det fedt man skal have f.eks. spis nogle mandler lidt chips slik noget til den søde tand engang i weekenden, så det ikke bliver jeg må ikke det eller jeg skal kun spise grønt, det hjælper på nogle helt sikkert, men når man bare ligger kosten lidt om jamen så holder man tit det meget beder, og man skal altid huske der kommer nogle perioder hvor det er møg svært og man har lyst til at give op, men Nupoen, er en god kik starter for at man kan rumme minder nede i maven og den er super god til folk der vil tabe sig nu og her men på længer sigt jamen der er det jo ikke sundt ikke i mine øjne ved selv hvor hårdt min krop tog det....

Anmeld

18. april 2013

salix

må lige slå fast at jeg ikke er til nupo!! men er nysgerig på hvad der får folk til at vælge dette frem for en kost der er sund og fornuftig sammen sat og dette kan klares på samme eller fære KCAL end nupo.... 

jeg selv har tabt mig 16kg med hjælp af iforms kostdagbog siden 1 januar og er nettop stor tilhænger af denne form fordi den giver mig plads til pandekager med børnene, eller is i sengen med manden 

Anmeld

18. april 2013

B&J

salix skriver:

må lige slå fast at jeg ikke er til nupo!! men er nysgerig på hvad der får folk til at vælge dette frem for en kost der er sund og fornuftig sammen sat og dette kan klares på samme eller fære KCAL end nupo.... 

jeg selv har tabt mig 16kg med hjælp af iforms kostdagbog siden 1 januar og er nettop stor tilhænger af denne form fordi den giver mig plads til pandekager med børnene, eller is i sengen med manden 

Det kan jeg godt forstå du er, det er jo helt alm hvor man også kan få lov at hygge

men personlig gjorde jeg det selv fordi jeg skulle tabe kg hurtig selv om det ikke skete hurtigt.... og det var så inden min operation

Anmeld

18. april 2013

salix

Anmeld

18. april 2013

salix

hov den gentager sig selv 

ja det er også grundet et øget behov for vægt tab at jeg kiggede til nupo men må indrømme at jeg ikke har mod på at undvære alm mad når der ikke er nogen kcal at spare 

så der er vist ikke nogen vej udenom motion for at nå at tabe de sidste 10 kg inden brevet fra OUH kommer om at vi kan komme igang med vores projekt baby

Anmeld

18. april 2013

B&J

salix skriver:

hov den gentager sig selv 

ja det er også grundet et øget behov for vægt tab at jeg kiggede til nupo men må indrømme at jeg ikke har mod på at undvære alm mad når der ikke er nogen kcal at spare 

så der er vist ikke nogen vej udenom motion for at nå at tabe de sidste 10 kg inden brevet fra OUH kommer om at vi kan komme igang med vores projekt baby

jeg syntes også helt sikkert det er den vej du skal gå den helt alm vej hvor man kan tabe sig bedste og den måde man kan leve også bagefter uden at tage det hele på, og må indrømme at det smager bare ikke godt nogle syntes ikke mig

Anmeld

18. april 2013

salix

ja det var da enu en god grund til at vælge det fra....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.