Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
o1Mutte skriver: Hæhæhæ forstår dig godt
Hæhæhæ forstår dig godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1990h skriver: det nok noget af det jeg hader aller mest ved at bo i hus
det nok noget af det jeg hader aller mest ved at bo i hus
o1Mutte skriver: Jeg hader det også.. Og vi har MANGE vinduer.. Pudser dem først når jeg ikke kan kigge ud haha ej men tæt på
Jeg hader det også.. Og vi har MANGE vinduer.. Pudser dem først når jeg ikke kan kigge ud haha ej men tæt på
1990h skriver: samme hergriner..lyder lidt som her hjemme
samme hergriner..lyder lidt som her hjemme
Så blev det den 18/4 også ramte jeg også min termins dag..men ingen baby endnu. jeg tror hun har misforstået noget. måske hun har det for godt derinde..jeg syntes ikke jeg oplever noget anderledes end jeg plejer som kunne tyde på at en fødsel var nær..har haft meget udflåd i dag men ellers intet så det bliver spændende hvornår hun vil ud. skal ringe til jordmor den 25 hvis hun ikke er kommet ud inden..nu ved jeg i hvert fald at ananas ikke virker på mig:p ve-kagen virkede heller ikke. sikke en kalorie bombe som nu ligger i skraldespanden:p.nu det bare at veeeeeeeeeeente og veeeente og ventetiden er lang med konstant sovende fingre og hævede fødder. h2o klipklapper længe leve <33
Sender masser af ve-støv til dig
o1Mutte skriver: Hehe jamen hvorfor skulle man pudse dem før? Det er da meget skønnere faktisk at kunne se en forskel
Hehe jamen hvorfor skulle man pudse dem før? Det er da meget skønnere faktisk at kunne se en forskel
AnnL skriver: Sender masser af ve-støv til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128