40+0 så ramte jeg termin..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
16 svar
4 synes godt om
18. april 2013

1990h

Så blev det den 18/4 også ramte jeg også min termins dag..

men ingen baby endnu. jeg tror hun har misforstået noget. måske hun har det for godt derinde..

jeg syntes ikke jeg oplever noget anderledes end jeg plejer som kunne tyde på at en fødsel var nær..har haft meget udflåd i dag men ellers intet så det bliver spændende hvornår hun vil ud. skal ringe til jordmor den 25 hvis hun ikke er kommet ud inden..

nu ved jeg i hvert fald at ananas ikke virker på mig:p ve-kagen virkede heller ikke. sikke en kalorie bombe som nu ligger i skraldespanden:p.

nu det bare at veeeeeeeeeeente og veeeente og ventetiden er lang med konstant sovende fingre og hævede fødder. h2o klipklapper længe leve <33

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Juliekp

1990h skriver:

men ingen baby endnu. jeg tror hun har misforstået noget. måske hun har det for godt derinde..

jeg syntes ikke jeg oplever noget anderledes end jeg plejer som kunne tyde på at en fødsel var nær..har haft meget udflåd i dag men ellers intet så det bliver spændende hvornår hun vil ud. skal ringe til jordmor den 25 hvis hun ikke er kommet ud inden..

nu ved jeg i hvert fald at ananas ikke virker på mig:p ve-kagen virkede heller ikke. sikke en kalorie bombe som nu ligger i skraldespanden:p.

nu det bare at veeeeeeeeeeente og veeeente og ventetiden er lang med konstant sovende fingre og hævede fødder. h2o klipklapper længe leve <33

Vil bare sende dig en masse ve-støv og håb om at du snart har din guldklump i armene  

Anmeld

18. april 2013

mommy1991

1990h skriver:

Masser af ve-støv til dig 

Anmeld

18. april 2013

1990h

Juliekp skriver:

Vil bare sende dig en masse ve-støv og håb om at du snart har din guldklump i armene  

tusind tak

Anmeld

18. april 2013

1990h

emmagirl skriver:

Masser af ve-støv til dig 

tusind tak

Anmeld

18. april 2013

o1Mutte

1990h skriver:

Tillykke med milepælen Nu er der ikke længe til, uanset hvad.. Se sådan på det.. Du er tættere på end du nogen sinde har været.. Snart sidder du med din dejlige baby

Sender dig en masse VE støv og håber bebs snart kommer ud

Anmeld

18. april 2013

1990h

o1Mutte skriver:

Tillykke med milepælen Nu er der ikke længe til, uanset hvad.. Se sådan på det.. Du er tættere på end du nogen sinde har været.. Snart sidder du med din dejlige baby

Sender dig en masse VE støv og håber bebs snart kommer ud

du har fuldstændig ret..nu kan man da sige max fjorten dages tid...meeen hold kæft man, havde aldrig troet jeg sku være så utålmodig..vil så gerne ha hende ud inden lørdag hvor min far rejser en måned til sverige..man vil jo gerne vise hende frem..

men en ting er sikkert..hun kommer ikke før hun vil

Anmeld

18. april 2013

o1Mutte

1990h skriver:

du har fuldstændig ret..nu kan man da sige max fjorten dages tid...meeen hold kæft man, havde aldrig troet jeg sku være så utålmodig..vil så gerne ha hende ud inden lørdag hvor min far rejser en måned til sverige..man vil jo gerne vise hende frem..

men en ting er sikkert..hun kommer ikke før hun vil

Du må igang med at vaske vinduer og løbe på trapper.. Og hoppe på kæresten

Anmeld

18. april 2013

1990h

o1Mutte skriver:

Du må igang med at vaske vinduer og løbe på trapper.. Og hoppe på kæresten

hahah ja:p

puha vindues pusning..nooo way

Anmeld

18. april 2013

o1Mutte

1990h skriver:

hahah ja:p

puha vindues pusning..o way

Hæhæhæ forstår dig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.