Anonym skriver:
hej piger
for jer lyder det her nok meget underligt.
jeg er gravid i uge 34 og magter ikk og være gravid mere.
ved godt det helt forkert og se sådan på det men der har ikk været andet end problemer siden jeg fandt ud af det. lige nu har jeg meget slem BL og ligger bare kan ikk noget og slet ikk uden og græde.
har overvejet meget og se om man kann sæt lidt skub i det hele.
har fået afvide at børn født i uge 34 godt selv kan trække vejret og hun er større end gennemsnittet.
ej jeg ved ikk jeg magter bare ikk mere nu.
Mange medfølende tanker herfra - det lyder til at du har det rigtig hårdt, og kan godt forstå at du synes det er uoverskueligt lige nu.
Men prøv at tænke på at det er en begrænset tid der er tilbage - ingen tvivl om at det er bedst at mor har det godt når hun er gravid, men det aller bedste er at barnet får lov at være i maven så længe som muligt.
Jeg har to for tidligt fødte børn, der blev taget ved kejsersnit før tid fordi jeg havde det dårligt, og jeg er rigtig ked af at jeg ikke var bedre til at være gravid så de ville have fået en bedre start. Den ene blev født i uge 31+3 og den anden i uge 35+3 og det er ham der er født i uge 35+3 der har de størte følger af den for tidlige fødsel. For hans skyld så ville jeg da ønske at jeg kunne have klaret at være gravid længere. Men jeg havde begyndende svangerskabsforgiftning og meget højt blodtryk - så det var nødvendigt at graviditeten blev afbrudt.
Men som sagt, jeg kan sagtens følge dine tanker, og håber det bedste for dig.
Anmeld